Ny mobil, HTC S710 eller andet med WLAN.
Fra : Bjarne

Dato : 16-08-07 12:59

Hvad findes der af den slags på markedet?

Jeg har kigget lidt på den HTC og den ser lækker ud, jeg kan se der er lidt
brok omkring sollys osv med den, er der andet man skal være opmærksom på?
Hvor hurtigt er deres WLAN?

Og ellers hvis der er andre telefoner i samme kaliber som er
anbefalelsesværdige?

tak
Bjarne

Fra : Kim S

Dato : 16-08-07 16:16

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har kigget lidt på den HTC og den ser lækker ud, jeg kan se der er
> lidt brok omkring sollys osv med den, er der andet man skal være opmærksom
> på?
> Hvor hurtigt er deres WLAN?

Tror ikke der findes nogen som helst mobiler med farveskærm,
der kan læses i solskin...

Mvh, Kim

Fra : Bjarne

Dato : 17-08-07 07:36

> Tror ikke der findes nogen som helst mobiler med farveskærm,
> der kan læses i solskin...

Nej det kan der være noget om... Nå, men jeg har sq bestilt en S710, de tog
1199dkr for den, men Håndjern hos Telmore og jeg snakker ca for de 200 om
måneden det koster, så det perfekt.

Bjarne