En lektion til Ludvig
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 15-08-07 08:01

Jeg har lige hørt i P3, at den nævenyttige Rasmus Paludan, der tager
billeder af folk der bryder færdselsloven og offentliggør dem på nettet, nu
omsider har fået en velfortjent røvfuld af en fodgænger der ikke brød sig om
at blive filmet. Det eneste jeg ærgrer mig over, er at det ikke var mig der
gav ham den. Sådan kan det gå når man er stikker.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : pm

Dato : 15-08-07 08:44

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> gav ham den. Sådan kan det gå når man er stikker.

Du er altså ikke den som ville anmelder en spritbilist eller ????

pm>

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 15-08-07 08:49

pm wrote:

> Du er altså ikke den som ville anmelder en spritbilist eller ????

Det ved jeg sgu ikke om jeg er, men det er heller ikke det vi taler om her
vel? Vi taler om at anmelde folk for at gå over for rødt og for at ryge hvor
der ikke må ryges. Jeg har INTET problem med at det således afregnes med et
par lussinger.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-08-07 12:56

"Kim Frederiksen" skrev

> Jeg har INTET problem med at det således afregnes med et par lussinger.

Så vold er en af de lovovertrædelser, som du finder ok?

- Jensby

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 15-08-07 13:51

Jan Bang Jensby wrote:

> Så vold er en af de lovovertrædelser, som du finder ok?

Hvis det er mod Ludvig, så ja

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-08-07 13:59

"Kim Frederiksen" skrev

> Hvis det er mod Ludvig, så ja

Præcis som hjemmehjælperen fra DF da hun blev taget med fingrene i
kagedåsen.

"Jeg synes, det er en latterlig lov - derfor overtrådte jeg den".

- Jensby

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 14:06

On Wed, 15 Aug 2007 14:51:11 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Hvis det er mod Ludvig, så ja

Er det en trussel?

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 13:58

On Wed, 15 Aug 2007 09:49:04 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> der ikke må ryges. Jeg har INTET problem med at det således afregnes med et

Med dine udmeldinger, er man jo ikke i tvivl om hvorfor du er imod
overvågning af det offentlige rum.

Men, du ved godt, det er ofte de mindste hunde der gør højst, så jeg
tvivler på du er i stand til at slå så meget som en bule i en pakke blød
smør, nej tag du din kæreste fru.pjevsen med på hotel, så kan i klaske
hinanden i rumpen

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-08-07 15:30

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> Men, du ved godt, det er ofte de mindste hunde der gør højst, så jeg
> tvivler på du er i stand til at slå så meget som en bule i en pakke
> blød smør,

Det ville jeg nu ikke tvivle på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 21:32

On Wed, 15 Aug 2007 16:29:49 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Det ville jeg nu ikke tvivle på.

Det gør jeg nu alligevel

--
mvh.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-08-07 18:25

On Wed, 15 Aug 2007 09:49:04 +0200 "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>der ikke må ryges. Jeg har INTET problem med at det således afregnes med et

Så hvis man kun overtræder loven 'en lille smule', så er det i orden?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Poul E Hansen

Dato : 15-08-07 19:05

On 15 Aug., 09:00, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:
> [...]
> at blive filmet. Det eneste jeg ærgrer mig over, er at det ikke var mig der
> gav ham den. Sådan kan det gå når man er stikker.

Vi vil ikke holde os tilbage pga. den slags.