Ny Alliance - en kirkegård
Fra : Konrad

Dato : 14-08-07 07:24

Ny Alliance brillierer ikke just ved politiske sværvægtere, hvilket ellers
til dels kunne ophæve manglen på en normal politik.

* Naser Khader, vraget som formand og ordfører ved 2001 valget
* Anders Samuelsen, et håb - den dygtige suppleant - der blev vraget ved
2001 valget
* Gitte Seeberg, engang ungt håb, udset til posten som fremtidig konservativ
leder
* Bjarne Møgelhøj, fhv leder af CD - en katastrofe udi inkonsistente
synspunkter
* Inge-line Ebdrup - levebrødspolitiker på evig orlov
* Leif Mikkelsen, har intet udrettet nogensinde.

Og nu :

* Ebbe Lundsgaard - en af de mest udskældte ministre gennem tiderne, inkl
blandt korteste minister i Danmarkshistorien.

Ikke noget prangende hold, og bestemt ikke et hold der lover godt for
fremtiden, eller virker til at være spækket med nye friske ideer.

Med mindre man har et helt særligt lidenskabeligt forhold til én af
ovenstående politikere, må det bedste råd nok være, at ønsker man at ens
stemme skal få indflydelse, er det ikke Ny Alliance man skal stemme på.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-08-07 08:50

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ny Alliance brillierer ikke just ved politiske sværvægtere, hvilket ellers
> til dels kunne ophæve manglen på en normal politik.

Ja men Konrad de vil elske at stemme på dem tro mig.

Fra : hanzen

Dato : 14-08-07 08:56

> [...]
> ovenstående politikere, må det bedste råd nok være, at ønsker man at ens
> stemme skal få indflydelse, er det ikke Ny Alliance man skal stemme på.

Kan kun give dig ret.
De Ny Radikale er blevet samlingssted for politiske fiaskoer der håber på en
karriere.
TV2 omtalte her til morgen B.M. og E.L. som kendte politikere.
Møgelhøj har været medlem af CD i 3 år og formand for det ikke eksisterende
parti i 2.
Lundsgård var vist højskoleforstander da Nyrup/Jelved skulle bruge en ny
(helst ukendt ? ) kulturminister. Siden har han brugt tiden på at køre FDB
hid og did, men mest ned.
Naser skulle måske overveje et nyt navn til partiet. Må jeg foreslå
"Genbrugspartiet"
Det lyder også miljørigtigt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-08-07 11:13

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hid og did, men mest ned.
> Naser skulle måske overveje et nyt navn til partiet. Må jeg foreslå

Naser har ingen politiske lederegenskaber.
Og 2 af DK's største megapampere, Møgelhøj og Lundgaard fra FDB

Er der mon flere FDB-folk i det fjollede parti?

Mvh
Martin