To fætre og en italiensk turist
Fra : Anne

Dato : 09-08-07 20:24

Nu hedder det sig, at hvis der var blevet sat ind, da den ene fætter gik i
første klasse, så var det aldrig gået så galt.
To fætre slog en italiensk turist ihjæl, i København sidste år.
Er det virkelig Danmarks opgave at sørge for, at indvandre/flygtninge børn
ikke udvikler sig til drabsmænd?
Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-08-07 20:53

Anne skrev den 09-08-2007 21:24:
> Nu hedder det sig, at hvis der var blevet sat ind, da den ene fætter gik i
> første klasse, så var det aldrig gået så galt.
> To fætre slog en italiensk turist ihjæl, i København sidste år.

sidste år?

du mener vel i 2004.

men du er måske selv en smule bagud?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kim2000

Dato : 09-08-07 21:00

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> sidste år?
>

> du mener vel i 2004.
>

> men du er måske selv en smule bagud?

Jeps, du fangede pointen i indlægget SUK

Fra : El Trabajador

Dato : 10-08-07 07:47

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i

> sidste år?
>
> du mener vel i 2004.
>
> men du er måske selv en smule bagud?

Det var altså i 2003. Natten mellem 8. og 9. august.

Må denne helligkrigshandling aldrig blive glemt.
--
El Trabajador

Fra : vvv

Dato : 10-08-07 11:56

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var altså i 2003. Natten mellem 8. og 9. august.
>
> Må denne helligkrigshandling aldrig blive glemt.
> --
Helligkrigshandling! Sikke en gang vrøvl. Det var hel almindelig gemen
kriminalitet, at morderne så havde muslimsk baggrund (uden at være troende,
hvilket deres livsstil i høj bekræfter) gør det sgu ikke til hellig krig.

vv

Fra : Michael Weber

Dato : 09-08-07 21:09

"Anne" <asd@fg> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Ingen grund til at lade dig begrænse til gruppen af indvandre-forældre.
Seneste tiltag på tegnebrættet er "tv-kvoter".
Spørgsmålet er som om forældre anno 2007 blot er inkompetente til opdragelse
eller
Staten, med en borgerlig regering ved roret, vil kontrollere alt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 09-08-07 21:20

Anne wrote:
> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Har læst et uddrag.. det VAR samfundets skyld og VI skal skamme os!

Visse journalister/forfattere ville kunne tjene formuer i det svenske...
så længe det varer.

- cep

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-08-07 22:04

Anne skrev:
> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Man kan stille det helt enkelt op:
Hvad virker og hvad virker ikke?

At sætte sig med hænderne i skødet og sige at det er
forældrenes ansvar hjælper intet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Ulrich Valera

Dato : 09-08-07 22:07

On 9 Aug., 21:24, "Anne" <asd@fg> wrote:

> Er det virkelig Danmarks opgave at sørge for, at indvandre/flygtninge børn
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

-----------------

Det ene er en logisk følge af det andet.
Staten ses at være i gang med en proces med fratagelse af den
enkeltes frihed og ansvar for eget liv.

Det følger jo så, at folk må kunne forvente, at Staten kan styre folks
adfærd - også når den bliver uheldig -

Fra : Ralph

Dato : 09-08-07 22:19

> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Har du læst historien, jeg tvivler, men se her:

http://politiken.dk/kultur/article353394.ece

JEG synes det er synd for alle tre.

--
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-08-07 22:23

In news:46bb84d0$0$2663$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:

> JEG synes det er synd for alle tre.

Selvfølgelig synes du det. De arme fætre burde have en klækkelig erstatning
fra den danske stat. Italieneren - eller rettere hans efterladte - burde
have en kæmpebøde for således at tvinge de arme fætre til at slå et menneske
ihjel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 09-08-07 22:47

> [...]
> erstatning fra den danske stat. Italieneren - eller rettere hans
> efterladte - burde have en kæmpebøde for således at tvinge de arme fætre

I modsætning til vores tidligere tråd ser jeg ingen smiley her, læs dog mit
link, der er INGEN vindere i denne historie. Kun tabere.
--
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-08-07 22:56

In news:46bb8b5e$0$97858$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:

> I modsætning til vores tidligere tråd ser jeg ingen smiley her, læs
> dog mit link, der er INGEN vindere i denne historie. Kun tabere.

Ja. Og Curra er i mine øjne den største taber af dem alle: Han døde sør'me
af det.

Jeg græder tørre tårer for de to fætre. Du er med din holdning med til at
sikre, at en hel generation vokser op med troen på, at de ikke er personligt
ansvarlige for noget som helst. Uden at overdramatisere så er jeg overbevist
om, at du og dine er med til at sikre, at Curra ikke bliver den sidste, der
bliver slået ihjel af utilpassede unge, der kan mønstre alt for mange
"forstående" mennesker, når udåden skal forklares.

Du burde eddermame skamme dig, men den følelse kræver nok for megen
eftertænksomhed til, at du er i stand til at erfare den. Jeg kan næsten
ønske, at du på egen krop oplever tabet af et nært familiemedlem, der bliver
slået ihjel af utilpassede unge, muslimske tabere, der tilsyneladende skal
have vores medfølelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-08-07 11:23

Jens Bruun wrote:

> [...]
> familiemedlem, der bliver slået ihjel af utilpassede unge, muslimske
> tabere, der tilsyneladende skal have vores medfølelse.

Hvor har du dog ret. Jeg får kvalme af den slags ansvarsfralæggelse.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-08-07 22:32

"Ralph" skrev i en meddelelse

> JEG synes det er synd for alle tre.

Ja , hele sagen er dybt dybt tragisk , for alle implicerede.
Men jeg hæfter mig ved disse linjer

"Bogen refererer blandt andet til den undersøgelse, som psykolog Talli Ungar
Felding for nogle år siden lavede. På baggrund af undersøgelsen kunne hun
konkludere, at sagsbehandlere ofte har en misforstået tolerant holdning til
indvandreres kulturelle skikke"

Hvor tit er ordet racist ikke dukket op , når nogen har skrevet eller sagt
"Berøringsangst"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 10-08-07 00:48

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Anne" <asd@fg> skrev i en meddelelse
>
> Har du læst historien, jeg tvivler, men se her:
>
> http://politiken.dk/kultur/article353394.ece
>
> JEG synes det er synd for alle tre.
>
> --
Hmm. Jeg har sgu lidt svært ved at få ondt at ham der førte kniven. I to
tilfælde før den fatale aften havde han to knivstikkeri-sager bag sig. Ikke
nok med det overfaldte han også en medfange i fængslet ret slemt. Plus
tonsvis af voldssager.

En klassisk psykopat. Ham har jeg fand'me ikke medlidenhed med.

Hans fætter(Ferhat) tværtimod er heller ikke guds gave men slet ikke i
samme kaliber som hans syge fætter. Den udvisning er diskutabel men den
anden:

Han burde kastes på Vestforbrændingen.

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 07:22

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

Jeg kunne fanme brække mig af at læse det pis, gu det ej synd for de to
utilpassede fremmede, sikken gang pis de har knivstukket en mand, og
skal have hårdeste starf - længere er den ikke.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 07:50

/Peter wrote:

> Jeg kunne fanme brække mig af at læse det pis, gu det ej synd for de
> to utilpassede fremmede, sikken gang pis de har knivstukket en mand,
> og skal have hårdeste starf - længere er den ikke.

Så er du vel glad for, at de har fået den strengeste straf - udvisning for
bestandig.

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 08:00

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er du vel glad for, at de har fået den strengeste straf - udvisning
> for
> bestandig.

Nej de skulle fanme samme vej som cura, så havde jeg været rigtig glad.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 08:16

/Peter wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej de skulle fanme samme vej som cura, så havde jeg været rigtig
> glad.

Så du vil dræbe to for at hævne én.

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 08:31

> Så du vil dræbe to for at hævne én.

Det er eneste garnti for de aldrig gør det igen, hvilken anden garanti
kan du stille?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-08-07 08:33

On Fri, 10 Aug 2007 09:30:46 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
following smoke signals:

>Det er eneste garnti for de aldrig gør det igen, hvilken anden garanti
>kan du stille?

Set fra en pladderhumanists synsvinkel er en løftet pegefinger et meget
stærkere våben...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 08:39

Hr. Jensen wrote:
> On Fri, 10 Aug 2007 09:30:46 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
> following smoke signals:

> Set fra en pladderhumanists synsvinkel er en løftet pegefinger et
> meget stærkere våben...

Ergo - Der findes med andre ord ingen pladderhumanister i Danmark.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 08:37

/Peter wrote:

> Det er eneste garnti for de aldrig gør det igen, hvilken anden garanti
> kan du stille?

Den ene har jo ikke dræbt nogen, siger retten. Man kan aldrig stille nogen
garanti når det gælder mennesker - samtidig har det vist aldrig været
meningen med det danske straffesystem, at dets funktion skulle være at
forhindre at folk gentog deres gerning.

Jeg kan ikke se hvorfor du, personligt, som jo ikke har nogen interesse i
denne sag andet end som udenforstående iagttager, ikke er tilfreds med en
udvisning efter afsoning af den halve straf. Du ka jo ikke omgøre mordet
alligevel.

Vi ved jo, at for disse indvandrere er udvisning den strengeste straf de kan
forestille sig. For den hårdre kerne af andengenerationsindvandrere er
fængsselsstraf nærmest et adelsmærke - det er udsigten til udvisning der kan
gøre dem nervøse.

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 08:57

> [...]
> garanti når det gælder mennesker - samtidig har det vist aldrig været
> meningen med det danske straffesystem, at dets funktion skulle være at

Straffesystemet søger da i høj grad at have en prebventiv virkning.

> [...]
> en
> udvisning efter afsoning af den halve straf. Du ka jo ikke omgøre

Så det skal alle andre en de indvoldvedrede skal ikke opponere mod?

> Vi ved jo, at for disse indvandrere er udvisning den strengeste straf
> de kan
> forestille sig.

Hvor VED du det fra, er du indvandrer?

>For den hårdre kerne af andengenerationsindvandrere er
> fængsselsstraf nærmest et adelsmærke - det er udsigten til udvisning
> der kan
> gøre dem nervøse.

Uha, de stakler bliver helt nervørse ved udsigten til udvisning,
hvad mon de så bliver ed udsigt til dødsstraf?

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 09:39

/Peter wrote:

> Straffesystemet søger da i høj grad at have en prebventiv virkning.

Ja, af formodet afskrækkende karakter. Men truslen om straf virker ikke, der
er ikke sammenhæng mellem strafudmålingen og antallet af forbrydelser - det
er jo ikke sådan, at hvis man sætter straffen op så falder antallet af
forbrydelser tilsvarende.

Hvis vores straffesystem havde til hensigt at opstille ganrati for at den
dømte ikke gentog forbrydelsen ville vi have sharialove, idømme livstid for
butikstyveri og dødsstraf for al personorieteret kriminalitet.

> Så det skal alle andre en de indvoldvedrede skal ikke opponere mod?

Joda. Jeg forstår blot ikke hvilken interesse du skulle have i at lige netop
disse fik en højere straf end alle andre.

> Hvor VED du det fra, er du indvandrer?

Nej - det siger indvandrerne selv, kriminologer og insidere i systemet. Det
er slet og ret den største straf du kan tildele de mange indvandrere, som er
"danskere", men som af den ene eller anden grund aldrig har ville have eller
kunne få statsborgerskab.

> Uha, de stakler bliver helt nervørse ved udsigten til udvisning,
> hvad mon de så bliver ed udsigt til dødsstraf?

Dødsstraf forhindrer heller ikke forbrydelser - det eneste vestlige land der
i dag står tilbage med denne middelalderlige formålsløse strafform, USA, er
det land i verden hvor der sidder allerlfest i fængsel per indbygger, og det
vestlige land hvor der begåes allerflest mord og dødsstrafgivende
forbrydelser per indbygger.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 10:34

Konrad wrote:
> [...]
> fængsel per indbygger, og det vestlige land hvor der begåes
> allerflest mord og dødsstrafgivende forbrydelser per indbygger.

Du medregner ikke Rusland til "vesten"?

Er der iøvrigt ikke også andre lande i Vesten som slår USA mht mord?

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 10:39

Knud Larsen wrote:

> Du medregner ikke Rusland til "vesten"?

Der sidder færre i fængsel per indbygger i Rusland end i USA.

> Er der iøvrigt ikke også andre lande i Vesten som slår USA mht mord?

Nej.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 10:40

Konrad wrote:

> Der sidder færre i fængsel per indbygger i Rusland end i USA.

Jeg skylder lige at sige, at hvis ikke Jeltsin engang i 90'erne havde givet
massivt amnesti (det var vist i frobindelse med en WWII-mindedag) ville
Rusland muligvis have ligget #1 i dag. Det var i hvert fald i den
forbindelse kurven blev brudt for USA's vedkommende.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 09:39

Konrad wrote:
> [...]

> andengenerationsindvandrere er fængsselsstraf nærmest et adelsmærke -
> det er udsigten til udvisning der kan gøre dem nervøse.

Og det er derfor udvisninger ikke bruges ret ofte, vi skulle nødig gøre den
hårde kerne nervøse

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 09:44

Knud Larsen wrote:

> Og det er derfor udvisninger ikke bruges ret ofte, vi skulle nødig
> gøre den hårde kerne nervøse

Det bruges jo tværtimod oftere og oftere! Krav om udvisning er
standardprocedure for anklagere i de danske retssale, når den anklagede ikke
er dansk statsborger og vedkommende risikerer 4 års fængsel eller mere. Det
er lige så normalt som at kræve fængselsstraf.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 10:38

Konrad wrote:

> [...]
> anklagede ikke er dansk statsborger og vedkommende risikerer 4 års
> fængsel eller mere. Det er lige så normalt som at kræve fængselsstraf.

Og derfor sætter man fængselsstraffen ned til lige under fire år?

Det skal jo også utrolig mange ødelagte liv til for at samle sammen til fire
år eller mere, mon ikke den hårde kerne kan regne ud, at de sådan set kan
hærge, som det passer dem i meget lang tid?

Man ser jo om disse straffe på 18 måneder, hvor den straffede har
syvhundrede forhold bag sig, eller noget i den stil, - og ofte syv
ubenyttede betingede straffe også, - eller er jeg for negativ?

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 18:20

Knud Larsen wrote:

> Og derfor sætter man fængselsstraffen ned til lige under fire år?

Kan du underbygge det? At det både skulle være indvandrernes største skræk
OG slavisk anklagekrav tror jeg kan dokumenteres.

> Det skal jo også utrolig mange ødelagte liv til for at samle sammen
> til fire år eller mere, mon ikke den hårde kerne kan regne ud, at de
> sådan set kan hærge, som det passer dem i meget lang tid?

Jo, bare de ikke gør noget "rigtigt alvorligt".

> Man ser jo om disse straffe på 18 måneder, hvor den straffede har
> syvhundrede forhold bag sig, eller noget i den stil, - og ofte syv
> ubenyttede betingede straffe også, - eller er jeg for negativ?

Nej, det tror jeg ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 11:39

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Kan du underbygge det? At det både skulle være indvandrernes største
> skræk OG slavisk anklagekrav tror jeg kan dokumenteres.

Dommere dømte i minimum 15/15 (alle sager der blev undersøgt var der begået
fejl i) sager folk en kortere straf end hvad der skal til for at
udvisningsforbuddet ville gælde i hele EU, ergo var de direkte skyld i at de
udviste i princippet ikke kan udvises.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 19:19

N_B_DK wrote:
> [...]
> at udvisningsforbuddet ville gælde i hele EU, ergo var de direkte
> skyld i at de udviste i princippet ikke kan udvises.

Link - kilde???

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:02

> Link - kilde???

Jeg huskede forkert, loven siger faktisk at personer der dømmes til
udvisning, skal min. idømmes en 5 årig periode, og det havde dommerne ikke
gjort.

http://www.mogenscamre.dk/sporgkom/sporg123.htm

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 23:21

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Jeg huskede forkert, loven siger faktisk at personer der dømmes til
> udvisning, skal min. idømmes en 5 årig periode, og det havde dommerne

OK. Og Knud Larsen siger det samme. Men linket er altså ikke et juridisk
dokument.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 23:52

> OK. Og Knud Larsen siger det samme. Men linket er altså ikke et
> juridisk dokument.

Kunne ikke lige finde et link, men det burde da være muligt at finde, ellers
er det blot at gå på biblioteket, og læse aviserne fra den 17-07

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 03:39

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Kunne ikke lige finde et link, men det burde da være muligt at finde,
> ellers er det blot at gå på biblioteket, og læse aviserne fra den

Altså at dommerne dømmer bevidst så udvisning ikke kommer på tale?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-07 07:05

> Altså at dommerne dømmer bevidst så udvisning ikke kommer på tale?

Alt tyder da på det, jeg nægter at tro på at samtlige dommere i de 15 sager,
ikke har vidst at loven er/var lavet om.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-08-07 21:04

Konrad wrote:

> Link - kilde???

Den er god nok, hverken dommere eller anklagere havde opdaget der var kommet
en ny lov, - de undskyldte.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:15

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Link - kilde???

Udenlandske kriminelle fik for milde domme
De danske domstole har i en lang række sager undladt at dømme efter en
lovændring fra 2006. Det har givet for korte udvisningsdomme og de
kriminelle mulighed for at søge opholdstilladelse i andre EU-lande.
Rigsadvokaten har netop afsluttet sin gennemgang af mere end 15 byretsdomme,
der har ført til udvisningsdomme, og konkluderet at loven ikke er fuldt i et
eneste tilfælde. Domstolene har nemlig åbenbart overset en lovændring fra
2006, og dermed er en række udenlandske kriminelle kun blevet udvist i tre
år, i stedet for de fem år, som udvisningsdommene burde have lydt på. Det
skriver Jyllands-Posten.

her står mere om det.

http://www.180grader.dk/nyheder/Udenlandske_kriminelle_fik_for_milde_domme.php

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-08-07 15:51

On Sun, 12 Aug 2007 12:39:00 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> fejl i) sager folk en kortere straf end hvad der skal til for at
> udvisningsforbuddet ville gælde i hele EU, ergo var de direkte skyld i at de

Gider du forklare ovenstående en gang mere, jeg forstår bare ikke hvad
du skriver.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:00

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Gider du forklare ovenstående en gang mere, jeg forstår bare ikke hvad
> du skriver.

Der blev lavet en undersøgelse for ganske kort tid siden af (såvidt jeg
husker) 15 udvisningsdomme, i samtlige 15 domme, havde dommerne ikke udvist
personerne i så lang tid, at dommen er synlig for de andre lande i
EU/schengen aftalen, det betyder at de udviste personer straks efter de er
smidt ud af landet kan komme ind i hvilket som helst andet EU land.

(hvis en person udvises i over x antal år, kan dette ses i et fællesregister
og derved kan personen allerede der afvises)

Hjalp det ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-07 05:11

On Sun, 12 Aug 2007 21:59:59 +0200, N_B_DK wrote:

> Hjalp det ?

Ja.

Tak.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:16

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Gider du forklare ovenstående en gang mere, jeg forstår bare ikke hvad
> du skriver.

Du kan læse om det her.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-08-07 08:22

On Fri, 10 Aug 2007 08:49:50 +0200 "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com>
sent the following smoke signals:

>Så er du vel glad for, at de har fået den strengeste straf - udvisning for
>bestandig.

Og med vores hermetisk lukkede grænser, så skal de nok holde væk...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 08:29

Hr. Jensen wrote:
> On Fri, 10 Aug 2007 08:49:50 +0200 "Konrad"
> <davidkonradFJERN@gmail.com> sent the following smoke signals:

> Og med vores hermetisk lukkede grænser, så skal de nok holde væk...

Det tror jeg da godt man kan gå ud fra.

Fra : JBH

Dato : 10-08-07 18:26

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Fri, 10 Aug 2007 08:49:50 +0200 "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Og med vores hermetisk lukkede grænser, så skal de nok holde væk...

Ellers kan vi jo altid hente dem tilbage igen ifbm. en "evakuering" som
sidst hvor adskillige udviste tyve og mordere blev hentet og sluppet løs i
Dk.

mvh
JBH

Fra : Martin Johansen

Dato : 10-08-07 08:48

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>S? er du vel glad for, at de har f?et den strengeste straf - udvisning for
>bestandig.

Hvis jeg slog dig ihjel, så ville jeg da synes det var en mild
dom at sidde i 4 år, og så smides til eg England

--
* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 09:42

Martin Johansen wrote:

> Hvis jeg slog dig ihjel, så ville jeg da synes det var en mild
> dom at sidde i 4 år, og så smides til eg England

Jeg har ingen ide om hvorvidt den er mild eller ej. Den er passende set ift
danske normer. Jeg tror nok at straffen kan virke mild for de efterladte -
helt sikkert. I lige det her tilfælde kan man så sige, at "mildheden" også
skal ses i lyset af, at hele familien til den dømte også straffes indirekte
(ligesom de efterladte til Curra) - mor, far, søskende mv rejser jo sammen
med sønnen til Tyrkiet. De er blevet persona non grata også i
indvandrermiljøet.

Fra : Martin Johansen

Dato : 10-08-07 10:40

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Jeg har ingen ide om hvorvidt den er mild eller ej. Den er passende set ift
>danske normer. Jeg tror nok at straffen kan virke mild for de efterladte -
>helt sikkert. I lige det her tilf?lde kan man s? sige, at "mildheden" ogs?
>skal ses i lyset af, at hele familien til den d?mte ogs? straffes indirekte
>(ligesom de efterladte til Curra) - mor, far, s?skende mv rejser jo sammen
>med s?nnen til Tyrkiet. De er blevet persona non grata ogs? i
>indvandrermilj?et.

De vælger jo selv at rejse med den lille purk, og det er jo
heller ikke yderligere ´straffende.´

Faktisk så burde fætrene forlængst have været præventivt
henrettet allerede da de begik deres første overfald.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 18:21

Martin Johansen wrote:

> De vælger jo selv at rejse med den lille purk, og det er jo
> heller ikke yderligere ´straffende.´

Det er social udstødelse.

> Faktisk så burde fætrene forlængst have været præventivt
> henrettet allerede da de begik deres første overfald.

Endnu en tilhænger af sharia

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 20:18

Konrad wrote:

> Det er social udstødelse.

> Endnu en tilhænger af sharia

Og det er endog ultra-sharia med dobbelt væge.

Synd man ikke kan flytte folk efter anskuelser.

Fra : Martin Johansen

Dato : 10-08-07 21:31

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Det er social udst?delse.

Hvem udstøder familien? For "drengens" vedkommende er det
landsforvisning

>Endnu en tilh?nger af sharia

Forkert. Sharia er muslimsk lovgivning

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 03:54

Martin Johansen wrote:

> Hvem udstøder familien? For "drengens" vedkommende er det
> landsforvisning

Øh, omgivelserne udstøder. De er ikke længere en del af det tyrkisike
samfund de før var en del af.

> Forkert. Sharia er muslimsk lovgivning

Det er dejligt at vi har fået muslimske indvandrere der har medbragt sig et
begreb som sharia. Ellers kunne vi dårligt sætte ord på diverse kristne
sekters ønske om en straffelov der læner sig opad de 10 buds.

Fra : Martin Johansen

Dato : 13-08-07 09:14

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>?h, omgivelserne udst?der. De er ikke l?ngere en del af det tyrkisike
>samfund de f?r var en del af.

De bor da i et dansk samfund - men det mener du vel ikke er godt
nok. Men det ´tyrkiske samfund´ må da være skidt selskab, siden
de sådan fordømmer og ikke kan tilgive og være overbærende

>Det er dejligt at vi har f?et muslimske indvandrere der har medbragt sig et
>begreb som sharia.

Nå, men så er du glad for din dhimmistatus jvf sharia?

> Ellers kunne vi d?rligt s?tte ord p? diverse kristne
>sekters ?nske om en straffelov der l?ner sig opad de 10 buds.

Der er ingen kristne sekter, som følger sharia.

Og jeg tvivler meget på, der findes et nævneværdigt antal, som
vil have moseloven som retslig ramme

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-08-07 10:41

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> kristne
> sekters ønske om en straffelov der læner sig opad de 10 buds.

De 10 bud udtaler sig ikke om straf.
Er det ikke ikke på tide at du får et minimalt kendskab til
dansk/kristen kultur?

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 11:19

Konrad wrote:

> [...]
> sig et begreb som sharia. Ellers kunne vi dårligt sætte ord på
> diverse kristne sekters ønske om en straffelov der læner sig opad de

De ti bud er da ikke en straffelov - "du skal ære din far og din mor" hvad
er straffen for ikke at ære dem?

Moseloven generelt ville jo ødelægge al kristendom, så den skal de nok holde
neglene fra.
Nej, der er jo højest tale om - og det er slemt nok - noget med forbud mod
skilsmisse, mod homoseksualitet, mod abort, og mod "hor".

Hvor sharia jo har tusinder af love om alt mellem himmel og jord, OG
nøjagtige bestemmelser om *hvad* straffen skal være.

Så du TV om en familie i Teheran søndag aften? Ufatteligt som kvinderne
blev/bliver behandlet, men det er jo godtnok generelt i det meste af verden,
og også udbredt i DK for ikke så mange år siden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-07 11:29

In news:46c03018$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> typed:

> Så du TV om en familie i Teheran søndag aften? Ufatteligt som
> kvinderne blev/bliver behandlet, men det er jo godtnok generelt i det
> meste af verden, og også udbredt i DK for ikke så mange år siden.

Jeg så den, og blev ganske grebet. Det virker som om, der lige under den
shia-muslimske overflade lurer et andet Iran. Jeg blev faktisk glædeligt
overrasket over den boblende livsglæde, især kvinderne havde svært ved at
undertrykke. Jeg kunne godt forestille mig, at Iran kunne blive et ægte,
muslimsk foregangsland, hvis de fik smidt ayathollah'erne på porten. Jeg
tror, denne ikke-arabiske befolkning har potentiale, og de har da også en
ganske rig (ikke-muslimsk/ikke-arabisk) kulturarv og civilisation at trække
på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 15:12

Jens Bruun wrote:
> [...]
> har potentiale, og de har da også en ganske rig
> (ikke-muslimsk/ikke-arabisk) kulturarv og civilisation at trække på.

Ja, det er synd vi ikke får den at se i fuldt flor. Nu er under halvdelen af
befolkningen jo født før 1979, så man skulle gerne få en sekulær revolution,
før dem der kender den mere oprindelige iranske kultur dør ud.
Men foreløbig taler jo intet for det, desværre, - men fremtiden kender
ingen, og man anede jo heller ikke at monsteret Khomeini kunne ændre hele
landet på nul tid.

Fra : Clinten

Dato : 11-08-07 00:24

Martin Johansen wrote:

> Faktisk så burde fætrene forlængst have været præventivt
> henrettet allerede da de begik deres første overfald.

Lige præcis. Og de dommere som løslod perkerne for deres tidligere
forbrydelser, skulle have en fængselsdom pga skødesløshed, uduelighed og
landsforræderi. Hvis de var blevet henrettet i tide, så ville turisten
have levet idag.

I usa ville de have fået reel livstid og i nogle stater dødsstraf.
Danske politi og retsvæsen, er slet ikke indrettet til de lede perkersvin.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-08-07 07:26

Clinten wrote:

> [...]
>
> I usa ville de have fået reel livstid og i nogle stater dødsstraf.
> Danske politi og retsvæsen, er slet ikke indrettet til de lede

Jeg håber I er én person, som skriver under mange alias'er?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 11:45

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Jeg håber I er én person, som skriver under mange alias'er?

Jeg tror et eller andet sted, mere det er udtryk for mange folks frustration
over de milde domme for drab.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin Johansen

Dato : 11-08-07 12:08

Clinten <clinten@snotmail.com>:

> [...]
>forbrydelser, skulle have en fængselsdom pga skødesløshed, uduelighed og
>landsforræderi. Hvis de var blevet henrettet i tide, så ville turisten

Man kunne også bare give jura/revaliderings-industriens
håndlangere en løn, som svarer til deres funktions vigtighed, og
så blev de jo nødt til at flytte fra Risskov til Gellerup, og kan
der se, hvordan deres konfrontationsskyhed udarter sig i
samfundet

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 11:42

> Jeg har ingen ide om hvorvidt den er mild eller ej. Den er passende
> set ift danske normer. Jeg tror nok at straffen kan virke mild for de
> efterladte - helt sikkert.

Tror ??? det er da ved gud en ALT ALT for mild straf, 4 skide år, ude efter
ca 2.5år

Det er deres eget valg.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-07 12:41

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Tror ??? det er da ved gud en ALT ALT for mild straf, 4 skide år, ude
> efter ca 2.5år

> Det er deres eget valg.

BW: KAN VI UDVISE EEN ASOCIAL, kan vi udvise alle med voldsdomme og deres
slægt og de langtidsarbejdsløse

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-07 13:10

In news:%kCvi.37$iP3.30@news.get2net.dk,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> BW: KAN VI UDVISE EEN ASOCIAL, kan vi udvise alle med voldsdomme og
> deres slægt og de langtidsarbejdsløse

Ja, men lad os ikke stoppe der. Lad os også udvise hypokonderne, der har
opnået livsvarig invalidepension pga. selverklæret løgn og bedrag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 19:20

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Tror ??? det er da ved gud en ALT ALT for mild straf, 4 skide år, ude
> efter ca 2.5år

8 - ud efter 4. Gør det nu ikke - for 1117 gang - værre en det er.

> Det er deres eget valg.

Korrekt. Men de har også betalt en pris som nævnt, mht social udstødelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:04

> 8 - ud efter 4. Gør det nu ikke - for 1117 gang - værre en det er.

Du har ret, det var 8 år han blev idømt, han kan tidligst komme ud efter 2/3
af tiden, så næsten 6 år.

> Korrekt. Men de har også betalt en pris som nævnt, mht social
> udstødelse.

Det kan de takke deres søn for, det står dem frit for at blive (eller rejse
med)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 03:56

N_B_DK wrote:
> [...]
> efter 2/3 af tiden, så næsten 6 år.

> Det kan de takke deres søn for, det står dem frit for at blive (eller

Tja. De er jo blevet stigmatiserede.

Det er vel i grunden også derfor du ikke tør at stå frem med dit navn- at
beskytte din familie.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-07 10:02

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> JEG synes det er synd for alle tre.

Ja men sikkert mest for de 2 mordere.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : JensenDenmark

Dato : 09-08-07 22:55

> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

Folk er ikke forpligtet ud over deres evner og hos nogle rækker disse kun
til forplantningsprocessen.

Når det så er sagt, så viser sommerens begivenheder med:

* Fordrukne unger fra 8 år ved Kulhuse strand.
* 11 årige biltyve i Viborg området
* Afbrændningen af Toftehøjsskolen SFO-skur i Ølstykke
* Ungdomspyromaner i nede på Roemarken et sted på Lolland.
* Etc.etc.

at ungerne slet ikke kan finde ud af at færdes på egen hånd. Der er faktisk
en pointe med at myndighedsalderen er 18 år.

Man kan populært sagt drage konklusionen at den fantastiske indsats, som
pædagoger foretager sig fra vuggestue til SFO bider sig lidt i halen, når
ungerne står rådvilde og forventer at blive underholdt samtidig med at
afløserne for pædagogerne - forælderne - har travlt med deres egne ting.

Så er spørgsmålet: Hvad gør vi med det? Lader vi tingene stå til, så får de
løftet pegefinger hos dommeren de første 15 gange, efterfuldt af et spark i
numsen den 16'ende gang.

Nogle af dem forstår den mærkelige holdning som retssytemet har - andre ikke
og så ryger der nogle på den konto en gang imellem. Denne gang kunne vi
udvise dem. Det kan vi ikke altid, da der også er eniske danskere imellem.

Der skal anderledes midler til end dem, som de to udviste personer mødte da
de var unger. Desværre er man ikke kommet længere her i landet end at
overveje, hvad amerikanerne har opgivet de seneste år - boot camps som
foreslået af Viborg-politikeren i TV2.

Boot camp løser ikke det problem, som i virkeligheden trænger sig på: De kan
ikke oplære forældrene. Derfor må der tænkes alternativ og her er et forslag
lavet af C. Overgaard, som også driver www.secretprisonsforteens.dk, hvis
man vil vide noget om de amerikanske systemer:

http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm

suppleret af:

http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge.htm
http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Prisonweekend.htm
http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Tillid1015.htm

Den Italienske turist var dødsdømt, da myndighederne i mangel af et
konsekvent dagsprogram ikke valgte at tvangsfjerne ungen i en alder af 7.
Efterfølgende fik familien med de mange halvhjertede forsøg på selv at skabe
en boot camp i form af en koranskole ødelagt enhver chance for at rette
ungen op i tide.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 07:32

Anne wrote:
> [...]
> To fætre slog en italiensk turist ihjæl, i København sidste år.
> Er det virkelig Danmarks opgave at sørge for, at indvandre/flygtninge

Naturligvis. Samfundet bør selvfølgelig også behandle indvandrere og deres
efterkommere hvis de har sociale problemer.

Jeg tror i øvrigt man skal være mere end varsom med at opfatte de to
journalisters bog som et forsvar eller bortforklaring (de to mest anvendte
gloser herinde når det handler om forklarende årsagssammenhænge) - det er jo
mere historien om en ond cirkel der startede helt tilbage i 80'erne, og som
måske måske ikke kunne have endt anderledes, hvis de sociale myndigheder
havde været mere overvågne.

Alt andet end lige havde det vel været bedre, om dette mord ikke var begået,
og denne indvandrerfamilie ikke var gået helt i opløsning. Man kan måske
ved en nøjere analyse i fremtiden sikre sig bedre og være bedre rustet.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-08-07 09:21

"Anne" <asd@fg> wrote in message
> [...]
> ikke udvikler sig til drabsmænd?
> Har indvandreforældre slet ingen ansvar???

De har et stort ansvar, og det er ingen uenige i. Pointen er bare, at
samfundet også har et ansvar. Og det er da efter min opfattelse relevant at
overveje, om der er grund til at gøre en større indsats over for udsatte
børn og unge, når man set på et eksempel som dette, hvor dette svigt fra
forældrene og samfundets side endte med at koste liv.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 09:59

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> over for udsatte børn og unge, når man set på et eksempel som dette,
> hvor dette svigt fra forældrene og samfundets side endte med at koste

Ja, hvis vi ikke skal se engelske tilstande her i riget, så skal der snart
ske noget.

Ideen med en "flåde af Fulton-behandlingsskibe" synes jeg lyder fornuftig.
Disse "behandlings-hjem" til to millioner kr/md pr indlagt, og hvor de unge
smutter, når det passer dem, de virker jo overhovedet ikke, og antallet af
"utilpassede" stiger jo hele tiden, og forventes at fordobles eller
tredobles inden for de næste 10-15 år.

Hovedproblemet kan vi jo ikke gøre noget ved, det er at verden er blevet
globaliseret, og at vi har dyrket offertænkningen i snart mange år. De
fleste unge mener at de automatisk "fortjener" respekt og et liv med et
vellønnet job, uanset om de har nogen kvalifikationer eller ej, - vi har
ikke kunne "nænne" at fortælle folk hvordan klaveret spiller på
arbejdsmarkedet.

Vi kommer jo naturligvis aldrig tilbage til en mere homogen befolkning, med
nogenlunde samme værdier og med autoritetstro i mellemsvær grad, så der skal
virkelig nytænkes i forhold til, hvad det "kunne" virke og ikke kunne virke.
Alle grupper skal have *mulighed* for at optjene respekt fra deres
medborgere, man må finde flere måder at opnå det på, Det er katastrofalt
hvis den eneste måde en ikke-boglig muslimsk indvandrer kan opnå respekt er
ved at blive fundamentalistisk dyrker af islam.

Der findes ikke nogen mirakelmidler, vi må leve med mere kaos i takt med at
den globale cementblander arbejder støt og konstant, - men der er dog ting,
som er bedre end andre at satse på.

Iøvrigt en lidt sjov tanke - som jeg blev mindet om gennem læsning af
kommentarer til den Iranske revolution i 1979, - at mens den vestlige
verdens unge gjorde oprør mod autoriteterne i 1970erne, så gik de muslimske
unge den stik modsatte vej og gjorde oprør for at få MERE autoritet i deres
hjemlande.
Og det har holdt sig til i dag, hvor hovedparten af alle verdens muslimer
forlanger strengere sharia indført i hjemlandene, og det smitter naturligvis
af i den vestlige diaspora.

Må gud se i nåde til os, og lade os beholde det sekulære samfund.

Fra : Konrad

Dato : 10-08-07 10:26

Knud Larsen wrote:

> [...]
> verdens unge gjorde oprør mod autoriteterne i 1970erne, så gik de
> muslimske unge den stik modsatte vej og gjorde oprør for at få MERE

Jeg tror nu det er rimeligt simpelt. Shahen var dybt forhadt i befolkningen,
og stod som en forrædder der tjente udlandets interesser. Samtidig
sekulariserede han landets lovgivning, bla. ved at at ophæve påbud om
tørklæde for kvinder mv. Koblingen er dermed klar : Eftersom shahen også
stod for ophævelse af islamisk lovgivning, måtte ophævelsen af den islamiske
lovgivning være af det onde.

Det var næppe fordi ungdommen i sig selv ønskede strengere straffe, men
fordi et opgør med shahens sekulariseringsreformer på lovgivningsområdet var
en del af opgøret med det tidligere regime.

>I Iran stod shahen
> Og det har holdt sig til i dag, hvor hovedparten af alle verdens
> muslimer forlanger strengere sharia indført i hjemlandene,

Også dette ser jeg mere som et ønske om at modarbejde vestlige indflydelse,
end et solitært ønske om mere sharia. Sharia er ikke målet, men
instrumentet. Hvis man som islamist ser sit land samarbejde med vesten,
eller er under pres eller indflydelse fra vesten, er en helt naturlig
reaktion at kræve en lovfæstet afstandtagen til vestlige værdier.

Du ser faktisk en parallel her i Danmark. Sagerne omkring Mona Sheikh, Asmaa
mv har jo helt konkret fra visse kredse affødt et krav om lovgivningsbaseret
afstandtagen til sharia, islam mv. Man skal ikke kunne komme i folketinget,
man skal være så og så loyal, man skal tage afstand til alverdens ting og
sager etc.

Forslag der aldrig var blevet stillet - forslag som befolkningen eller
bestemte vælgergrupper ellers aldrig ville støtte - med mindre altså, at de
følte sig under pres fra islam og islamisme.

Det er rørende enkelt, Knud.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 10:52

Konrad wrote:

> [...]
> men fordi et opgør med shahens sekulariseringsreformer på
> lovgivningsområdet var en del af opgøret med det tidligere regime.

Men kommentarerne dengang gik på *alle* verdens muslimske unge, som var i en
farlig strømning imod en strengere form for islam.

> [...]
> samarbejde med vesten, eller er under pres eller indflydelse fra
> vesten, er en helt naturlig reaktion at kræve en lovfæstet

Rigtigt, men resultatet er jo det samme, - streng sharia er streng sharia.

> [...]
> ikke kunne komme i folketinget, man skal være så og så loyal, man
> skal tage afstand til alverdens ting og sager etc.

Man skal da kun tage afstand til ting som er lodret modsatte af hvad ens
parti går ind for, - ingen siger jo at en politiker ikke må gå ind for islam
eller for sharia.

> [...]
> bestemte vælgergrupper ellers aldrig ville støtte - med mindre altså,
> at de følte sig under pres fra islam og islamisme.

Hvad er det for forslag? Et eller andet fra præstefætrene?

Nu bliver den hvidovreske muslimske kvinde Rashid opstillet i Helsingør for
socialdemokraterne, og det er rigtigt at man dér har forhørt hende om hendes
indstilling til sharia og til at give hånd til mænd osv, - men det er jo for
at partiet ikke vil risikere at stå med en Safia Aoude, som så ryger ud lige
før valget. Det er vel meget naturligt at man forsøger at sikre sig?

Det ER jo noget nyt, at man ser personer som Safia, som i februar? siger at
islam IKKE kan kobles med demokrati, og hun ER muslim, og som så er
opstillet for De Konservative i juli samme år. Der er vel ikke noget at sige
til, at folk undrer sig over hvad en sådan person har gang i.

Jeg er nu igang med "God is not Great" - fantastisk bog, og "The God
Delusion" også en god bog. Men man kan jo næsten miste sin tro på
menneskeheden, mange af os ER jo på chimpanse-niveau, eller derunder Det
er rystende i svær grad, man har virkelig brug for sin humoristiske sans, -
for ikke at hente en fem-liters bøtte med en god rødvin

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-08-07 12:43

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det er rystende i svær grad, man har virkelig brug for sin humoristiske
> sans, - for ikke at hente en fem-liters bøtte med en god rødvin

Kan man få det i en 5 liters papkarton ?

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-07 12:53

Martin Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Kan man få det i en 5 liters papkarton ?

Naturligvis, masser af typer udmærket vin.

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-07 14:41

Knud Larsen wrote:

> Naturligvis, masser af typer udmærket vin.

Fuck, jeg har kun set 3 liters

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 20:27

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:46bc6a85$0$914$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Fuck, jeg har kun set 3 liters

Skal du ikke være ked af--
Man skal aldrig have større flasker/kartoner, end man kan tåle at spilde, uden at græde
Især vigtigt i søgang--

MVH
Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-08-07 23:33

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Skal du ikke være ked af--
Man skal aldrig have større flasker/kartoner, end man kan tåle at spilde,

-----------------------

Og det kan der jo nemt være, selv i vindstille )

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 10:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:46bce781$0$80249$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> Især vigtigt i søgang--
>
> -----------------------
>
> Og det kan der jo nemt være, selv i vindstille )

Jeps-
Der findes jo det, vi kalder "Brianbåde".
Det er sådan nogle underlige potter med motor, der ynder at passere andre tæt på, for at nyde synet af øllerne der vælter på grund af hækbølgen.
Ført af det vi kalder:
Bilister til søs--

MVH
Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-08-07 16:04

> [...]

Det er sådan nogle underlige potter med motor, der ynder at passere andre
tæt på, for at nyde synet af øllerne der vælter på grund af hækbølgen.

---------------------------

Ja, men faren kan bestå selv uden hækbølger )

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 17:14

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:46bdcfd0$0$97998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> Bilister til søs--
>
> ---------------------------
>
> Ja, men faren kan bestå selv uden hækbølger )

Naeh--
Rigtige "rullere", i form af dønninger, gives nu sjældent hos os--
Men i princippet har du ret

Jeg går ud fra, at du ikke tænker på den afart af ukontrolleret bevægelse, der kan fremkaldes af overdreven brug af spiritus som medicin?
Denne forekommer ikke på mit skiv--

MVH
Egon

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 04:05

Knud Larsen wrote:

> Naturligvis, masser af typer udmærket vin.

I den grad. Med en blender, hindbær og is kan man nu også lave gode drinks.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 11:22

Konrad wrote:

> I den grad. Med en blender, hindbær og is kan man nu også lave gode
> drinks.

Hindbær, - det har jeg ikke tænkt på. Desværre har vi næsten ikke flere i
haven, - men i parken er der i år tonsvis af brumbær, de må også kunne
bruges?

Måske burde jeg afprøve det allerede i dag, - men fem liter bliver nok for
meget, tre må være nok

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 04:03

Knud Larsen wrote:

> Hvad er det for forslag? Et eller andet fra præstefætrene?

Om at der særligt blandt mulimske familier tales dansk?

> [...]
> til mænd osv, - men det er jo for at partiet ikke vil risikere at stå
> med en Safia Aoude, som så ryger ud lige før valget. Det er vel meget

Ja naturligvis. Ellers kender du vel perlerækken af dobbeltstandarder.

> Det ER jo noget nyt, at man ser personer som Safia, som i februar?

Nej da - det er tværtimod det normale. Man kan ikke være indvandrer i
Danmark UDEN at der nødvendigvis stilles spørgsmålstegn ved ens korrekte
vestligkristne habitus.

> [...]
> som så er opstillet for De Konservative i juli samme år. Der er vel
> ikke noget at sige til, at folk undrer sig over hvad en sådan person

Naturligvis. Vi "ved" fra tidligere, at det at blive opstillingsberettiget
er en taktik blandt rabiate mulismske foreninger.

Jeg tager en tur rundt om dk.politik

Fra : Clinten

Dato : 11-08-07 00:10

Anne wrote:

> [...]
> To fætre slog en italiensk turist ihjæl, i København sidste år.
> Er det virkelig Danmarks opgave at sørge for, at indvandre/flygtninge børn

Hallo, det er aldeles uretfærdigt at kalde sådanne skadedyr for
indvandrere, og på den måde nedgøre alle som kommer fra andre lande. Jeg
kender masser af folk fra f.eks Latinamerika, Afrika, og usa som aldrig
giver anledning til problemer, overhovedet.

De to banditter som likviderede turisten, var perkere, og det er noget
helt andet. Perkere er skidt fra verdens røvhul og er en belastning
overalt hvor de opholder sig i Europa.

Perkere har fået skadet arvemassen gennem indavl, fordi de knepper
kusiner, fætre, søstre og andre familiemedlemmer.

De burde ryddes væk fra Danmark og f.eks sendes i store skibscontainere
til Saudi Arabien hvor de vil få succes med kriminalitet og lede væsen.

Danmark bliver nødt til differenciere indvandrere, og lave nogle lister
med nationaliteter som er velkomne og så lukke fuldkommen af for
perkerne, for vi gider ikke mere af det lort, de må blive i Libanon og
Tyrkiet mv. hvor deres opførsel passer bedre til den måde hvor politi og
retsvæsen fungerer på. I DK slipper de svin ALT for billigt, når de
endeligt bliver taget i noget.