ATI Rage - Drivere?
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 09-07-01 03:08

Hej

Jeg skal have fundet en driver til et ATI Rage Mobility. Kortet sidder i en
Laptop (IBM A21p) og understøtter opengl. Problemet ligger i at den driver
man kan finde inde på IBM's hjemmeside ikke kan få OpenGL'en til at virke
(eller gør jeg noget forkert?).

Når jeg vil bruge den i for eksempel Half-life (Counter-strike) får jeg af
vide at mit grafikkort ikke understøtter OpenGL. Og det gør det, så det må
være et driverproblem... Ik?

Jeg har kigget på ATI's hjemmeside, men de henviser til producenten (IBM)...

Hvad kan jeg gøre?

// Søren

Fra : raven

Dato : 09-07-01 07:48

On Mon, 9 Jul 2001 04:08:07 +0200, "Søren Aaholm Møller"
<swdata@image.dk> wrote:

> [...]
>være et driverproblem... Ik?
>
>Jeg har kigget på ATI's hjemmeside, men de henviser til producenten (IBM)...

Prøv her
http://www.pc.ibm.com/support/cgi-bin/essearch?lang=en_US&brand=root&doctype=Downloadable+files&subtype=BIOS

skriv

rage mobility

i søgevindue øverst til venstre, og vælg PC Support

hilsen

John

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 09-07-01 11:19

Hej =)

Nu har jeg ledt, søgt og jeg ved ikke hvad - men jeg kan stadig ikke finde
noget =(

Er det muligt at du kan give mig et directe link?

IBM A21p

// Søren
[posted and send]