Rygeforbud på perkeringspladsen
Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 23:35

Sakset fra en debat på DR:

Hvis man ikke engang må ryge på parkeringspladsen. Om det er bilos
eller cigaretrøg der hørmer af på parkeringspladsen kan jo være
ligegyldigt. Begge dele slår folk ihjel. Det er da også dobbeltmoralsk,
når sygehus har parkeringspladser - i direkte ulykker slår bilerne jo godt
1 person ihjel om dagen, derudover er der fra bilosen alene 800 for
tidlige dødsfald i Kbh årligt. Hvornår fjerner man så parkeringspladserne
på sygehuse og visse virksomheders områder?

http://www.dr.dk/Debat/Debatter/Samfund.htm?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=27604

Fra : vvv

Dato : 07-08-07 23:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidlige dødsfald i Kbh årligt. Hvornår fjerner man så parkeringspladserne
> på sygehuse og visse virksomheders områder?

"Perkeringspladsen" er det der man sætter sin perker?

I øvrigt har du ret i at er komplet latterligt at forbyde folk at ryge
udendørs.

vv

Fra : Ralph

Dato : 08-08-07 00:12

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> I øvrigt har du ret i at er komplet latterligt at forbyde folk at ryge
> udendørs.

Du "glemte lige en vigtig tilføjelse: SÅ LÆNGE DE IKKE GENERER ANDRE"
JEG kunne da ikke drømme om at tænde en smøg i f.eks. et buslæskur hvor jeg
ville genere de ikke-rygere der ventede sammen med mig.

--
Ralph - hensynsfuld ryger

Fra : vvv

Dato : 08-08-07 00:49

> [...]
> JEG kunne da ikke drømme om at tænde en smøg i f.eks. et buslæskur hvor
> jeg ville genere de ikke-rygere der ventede sammen med mig.

Enig

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-08-07 00:38

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> "Perkeringspladsen" er det der man sætter sin perker?
>
> I øvrigt har du ret i at er komplet latterligt at forbyde folk at ryge

Hvis ikke snart folket vender sig mod denne nypuritanske nævenyttige
politik, så ender vi med at blive kontrolleret for om vi har børstet tænder,
pudset sko og går med nystrøget skjorte.
Sådan er tilstanden nu i Kina, især der hvor der skal afholdes olympiade.

Mvh
Martin

Fra : Ralph

Dato : 08-08-07 00:08

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> tidlige dødsfald i Kbh årligt. Hvornår fjerner man så parkeringspladserne
> på sygehuse og visse virksomheders områder?

Det gør man den dag at der er nok parkeringspladser UDEN for byerne og
shuttlebusser/bybusser/metroer nok til at transportere alle de mennesker der
skal ind og ud af byerne - vel at mærke til en pris der er billigere end de
bompenge der forhåbentligt bliver en realitet inden længe.

Lær af Stockholm.

--
Ralph

Fra : Pjensen73

Dato : 08-08-07 10:23

> "Perkeringspladsen" er det der man sætter sin perker?

Det ville da ikke være dårligt med sådan en plads

Fra : @

Dato : 08-08-07 15:06

On 08 Aug 2007 09:22:48 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Det ville da ikke være dårligt med sådan en plads

jeg ved lige hvor der er en fin plads

300 kilometer vest for Island

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them