Løbegård 2
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 09-07-01 02:35

Ja jeg er ikke helt væk endnu.

Det er jo ikke alle som lave et hul i væggen, eller skifter en rude ud med
plexiglas, som der så kan monteres en kattelem i, så katten kan rende ud og
ind som det passer den, og selv om det udendørs areal er begrænset 6 m2 (som
måske burde oplyses i m3), er det jo bedre end ingen ting, så jeg håber da
jeres kat, samme med den næste der kommer, vil udnytte denne mulighed.

Til min søde ven Ann K.
Jeg skulle bare finde ud af om du ville komme til at savne mig, og det tyder
jo på at du ville.
Så jeg skal nok blive, og så er det altså første gang jeg se noget om
løbegårde i denne NG.

Og når jeg høre ordet løbegård, tænker jeg på fanger i et fængsel, som er
ude at få luft i 1 time, eller hvor lang tid det nu er.

Hilsen
Ham i alle så godt kan li´

Fra : Ann K.

Dato : 09-07-01 03:49

Jamen Godmorgen Leo
Jeg ville jo nok ikke ligefrem savne dig, hvis du holdt dig væk... Savn
opstår kun, hvis det er mennesker, som jeg har haft nogle gode
"snakker"/diskussioner med... Og det kan man da ikke ligefrem påstå, at vi
har haft - vel? Endnu da...
Men du kan da prøve at give mig nogle bud på de spm, jeg stillede i den
anden tråd... det vil da give os anledning til at lære hinanden at kende!

Mvh Ann - der lige nu ville _ønske_ at vi havde en forsvarlig lukket
løbegård... Tjalfe smuttede ud af haven i går aftes... og er stadig ikke
kommet hjem!
Gæt hvem der har siddet oppe hele natten? Har heldigvis ferie...