Klynkende bløddyr
Fra : Peter Bang

Dato : 07-08-07 20:19

Jeg kan forstå på en fin lille tidligere tråd, at filtrering af mine
indlæg er blevet moderne. Fred være med det. Jeg håber de
debativrige!?!, men inerti-fobiske gen-spring finder en teknisk
løsning, der kan fjerne de vinkler, de ikke tåler at omgive sig med.

Dog undrer det mig, hvem der har klappet disse filter-elskere så meget
på ryggen gennem tiderne, at inerti i et debatforum er blevet til at
problem, der kræver teknisk indgriben.

Det kan vel ikke passe, at eksempelvis Henri Gath skal onaneres i hver
eneste af hans patetiske og forvrøvlede tråde, før han føler sig
tilpas velkommen. Eller kan det?

Nu kan jeg jo se på længden af de mange rygelov-tråde, at rygrad
blandt ekempelvis rygere åbenbart er et udvandet begreb. Der bliver
snakket vold og retssager, hvis ikke rygere fortsat lovligt kan
indtage cigaretter, hvor det generer andre. Men når det kommer til en
smule retorisk modstand i en dum lille nyhedsgruppe, så er der ingen
grænser for, hvor meget andre skal isoleres, hvis der skaber bare en
lille krusning i overfladen. Det er jo ynkeligt. Mand jer dog op. Jeg
tror I kan klare det, hvis I bare tager jer lidt mere sammen.

På trods af den svigtende begavelse i dk.politik, må det da være
muligt for selv den mest klynkende amøbe at fatte, at et killfilter i
et debatforum er det nærmeste man i disse IT-tider kommer en neurotisk
moderbinding.

Ret dog ryggen og tør øjnene. Alt andet er ynkelig at overvære.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:22

On 07 Aug 2007 19:19:26 GMT, Peter Bang wrote:

> [...]
> moderbinding.
>
> Ret dog ryggen og tør øjnene. Alt andet er ynkelig at overvære.

De håber vel på at få et glas varm mælk og en kiks.

--
mvh.

Fra : Ralph

Dato : 07-08-07 21:05

"Peter Bang (slet XNUKT)" <peterbang@XNUKTprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> muligt for selv den mest klynkende amøbe at fatte, at et killfilter i
> et debatforum er det nærmeste man i disse IT-tider kommer en neurotisk

Jeg bestemmer vel selv hvem jeg gider høre på - dig gider jeg godt - men
spammerne, DET gider jeg s'gu ikke, i filteret med dem.

--
Ralph

Fra : Lyrik

Dato : 08-08-07 02:16

Den 07.08.2007 kl. 21:19 skrev Peter Bang <peterbang@XNUKTprivat.dk>:

> Jeg kan forstå på en fin lille tidligere tråd, at filtrering af mine
> indlæg er blevet moderne.
++++++++++++++++
Hva' er det for'n tråd?
Hilsen
jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-08-07 22:00

On 07 Aug 2007 19:19:26 GMT, Peter Bang wrote:

> Nu kan jeg jo se på længden af de mange rygelov-tråde,

omkring rygeloven der bliver i aldrig enige.

At killfile dig er at "gå for langt", det fortjener ikke engang Bo
Warming.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen