Bootcamps er det mindste af to onder.
Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-07 20:04

Bootcamps er det mindste af to onder.

Socialarbejderne tror ikke på disciplinerings-lejre, og påstår at den
militære hårdhed skal pille selvtillid ud af de dømte - og nedbryde dem.

Det er usandt.

De ny billige lejre skal være mere afskrækkende end danske fængsler og give
de unge fællesskab om marchsange, militær excersitz og uniformeret
fællesskab, så de unge får lyst til ikke at blive dømt igen.

Vore fængsler er for luksuriøse.

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-08-07 07:33

> [...]
> give de unge fællesskab om marchsange, militær excersitz og uniformeret
> fællesskab, så de unge får lyst til ikke at blive dømt igen.

Boot Camps er opgivet af amerikanerne og det ville de ikke gøre, hvis
konceptet virkede eller hvis det var den billigste metode.

Derfor hører boot camps kun til i litteraturen, som f.eks.

Herbaceous Perennial Learning Center
(HPLC) -http://www.geocities.com/meditationinlet/mi_hplc.htm

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-07 07:34

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> Boot Camps er opgivet af amerikanerne og det ville de ikke gøre, hvis
> konceptet virkede eller hvis det var den billigste metode.

De er billige og effektive, men USA evner noget endnu bedre

> Derfor hører boot camps kun til i litteraturen, som f.eks.

USA har bedre fængsler end vore - fængsler der afskrækker

Vi er et uland sammenlignet med USA så derfor overskrifter jeg at bootcamps
er DET MINDSTE AF TO ONDER

ilandet USA kan vi lære af - men elektronisk overvågning (opfundet i USA) er
ENDNU bedre, men det bruger vi ikke nok af så bootcamps kan kun blive en
forbedring af danske ulandsforhold, der skaber vold mod dig og mig

De kan endda give overskud ligesom Hitlers geniale arbejdslejre