fugemasse,lim m.m.
Fra : Steffen Skov

Dato : 16-08-07 18:21

Hej Harding
Jeg kan ikke huske navnet på en ny universal fugemasse, du har omtalt. Det
kunne bruges selv under vand! Har søgt på v7 og meget mere.
Har du tid til lige at opfriske min hukommelse?
Hilsen
Steffen

Fra : christian

Dato : 16-08-07 18:38

Prøv Tec7

eller dette link
http://www.shipshop.dk/catalog/index.php?cPath=131_156

MVH

Christian

Fra : SørenH

Dato : 16-08-07 19:19

Jeg ka bekræfte, at det er Tech7 som Harding har omtalt rosende flere
gange, - og med rette.
Det er ikke noget vidundermiddel, men nok det teknologisk bedste på
markedet p.t.
Hilsen
SørenH
Marie af Næstved

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 16-08-07 19:51

Hej til jer alle,

Jo det vat TEC7 jeg omtalte og som kan bruges selv under vand.
Det har nogle enestående vedhæftningsegenskaber, har stor
modstandsevne over for UV-stråler og svamp,det hærder uden at
krympe og forbliver fleksibel med mere end 25% og så er det ikke
giftigt.

Mvh/Harding

Fra : Steffen Skov

Dato : 16-08-07 21:50

Tak skal I have. Jeg printer straks ud, så min hukommelse kan hjælpes.
Steffen
---
"Det menneske, der ikke ikke har været omgivet af vand til alle sider, har
ikke noget begreb om verden"
Goethe

"Harding E. Larsen (slet B1XZA)" <harding@B1XZAlarsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11872906070.247451521247758@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-08-07 22:11

Kan det bruges istedet for Sicaflex? ved montage
mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 17-08-07 12:58

Hej Jan,

Ja det er beregnet til montage af komponenter som
lim/tætningsmasse. Det er ikke egnet til nodder i et teakdæk der
er sikaflex sikkert det bedste.

Mvh/Harding

Fra : Poul

Dato : 17-08-07 12:15

> [...]
> kunne bruges selv under vand! Har søgt på v7 og meget mere.
> Har du tid til lige at opfriske min hukommelse?

En lille kommentar: Jeg har spurgt i gruppen om tætning af en luge, og
Harding har anbefalet "TEC7", jeg ville købe det i mit byggemarked, hvad
skal du bruge det til?, jeg skal bruge det til min båd, jeg fik at vide det
ikke kunne tåle saltvand. Byggemarkedet har en afdeling i Hanstholm
(fiskerihavn), og taget det hjem dertil, men gjort den erfaring at det ikke
kunne tåle saltvand, så jeg droppede "TEC7". Er der sejlere som har gjort
denne erfaring, eller er de fejl på den i byggemarkedet.

Hilsen Poul H

Fra : claus b. p.

Dato : 17-08-07 12:59

"Poul" <nevermind700@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ikke kunne tåle saltvand, så jeg droppede "TEC7". Er der sejlere som har
> gjort denne erfaring, eller er de fejl på den i byggemarkedet.

Her er produktspecifikationer:
http://www.tec7.dk/DesktopModules/ViewDocument.aspx?DocumentID=64

Ifølge dette er holdbarhed overfor saltvand "god". Derimod er det ikke så
godt til klorvand. Så det er ikke det man skal tætne svømmepølen med.

Mvh. Claus

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 17-08-07 13:01

Hej Poul,

Jeg håber virkelig at byggemarkeds ansatte tager fejl, det blev
lanceret til at anvendes på både under vandlinien bl.a.
Jeg tror at de forveksler det med silicone, for det kan ikke
holde i saltvand.

Mvh/Harding

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 09:35

Lidt mystisk. Min Københavnske holdnign er, at lige præcis i Hanstholm burde
de have ret godt styr på hvad der holder på både. Uanset hvor i hanstholm
man arbejder.

Bjarke

"Harding E. Larsen (slet 1WHC0)" <harding@1WHC0larsen.tdcadsl.dk> wrote in
message news:11873524140.106371591943336@dtext.news.tele.dk...