www.enghavemotor.dk
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-08-07 23:20

Hej gruppe

Ser I også selve ASP-koden i Firefox på http://www.enghavemotor.dk/ ?

Det er over halvanden måned siden jeg gjorde dem opmærksom på det, men
de er åbentbart ikke interesserede i besøgende med FF

Martin

Fra : lmb

Dato : 17-08-07 05:58

> Ser I også selve ASP-koden i Firefox på http://www.enghavemotor.dk/ ?

YEP - samme her.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 17-08-07 06:00

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Det er over halvanden måned siden jeg gjorde dem opmærksom på det, men
> de er åbentbart ikke interesserede i besøgende med FF

Ja, den er helt gal (Firefox på Linux, Debien Lenny), men så kan man jo
heldigvis bruge sin friværdi et andet sted ;)

Ågesens hjemmeside er ikke køn i nogen browser, men den er ens i alle

/Magnus

Fra : carsten

Dato : 17-08-07 08:54

Magnus Pedersen wrote:

> [...]
> heldigvis bruge sin friværdi et andet sted ;)
>
> Ågesens hjemmeside er ikke køn i nogen browser, men den er ens i alle

det er da et underligt tilfælde det,
det plejer at være KDE konqueror der af og til ikke kan vise en side, men i
dette tilfælde er der ikke brok med den, men derimod Mozilla firefox
/Carsten

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-08-07 09:58

carsten wrote:

> det er da et underligt tilfælde det,
> det plejer at være KDE konqueror der af og til ikke kan vise en side, men i
> dette tilfælde er der ikke brok med den, men derimod Mozilla firefox

Det skyldes en konfigurationsfejl på deres server. Firefox viser ikke
siden forkert - den får simpelthen leveret nogle forkerte data fra siden!

Martin

Fra : HC

Dato : 17-08-07 10:58

Martin Larsen wrote:

> Det skyldes en konfigurationsfejl på deres server. Firefox viser ikke
> siden forkert - den får simpelthen leveret nogle forkerte data fra siden!

Man har sandsynligvis glemt at kalde indexfilen default.asp men istedet
default.htm - eller hvad det nu hedder på Wintendo servere.

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Ole Hansen

Dato : 17-08-07 07:40

Martin Larsen wrote:

> Ser I også selve ASP-koden i Firefox på http://www.enghavemotor.dk/ ?

Jep.. Firefox på Mac OS X, Safari virker fint dog..

--
Ole Hansen

Fra : Carl Astrup

Dato : 17-08-07 09:35

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er over halvanden måned siden jeg gjorde dem opmærksom på det, men de
> er åbentbart ikke interesserede i besøgende med FF

Ret skidt må man sige..

Men ja. med http://www.enghavemotor.dk/2007_indhold.htm kommer man da lidt
længere:)

//eCarlos.net