Fyns MC festival...
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-08-07 21:50

Hej

Hvor mange af jer ser jeg i weekenden i Odense?

Musikprogrammet kan man vist ikke klage over...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 05:17

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor mange af jer ser jeg i weekenden i Odense?
>
> Musikprogrammet kan man vist ikke klage over...

> [...]

Hej

Kommer forbi sidst på dagen i dag. Skal på tur sydsjælland rundt med CBR
klubben i morgen
og ned og Kim Phillips give den gas på Padborg søndag.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Studo

Dato : 17-08-07 10:35

Henrik Nielsen wrote:

> Hej

> Hvor mange af jer ser jeg i weekenden i Odense?

> Musikprogrammet kan man vist ikke klage over...

Er til åbent hus idag, men musikken hiver mig til i morgen.

Desværre har CXen vist smidt en toppakning på vej til sønderjylland. Har
ikke haft tid til at se nærmere på det. Så hvis i ser en storkåbet cx650e
med hvidt røgslør, så er det mig

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 11:38

On Fri, 17 Aug 2007 09:35:00 +0000 (UTC), Studo wrote:

> Så hvis i ser en storkåbet cx650e
> med hvidt røgslør, så er det mig

Med mindre at Du også gerne vil skifte topstykke, og i værste fald
motorblok, så tror jeg nok at det er bedst, at Du holder CX'en helt i ro
:-|

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Studo

Dato : 17-08-07 15:26

Orla Pedersen wrote:

> Med mindre at Du også gerne vil skifte topstykke, og i værste fald
> motorblok, så tror jeg nok at det er bedst, at Du holder CX'en helt i ro
> :-|

Det er faktisk også min plan. Havde nu ellers glædet mig til den tur. Om
ikke andet så er jeg der til noget musik om aftenen.
Nu skal vi bare lige prøve husrådene, for at se om jeg kan komme til at
køre hjem med dyret.
Bare rolig i får ikke lov til at se mig ødelægge den.

På sådan en er det vist kun topstykket der forsvinder, blokken starter ret
langt nede.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 16:42

On Fri, 17 Aug 2007 14:26:02 +0000 (UTC), Studo wrote:

> På sådan en er det vist kun topstykket der forsvinder, blokken starter ret
> langt nede.

Naeh, det kan faktisk være pakfladerne på begge dele, men jeg ved ikke hvor
sart CX'eren er der. Bedst er det at løse problemet, forbrændingsrester i
kølesystemet er ikke godt, og kølevand laver nogle grimme tæringer på
stempeltoppen, og omkring ventilsæderne.

Fra : Studo

Dato : 17-08-07 22:13

Orla Pedersen wrote:

> [...]
> kølesystemet er ikke godt, og kølevand laver nogle grimme tæringer på
> stempeltoppen, og omkring ventilsæderne.

Takker. Det hjælper altid med info.

Prøvede et gammelt trick med ingefær. Det virkede sgu! Ingen røgudvikling,
så nu lunter jeg vist bare hjem, og bestilller en ny pakning. Den røg fra
venstre, indtil den kom godt igang, så bliver det hele jo blandet grundigt
sammen i mellempotten.