Maskine til klipning af dværgschnauzer
Fra : Mikey78

Dato : 15-08-07 14:04

Hej med jer.

I vores familie er vi de lykkelige indehavere af en dværgschnauzer på
12 år.
Han er ikke ruhåret og skal derfor klippes 4-5 gange om året, hvilket
er en udgift vi vil prøve at se om vi kan minimere.
Vi har tidligere haft held med at klippe ham selv, men det tager
nærmest flere dage med en saks, så nu vil vi have fat i en maskine i
stedet.

Her er problemet så.
Vi ved ikke helt hvilken maskine vi bør gå efter, så nu spørger vi
altså jer hundekloge mennesker til råds - hvilken maskine bør vi købe?

Med venlig hilsen
Mike

Fra : Lene Hansen

Dato : 15-08-07 19:45

hej mike. du skal have fat i en oster maskine. skær 7 til kroppen skær 10
til huved og spejl. køb en efiler sakt til ben. det giver det pæneste
resultat. god fornøjelse.....der er tit brugte på den blå avis mvh lene
hunde frisør

Fra : Mikey78

Dato : 17-08-07 16:34

On 15 Aug., 20:45, "Lene Hansen" <lenehan...@mail.tele.dk> wrote:
> [...]
> til huved og spejl. køb en efiler sakt til ben. det giver det pæneste
> resultat. god fornøjelse.....der er tit brugte på den blå avis mvh lene

Hej Lene.

Tusinde tak for dit svar - det var meget brugbart, for nu ved jeg hvad
jeg skal lede efter.

Med venlig hilsen
Mike

Fra : Tibbe

Dato : 18-08-07 07:03

On 17 Aug., 17:34, Mikey78 <nos...@thiemer.dk> wrote:

> Hej Lene.
>
> Tusinde tak for dit svar - det var meget brugbart, for nu ved jeg hvad
> jeg skal lede efter.
>
> Med venlig hilsen
> Mike

Du kan købe maskinen her. Den er også fin til at klippe menneske-hår
med.
http://tholo.dk/

Hilsen
Birgit

Fra : HKN

Dato : 20-08-07 14:20

Hmmm.......vi købte OBHs hårtrimmer t. kr. 99,- i EL-Giganten, og
vores springer spaniel er ligeså flot som min brors cocker, der bliver
klippet med en maskine til kr. 2.500,- (af dem

-Henrik