Fagforeningskontingent momsfradrag?
Fra : Brian Poulsen

Dato : 16-08-07 19:17

Hej NG.

Er der moms i det månedlige kontingent man betaler til en fagforening,
eller er det uden moms ligesom forsikringer?

Brian

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-08-07 20:24

Brian Poulsen skrev den 16-08-2007 20:16:
> Hej NG.
>
> Er der moms i det månedlige kontingent man betaler til en fagforening,
> eller er det uden moms ligesom forsikringer?

Hvis der er moms på, så skulle det fremgå af fakturaen/girokortet.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-08-07 08:16

"Brian Poulsen" <bpoulsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Er der moms i det månedlige kontingent man betaler til en fagforening,
> eller er det uden moms ligesom forsikringer?

Jeg studset over din emnelinie, som er "Fagforeningskontingent
momsfradrag?".
Husk at dit fagforeningskontingent er noget du betaler privat, så det har
ikke noget at gøre i virksomhedens regnskab. Som privatperson har du ikke
*momsfradrag*