MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Advarsler fra systemet
Fra : Per Rønne

Dato : 17-08-07 03:54

Jeg får tit advarsler fra Windows, som jeg ikke har brug for. Hvordan
slår jeg dem fra?

Specielt får jeg advarsler fra Windows, når jeg tilslutter en usb
2.0-enhed til maskinen gennem en usb 1.1 port. Da det sker gennem en:

<http://www.iogear.com/main.php?loc=product&Item=GCS1764>

er det noget der sker tit, og jeg kan sådan set ikke rigtigt gøre noget
ved det; usb 2.0 udstyret er vel i øvrigt en multifunktionsprinter.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ad Infinitum

Dato : 17-08-07 08:22

> [...]
>
> er det noget der sker tit, og jeg kan sådan set ikke rigtigt gøre noget
> ved det; usb 2.0 udstyret er vel i øvrigt en multifunktionsprinter.

Den advarsel der kommer er det noget med "denne enhed kan arbejde........
osv"?

Fra : Per Rønne

Dato : 17-08-07 09:23

Ad Infinitum <nop@nop.dk> wrote:

> Den advarsel der kommer er det noget med "denne enhed kan arbejde........
> osv"?

Noget i den retning - der er en anbefaling om at skifte til en usb 2.0
hub et sted, hvor jeg er nødt til at bruge den indbyggede usb 1.1 hub.
Og den anbefaling skal jeg så tage stilling til, hver gang jeg er gået
over på en Windows-maskine [der er to mac'er og to win'er på samme
tastatur, mus, skærm og lyd ind-og-ud - skifter også samtidig
usb-printer og usb-diskettedrev].

Jeg ser ingen grund til at gå til uhyrligheder som:

<http://www.usbswitch.com/>

når det i realiteten kun drejer sig om en printer. En
all-in-one-maskine, der også kopierer, faxer og scanner.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ad Infinitum

Dato : 17-08-07 13:00

har sendt dig en e-mail.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-08-07 14:41

Ad Infinitum <nop@nop.dk> wrote:

> har sendt dig en e-mail.

Og jeg siger tak. Det virkede .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Eliasen

Dato : 17-08-07 14:56

"Ad Infinitum" <nop@nop.dk> wrote in message
> har sendt dig en e-mail.

Kan du ikke lokkes til at smide løsningen herinde? Det gør det trods alt
lidt lettere for os der bare er "med på en lytter".

--
Eliasen

Fra : Per Rønne

Dato : 22-08-07 06:42

Eliasen <kyskoen@stofanet.dk> wrote:

> "Ad Infinitum" <nop@nop.dk> wrote in message
> >

> Kan du ikke lokkes til at smide løsningen herinde? Det gør det trods alt
> lidt lettere for os der bare er "med på en lytter".

Løsningen fremstod grafisk, og kan altså ikke sendes på usenet. Det var
dog noget med at højreklikke på 'Denne computer', vælge Administration,
vælge den relevante usb-port [tilsyneladende vælges samtlige på kortet
så], højreklik og vælg 'Egenskaber', derefter 'Avanceret' og til slut
krydses af i et afkrydsningsfelt, hvorefter advarsler ikke længere
gives.

Frit efter hukommelsen, da jeg ikke lige har en Windows-maskine tændt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk