MS Windows
briani 27239
Problem med aspx sider på nettet
Fra : Brian Olsen

Dato : 16-08-07 16:25

Hej

Jeg har et problem med enkelte sider på nettet. Det er kun med sider der har .aspx
med i adressen - går ud fra at det er en speciel måde at programmere siden på ?

Fejlen gør at den side jeg indlæser blir ved at gentage indlæsningen - den opdaterer
indlæsningen konstant, så det er umuligt at klikke på et link, endda at nå at læse
hvad der står på siden - med mindre jeg selv klikker på stop indlæsningen.

Alt andet fungerer perfekt på maskinen, så jeg går ud fra at det er en software fejl,
eller en fejl i opsætningen af min browser/windows etc.

Jeg får fejlen på begge mine maskiner - som begge er IBM Thinkpads T41p / T60.
Maskinerne er også sat helt ens op, og alle drivere og windows updates er installeret.

Win XP Pro SP2
IE 7
Kaspersky Antivirus
Ad Muncher til at fjerne reklamer/popups
Office 2003 pro + Frontpage 2003

Er der nogen der har en ide til hvad der kan forårsage dette irriterende problem ?

Får fejlene på bl.a. disse sider:

<http://www.sparta.dk/tilmelding/default.aspx>
<http://hwt.dk/forumsubject.aspx?SubjectID=12>
<http://www.databutikken.com/dk/Navigation/Details.aspx?ReadOnly=true&Product=LIPC6070ASCA>

Mvh
Brian Olsen

Fra : Rado

Dato : 16-08-07 17:00

On Thu, 16 Aug 2007 17:24:43 +0200, "Brian Olsen"
<nyhedFJERN@MIGdbmail.dk> wrote:

>Ad Muncher til at fjerne reklamer/popups

Jeg ville nok prøve forsøgsvis at fjerne den, og se om det hjælper.

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig

Fra : Brian Olsen

Dato : 16-08-07 18:18

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:62t8c3dl6mb3lro6nf1hsb7k1lt32ddhlf@4ax.com...

> Jeg ville nok prøve forsøgsvis at fjerne den, og se om det hjælper.

Tusind tak for hjælpen, en lille regel i det program og det hele fungerer som det skal

Mvh
Brian Olsen

Fra : Rado

Dato : 17-08-07 08:30

On Thu, 16 Aug 2007 19:18:29 +0200, "Brian Olsen"

OK.

Rado