MS Windows
briani 27239
nLite igen...
Fra : Autocadster

Dato : 16-08-07 10:27

Kan man gøre noget så man kan tilføje feks. en office installation,
eller andet program... sådan så man bare smider en dvd i og så kører
den alt det gængse ind på en gang, sådan så man intet skal gøre under
install

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jack

Dato : 16-08-07 13:08

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man gøre noget så man kan tilføje feks. en office installation, eller
> andet program... sådan så man bare smider en dvd i og så kører den alt det
> gængse ind på en gang, sådan så man intet skal gøre under install

Kan ikke huske hvor i forløbet, men du burde kunne sætte forskellige af din
favorit pgr. ind og få dem med i install. Desvære kan man ikke lige bladre
igennem uden at lave en cd, så jeg kan ikke huske hvor... men man kan

Fra : Jack

Dato : 16-08-07 13:20

Rod lidt rundt her:
http://unattended.msfn.org/unattended.xp/

Fra : Autocadster

Dato : 16-08-07 17:48

Jack udtrykte præcist:
> Rod lidt rundt her:
> http://unattended.msfn.org/unattended.xp/

syntes ikke at finde noget brugbart :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-08-07 21:58

"Autocadster" wrote

> Jack udtrykte præcist:

> syntes ikke at finde noget brugbart :/

Prøv at bruge menuen ude i venstre side: Intermediate Users\Applications\,
prøv at anvende nogle af undermenuerne til førnævnte.