MS Windows
briani 27239
Hjælp ønskes !
Fra : Det Lille Værksted

Dato : 15-08-07 22:33

Jeg har det problem at jeg i stifinder stadig kan se flytbare diske (usb
nøgler og lignende) selvom de er taget fra, også efter en genstart. Egentlig
gør det jo ikke noget, men jeg synes alligevel det er irriterende at se på.

Hilsen
Knud Andreassen

Fra : Pico

Dato : 16-08-07 23:18

Det Lille Værksted wrote:
> [...]
> (usb nøgler og lignende) selvom de er taget fra, også efter en
> genstart. Egentlig gør det jo ikke noget, men jeg synes alligevel det

Er du sikker på det ikke er din evt. kortlæser ?
--
MVH
Pico

Fra : Jette Andreassen

Dato : 18-08-07 15:58

Det er muligt at det er den der har oprettet drevene, men den er ekstern og
er også taget fra. Der er simpelthen INTEN enheder tilsluttet, og alligevel
kan jeg se 4 flytbare drev.

Knud