Så er ferien forbi
Fra : JBH

Dato : 02-08-07 23:08

Fra : @

Dato : 02-08-07 23:42

On Fri, 3 Aug 2007 00:08:26 +0200, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>http://www.bt.dk/article/20070731/krimi/70731042/1053/

ja

Døgnrapport mandag den 30.7.2007 Odense politi

Kl. 2055 - Røveri.

En ung mand på 16 år blev udsat for røveri på Kertemindestien mellem
Thomas B. Thriges Gade og Grønlandsgade i Odense, da han på sin
knallert var på vej hjem fra arbejde. Tre 16-17 årige var til fods på
stien. Den ene af de unge mænd standsede knallertføreren og sagde, at
han ville have knallerten, hvilket knallertføreren ikke ville være med
til. Han blev herefter truet med en skruetrækker og fik også et stik i
sin ene skulder med skruetrækkeren, hvorefter røveren kørte væk på
knallerten.
Gerningsmanden beskrives som mulig somalier, 16-17 år, 175-180 cm høj,
spinkel og iført mørke jeans. Knallerten blev senere fundet.
Til top

Kl. 2300 - Røveri.

En 17 årig mand, der gik ad Hjallesevej, blev udsat for røveri, da han
var ud for Rosengårdsvej i Odense. To yngre mænd kom bagfra hen til
ham. Den ene pressede en ukendt genstand mod hans ryg, mens den anden
stillede sig foran ham og forlangte penge. Den 17 årige turde ikke
andet end at aflevere de penge, han havde i sin pung, hvorefter
gerningsmændene løb væk. Han beskrev dem som:
A: mand, ca. 180 cm høj, 20-25 år, alm. af bygning, kort sort hår,
iført mørkeblå lavt siddende bukser. Talte gebrokkent dansk.
B: mand, ca. 190 cn høj, 20-25 år, alm. af bygning, kort sort hår,
iført hættetrøje og lavt siddende bukser, farve ? Talte gebrokkent
dansk.

Røveri mod forretning i Glostrup

Lørdag den 28. juli kl. 2158 indfandt 2 gerningsmænd sig i Spar,
Dalvangsvej i Glostrup, hvor de truede personalet til at udlevere et
beløb fra dagens opsætning. De undløb mod nord. Gerningsmændene
singaleseres som: A, mand, indvandrer, 180-185 cm høj, slank af
bygning. Iført mørk hættetrøje og cowboybukser. B, mand, indvandrer,
lys i huden muligvis kurder eller tyrker,

Røver stak af med kontanter fra DSB-kiosk i Ishøj

Onsdag den 25. juli kl. 2115 truede en røver med skruetrækker i
DSB-kiosken i Ishøj Bycenter og fik udleveret kontanter. Røveren
beskrives som: A, mand, anden etnisk herkomst, 20- 25 år, 180 – 185 cm
høj, iført Northface jakke og cowboybenklæder. Hætten var snøret helt
sammen foran ansigtet. Manden forsvandt med byttepengene i en sort
sportstaske.

Røveri

Onsdag den 1. august 2008 kl. 0104

På Bragesgade blev den 16-årige dreng slået i højre tinding af den ene
gerningsmand, hvorefter den anden gerningsmand stjal hans mobiltelefon
og Ipod fra ham.

Gerningsmændene beskrives:

A: Mand, 16-17 år, 180-190 cm høj, udlænding, smalt hoved.Iført en rød
hættetrøje.

B: Mand, 16-17 år, 170-180 cm høj, udlænding. Muligvis iført en blå
trøje.

Røveri

Fredag den 27. juli 2007 mellem kl. 2000 og kl. 2100

Den 14-årige dreng blev på Amager Fælled overfaldet med slag og spark
mod hoved og krop og frarøvet taske indeholdende beklædning,
mobiltelefon m.v. Det kan kun oplyses, at der var 5-6 om overfaldet,
og at gerningsmændene var af udenlandsk herkomst.

Røveri

Lørdag den 27. juli 2007 kl. 0215

En 21-årig mand blev på Lyngbyvej ud for Shell sparket ned og frarøvet
900 kr af 3 gerningsmænd, der beskrives:

A: Dreng, 13-15 år, 160-165 cm, udenlands herkomst.

B: Dreng, 13-15 år, 160-165 cm, udenlandsk herkomst.

C: Dreng, 13-15 år, 160-165 cm, lidt kraftig, udenlands herkomst.

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-08-07 06:54

On Fri, 03 Aug 2007 00:42:14 +0200 "@" <1@invalid.net> sent the
following smoke signals:

[Snip en masse enkeltstående tilfælde forårsaget af kedsomhed, ikke af
ondskab, for det ligger jo ikke til muhamedanerdyrene at udøve vold...]

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : @

Dato : 03-08-07 13:40

On Fri, 03 Aug 2007 07:53:33 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
>
>[Snip en masse enkeltstående tilfælde forårsaget af kedsomhed, ikke af
>ondskab, for det ligger jo ikke til muhamedanerdyrene at udøve vold...]

jaså

Døgnrapport d. 2.-3. august 2007

Nordsjællands Politi / Helsingør

Overfald
Tyveri af taske !!!
Vold

Overfald

Torsdag kl. 1311 blev der sendt ambulance til en mand på 42 år på
Bjarkesvej i Helsingør. Manden blev i ambulancen kørt til skadestuen
på Helsingør sygehus, hvor patruljen fik kontakt med ham. Årsagen til
at manden var kørt til skadestuen var, at han var blevet dårlig i
hjemmet som følge af de skader, som han havde pådraget sig torsdag kl.
ca. 0030, da han forlod rest. København i Sct. Anna Gade. Han var på
gaden blevet overfaldet af 4 unge af anden etnisk herkomst i alderen
17-19 år. På skadestuen kunne man konstatere, at det ene øje var
næsten lukket og at han havde en ca. 20 cm lang flænge i hovedbunden.
Han havde svært ved at fokusere. Han blev ikke skønnet egnet til
afhøring, hvorfor der blev truffet aftale om senere afhøring til en
voldsanmeldelse.

Vold

Forurettede, en mand på 48 år fra Helsingør, sad ved et bord uden for
rest. Hold An på den lukkede del af Bjergegade, hvor der ikke må køre
biler. Torsdag kl. 2001 kom der alligevel en bil kørende med 2
personer af anden etnisk herkomst, hvorfor forurettede råbte til dem,
at her måtte de ikke køre, da det er gågade. De standsede bilen og
steg ud og gik hen til forurettede, som de hev fat i og den ene slog
forurettede flere gange, så han faldt ned på jorden. Der kom patruljer
tilstede, hvor de med den fornødne magt fik anholdt de 2 personer fra
bilen. Der var kommet yderligere 2 personer af anden etnisk herkomst
tilstede for at støtte deres venner. De havde lidt svært ved at
forstå, at de ikke skulle blande sig i en politiforretning. Den ene af
de 2 viste sig at være eftersøgt fra København, hvorfor han blev
anholdt. Den anden forstod budskabet om ikke at blande sig, hvorfor
han fortrak.
Forurettede tog på skadestuen til behandling, idet han havde en stor
bule i panden og sår i baghovedet.
Alle de anholdte blev indbragt til lokalstationen i Helsingør, hvor
den videre sagsbehandling fortsatte.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 03-08-07 18:22

JBH skrev:
> http://www.bt.dk/article/20070731/krimi/70731042/1053/

...."at indvandrerne planlagde at "tæve" de autonome i Baldersgade."..

Hmm... måske er der sandhed i det gamle udtryk om, at min fjendes
fjende er min ven...!