Ny lystfisker/Grej
Fra : Jonni Hahn

Dato : 08-07-01 23:03

Hej
Jeg er en fyr der er blevedt bidt af lidt fiskeri så jeg står og mangler et
billigt spinner sæt hjul/stang mest til put/take !
Hvis du har noget til salg så mail det til mig på hansbiel@worldonline.dk

Fra : Simon

Dato : 11-07-01 09:04

hvor billigt skal det være ?
der er mange foretninger der har tilbud på stang+hjul+line+lidt grej til
rimelige penge i sådan et begynder sæt .. !

fx. har grejboxen et spinnesæt, det er godtnok ikke det billigste jeg har
set, men prøv at ringe til dem, de plejer at
være yderst fornuftige mennesker :) den ligger i vanløse mener jeg, men de
sender også gerne (postordre)

http://www.grejboxen.dk/

mvh.Simon

Fra : Brian Møllerskov

Dato : 06-08-01 13:40

Køb nu et all round sæt der kan bruges til å-kyst og put & take. Eks. en 9´
spinnestang med en kastevægt 7-22 g. og et godt hjul med 2-4 kuglelejer med
fireline 0.17 mm. line påspolet. Ved denne line sparer du hundredvis af
kroner på ikke mistet endegrej.

BM