Netparty!!!!
Fra : LANtasia Netparty

Dato : 08-07-01 21:47

Først lige undskyld, hvis dette ikke har din interesse!!!

Så er der netparty i Helsinge. Det er Lantasia #1. (for dem der ikke ved
det, er et netparty et arrangement hvor deltagerne selv tager deres computer
med, og så sidder i 3 dage og spiller mod vennerne. Det er kanon hyggeligt.

Det foregår om 2 uger, fra tirsdag d. 24. til fredag d. 27. juli. Skynd dig
ind på vores website og tilmeld dig, så du får fat i de gode pladser!!!
adressen er http://www.lantasia.dk

Arrangementet er både for nybegyndere samt for de garvede spillere. Du kan
læse meget mere om arrangementet på vores website.

Med venlig hilsen LANtasia Crewet (Nordsjællands Fedeste LANparty)

Fra : Bo Overgaard

Dato : 09-07-01 23:01

Jeg vil gerne tilmelde mig i SQLgruppen som nybegynder...

mvh

Bo Overgaard