Michael Moore /CNN = 1 - 0 til Moore
Fra : Peter Heide

Dato : 21-07-07 16:57

http://rawstory.com/news/2007/Michael_Moore_shames_CNN_Blitzer_on_0709.html

Det kunne være at Ander Foghs søn skulle tage og se Michael Moore's
nye film Sicko når den får premiere så kan han stikke sin skide bog op et
sted hvor solen aldrig skinner.

Michael Moore giver CNN tørt på i ovenstående klip. Går lidt OT
midt i interviewet men en helt klar winner til Moore.

Fin fyr.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-07-07 17:15

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det kunne være at Ander Foghs søn skulle tage og se Michael Moore's
> nye film Sicko når den får premiere så kan han stikke sin skide bog op et

Nu fylder Michael Moore ret godt i forvejen oppe i den glatte muskelatur.
MM's fortjeneste er at han har fundet ud af at det er nemmere at sælge lort
til små forfrosne rødfjolser end at stjæle slik fra et barn.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 17:44

On Sat, 21 Jul 2007 18:14:59 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nu fylder Michael Moore ret godt i forvejen oppe i den glatte muskelatur.
>MM's fortjeneste er at han har fundet ud af at det er nemmere at sælge lort
>til små forfrosne rødfjolser end at stjæle slik fra et barn.

Godt formuleret...

Fra : Lyrik

Dato : 21-07-07 22:12

Den 21.07.2007 kl. 18:43 skrev S.A.Thomsen <s_a_thomsen yahoo <"com>">:

> Godt formuleret...
+++++++++++++++++
Men ikke rigtig formuleret.

48 millioner amerikanere er ikke forsikret mod sygdom fordi de ikke har
råd til det.
18.000 amerikanere dør hvert år fordi de ikke har nogen forsikring imod
sygdom.

Min tidligere nabo Kirsten flygtede hjem fra USA efter 14 år som
"amerikaner".
Hendes mand var sygeforsikret. De levede i et stort hus i et indhegnet og
bevogtet kvarter. Bevogtet imod de fattige. Så fik manden kræft. De ekstra
udgifter han skulle betale ud over forsikringsgodtgørelserne beløb sig til
så store summer at de måtte sælge alt! hus, biler, das ganze molevitten.
Og så døde han alligevel trods alle behandlingerne.

Kirsten blev indkvarteret hos hans bror og svigerinde. Svigerinden var
iøvrigt thailænder og passede godt på husholdningspengene. Kirsten fik
intet at spise selv om hun sad med ved spisebordet. Every man for himself!
Hun ovetrak sine kreditkort til alle var efter hende. Så lavede hun et
garagesalg med de sidste møbler og for pengene fik hun en enkelt billet
til Danmark.
Her fik hun pension på grund af et piskesmæld i nakken hun havde reddet
sig ved en bilulykke i USA.-Men hendes pension blev trukket ned på grund
af de 14 år hun havde været i USA.
Men Kirsten priste det danske system sammenlignet med det system som
Michael Moore så fint afslører i sin geniale film Sicko.

jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-07-07 22:51

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.tvt2itohcof222@lyriks-computer.local...

> [...]
> råd til det.
> 18.000 amerikanere dør hvert år fordi de ikke har nogen forsikring imod

Mon ikke der er mange flere med forsikring der dør ?

> Her fik hun pension på grund af et piskesmæld

Det kaldes af nogen læger for en indbildt sygdom. Mon forsikring hjælper på
det

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 23:13

On Sat, 21 Jul 2007 23:12:19 +0200, Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

<snip>

At USA langtfra er et perfekt samfund, ændrer ikke på at Michael Moore
er en løgnagtig nar....

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-07-07 08:37

> [...]

>råd til det.
>18.000 amerikanere dør hvert år fordi de ikke har nogen forsikring imod

Selvom det er interessant, så er det ikke det, som Michael Moore
fokuserer på i Sicko. Næh, det er skam alle os med en firmabetalt
sygeforsikring, der godtroende stoler på, at hvis vi bliver syge, så
har vi jo en sygeforsikring, som nok skal betale alle regningerne.
Sådan er det bare ikke, bureaukraterne hos forsikringselskaberne
bestemmer suverænt over, hvad der skal dækkes, og hvad der ikke skal
dækkes. De fleste forsikringsselskaber har nemlig maksimumsgrænser
for, hvad en person og familie kan få dækket i løbet af et år eller i
deres levetid. Så et hospitalsophold for en simpel blindtarmsoperation
kan nemt koste tusindvis af dollars, fordi en eller anden grænse blev
overskredet.

Vi er en ganske almindelig familie på tre, to voksne og et barn på 2
1/2. Vi opdagede på et tidspunkt, at vores søn var sen til at lære
tale, så vi fik ham til en talepædagog, som har hjulpet ham helt
enomt. Nu sidder jeg så med regningerne for det sidste halve år, og
jeg kan konstatere, at når det hele er gjort op, så har jeg personligt
betalt 21.000 kr for talepædagogen og forsikringsselskabet har betalt
10.000 kr. Og de vil maks. dække 3.500 kr for resten af året, så
derefter hænger jeg på det hele.

Det er sgu da et råddent system! Mon ikke alt var blevet dækket 100% i
Danmark?

--
Lars Ehlers

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 17:42

On Sat, 21 Jul 2007 17:56:45 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det kunne være at Ander Foghs søn skulle tage og se Michael Moore's
>nye film Sicko når den får premiere så kan han stikke sin skide bog op et

Michael Moore er et pattebarn, der er ubehøvlet og bare plaprer løs
uden respekt for noget som helst...

>Michael Moore giver CNN tørt på i ovenstående klip.

MM kan ikke engang skifte sin egen ble....

MM svarer konsekvent ikke på nogen spørgsmål, men plaprer bare løs....

>Går lidt OT
>midt i interviewet men en helt klar winner til Moore.

MM fremstår som en påståelig nar, der ikke kan dokumentere noget som
helst og som tror at den der råber højest har ret.....

Fra : Ingolf

Dato : 21-07-07 18:03

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Michael Moore giver CNN tørt på i ovenstående klip. Går lidt OT
> midt i interviewet men en helt klar winner til Moore.

Takker for klippet. Siger noget om råddenskaben i USA. Håber nogle har set
Sicko ?

Det forbløffende er Lou Dobbs 14:30 siger at Michael Moore er mere
højreorienteret end Hugo Chavez? Kan man skovle mere lort på MM? Fantastisk
svineri fra CNN ... tsk tsk. CNN er begyndt at ligne FOX, hvilket er
skræmmende.

Et eksempel på på svinsk journalistik fra FOX's side...
http://www.youtube.com/watch?v=ouKJixL--ms

"This is HUUUGE!!!" føj for satan!

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 19:25

On Sat, 21 Jul 2007 19:03:05 +0200, "Ingolf"
<Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote:

>Takker for klippet. Siger noget om råddenskaben i USA.

Klippet (altså måden det er klippet sammen på), er da noget af det
værste propaganda jeg nogen sinde har set...

>Håber nogle har set
>Sicko ?

Hvorfor...??? Hvis den er af samme (manglende) kvalitet som Farenheit,
så vil det da være spild af tid...

>Det forbløffende er Lou Dobbs 14:30 siger at Michael Moore er mere
>højreorienteret end Hugo Chavez?

Er han da ikke det...??? Hugo Chavez er da noget af det mest
venstreorienterede man kan forestille sig...

>Kan man skovle mere lort på MM?

Det klarer MM fint selv....

>Fantastisk
>svineri fra CNN ... tsk tsk.

Tør dine øjne...

>CNN er begyndt at ligne FOX, hvilket er
>skræmmende.

Ja virkeligheden kan være skræmmende (om de ligner hinanden aner jeg
ikke, da jeg ikke ser FOX)...

>Et eksempel på på svinsk journalistik fra FOX's side...
>http://www.youtube.com/watch?v=ouKJixL--ms

Du tager det vel ikke seriøst...??? Det svarer jo til at du sviner en
tv-station til fordi de f.eks. sender Klovn eller et andet
satireprogram....

>"This is HUUUGE!!!" føj for satan!

Snup en tudekiks....

Fra : Ingolf

Dato : 21-07-07 19:47

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Klippet (altså måden det er klippet sammen på), er da noget af det
> værste propaganda jeg nogen sinde har set...

Det var nu en live sending.. så hvordan mener du 'det er klippet' sammen ?

> Hvorfor...??? Hvis den er af samme (manglende) kvalitet som Farenheit,
> så vil det da være spild af tid...

Netop ikke. Erkender at Fahrenheit kan klandres for hvidvaskning af det
hvide hus. Men det er stadig fakta.. og ja.. alle fakta er ikke med. Heller
ikke ei Sicko.

> Er han da ikke det...??? Hugo Chavez er da noget af det mest
> venstreorienterede man kan forestille sig...

Nå.. ikke Castro ? LOL Du roder da rundt i det. Hvilket land er det nu Hugo
Chavez er præsident for? Har USA en interesse her? Prøv nu at spise en
tudekiks selv, og tænk over det...

> Det klarer MM fint selv....

Han er nok ikke jordens klogeste menneske... men han oplyser stadig fakta
som vi i Europa finder forkastelige, men som man ser igennem fingre med i
kapitalismens højborg.

> Tør dine øjne...

Du er en provokatør.. se perspektivet.

> Ja virkeligheden kan være skræmmende (om de ligner hinanden aner jeg
> ikke, da jeg ikke ser FOX)...

Gjorde jeg på et tidspunkt. For at forstå hvorfor nogle hader FOX. Du kan se
en del video klip på youtube.. hvis det da ikke spilder din tid??

> Du tager det vel ikke seriøst...??? Det svarer jo til at du sviner en
> tv-station til fordi de f.eks. sender Klovn eller et andet
> satireprogram....

Nej.. jeg griner mest. men hvordan opfatter den Amerikanske befolkning det?
DE æder det meste råt.. derfor!

> Snup en tudekiks....

Nu gentager du dig selv. Vend pladen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 20:23

On Sat, 21 Jul 2007 20:46:58 +0200, "Ingolf"

>Det var nu en live sending.. så hvordan mener du 'det er klippet' sammen ?

Sorry... Jeg fik det rodet sammen med linket længere nede...

>Nå.. ikke Castro ? LOL Du roder da rundt i det. Hvilket land er det nu Hugo
>Chavez er præsident for?

Er det ikke ham tyveknægten fra Venezuela...???

>Har USA en interesse her? Prøv nu at spise en
>tudekiks selv, og tænk over det...

At MM er en nar, betyder da ikke at han er ekstrem
venstreorienteret.... Det svarer jo til at morlille er en sten...

>Han er nok ikke jordens klogeste menneske...

Helt korrekt...

>men han oplyser stadig fakta
>som vi i Europa finder forkastelige, men som man ser igennem fingre med i
>kapitalismens højborg.

At sætte ordet "fakta" i samme sætning som MM, må være en vittighed...

>Du er en provokatør.. se perspektivet.

Jeg synes at CNN er rimelig neutral (når man tager højde for at det er
amerikansk)...

>Gjorde jeg på et tidspunkt. For at forstå hvorfor nogle hader FOX. Du kan se
>en del video klip på youtube.. hvis det da ikke spilder din tid??

Mener du med ham klovnen (Thomas eller noget der ligner) der også
bliver vist på en eller anden dansk kanal....???

>Nej.. jeg griner mest. men hvordan opfatter den Amerikanske befolkning det?
>DE æder det meste råt.. derfor!

SÅ dumme tror jeg alligevel ikke de er...

<snip gentagelser>

Fra : Ingolf

Dato : 21-07-07 20:41

> Sorry... Jeg fik det rodet sammen med linket længere nede...

> Er det ikke ham tyveknægten fra Venezuela...???

Tyveknægt? Uddyb gerne...

> At MM er en nar, betyder da ikke at han er ekstrem
> venstreorienteret.... Det svarer jo til at morlille er en sten...

Det er så din mening.

> Helt korrekt...

Igen din mening.

> At sætte ordet "fakta" i samme sætning som MM, må være en vittighed...

Igen din opfattelse.. uden grund??

> Jeg synes at CNN er rimelig neutral (når man tager højde for at det er
> amerikansk)...

Haha.. DET var en joke ikke ?

> Mener du med ham klovnen (Thomas eller noget der ligner) der også
> bliver vist på en eller anden dansk kanal....???

Nej Bill O'reilley..
http://www.youtube.com/results?search_query=oreilley&search=

Læg mærke til at hans talkshow starter med "You have just entered a NO spin
zone" ... Og de fleste Amerikanere æder det råt... er det ikke lidt
bekymrende som Danske allieret ?

> SÅ dumme tror jeg alligevel ikke de er...

Nå ikke?
http://www.youtube.com/watch?v=7oTRmOBSLSU

Hvordan kan man stemme på idioten Bush 2 gange? (medmindre der er fiflet med
valget??)

Følger du slet ikke med?

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 23:35

On Sat, 21 Jul 2007 21:40:55 +0200, "Ingolf"

>Tyveknægt? Uddyb gerne...

Stjal han ikke nogle olieselskabers ejendom...???

>Igen din mening.

Er det nu også galt når jeg giver dig ret...???

>Haha.. DET var en joke ikke ?

Nix...

>Nej Bill O'reilley..

Nej ikke ham, men ham fra The Daily Show (kan ikke huske hvad han
hedder)...

>Nå ikke?
>http://www.youtube.com/watch?v=7oTRmOBSLSU

Der er nok IKKE et gennemsnit...

>Hvordan kan man stemme på idioten Bush 2 gange?

Hvordan kan man stemme på Enhedslisten bare 1 gang...???

>(medmindre der er fiflet med
>valget??)

Uhhhhh, stor konspiration... )))

>Følger du slet ikke med?

Jo da...

Fra : Ingolf

Dato : 22-07-07 01:44

> Stjal han ikke nogle olieselskabers ejendom...???

øøhh hvilkes ? Kom nu med noget dokumentation.

> Er det nu også galt når jeg giver dig ret...???

> Nix...

Nå da? Troede du fulgte med ?
http://www.google.dk/search?q=cnn+biased

> Nej ikke ham, men ham fra The Daily Show (kan ikke huske hvad han
> hedder)...

Jon Stewart. Men Thomas er da tæt på..
For meget papvin?

> Der er nok IKKE et gennemsnit...

Du er da velkommen til at undersøge fakta selv. Men det tror jeg næppe du
gør, for tænk nu hvis det viser sig at det ikke passer ind i din
dagsorden... uha da da

> Hvordan kan man stemme på Enhedslisten bare 1 gang...???

Eller bare overveje at stemme på DF?

> Uhhhhh, stor konspiration... )))

Nej blot fakta

> Jo da...

Tydeligvis ikke...
http://www.youtube.com/watch?v=z3hUPP_bdOo
http://www.usatoday.com/tech/columnist/andrewkantor/2006-09-29-diebold_x.htm
http://rawstory.com/news/2005/Diebold_CEO_resigns_after_reports_of_1212.html

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 09:25

On Sun, 22 Jul 2007 02:44:16 +0200, "Ingolf"

>øøhh hvilkes ? Kom nu med noget dokumentation.

Det har da været vist overalt i pressen...

>Nå da? Troede du fulgte med ?
>http://www.google.dk/search?q=cnn+biased

Mener du at en google-søgning kan bruges som sandhedsvidne...???
En søgning på "fox biased" giver for øvrigt færre hits...

Jeg skrev RIMELIG neutral....

>Jon Stewart. Men Thomas er da tæt på..

Ok, det var ikke så tæt på...

>For meget papvin?

Drikker det ALDRIG....

>Du er da velkommen til at undersøge fakta selv. Men det tror jeg næppe du
>gør, for tænk nu hvis det viser sig at det ikke passer ind i din
>dagsorden... uha da da

Tror du da selv at gennemsnits-amerikanerne er så dumme som i
videoklippet...???

>Eller bare overveje at stemme på DF?

Du har altså forstået at dit oprindelige spørgsmål er tåbeligt...

>Nej blot fakta

Du mener altså at fordi den person, som DU ikke kan lide, blev valgt,
så MÅ der være blevet "fiflet" med resultatet....

>Tydeligvis ikke...
> [...]

At du betegner diverse internet-links som bevis, siger en hel del om
din naivitet....

Dit første link beviser intet, måske lyver han, måske taler han
sandt...

Dit andet link siger at man ikke skal stole på elektronisk afstemning,
da det giver mulighed for snyd, hvilket er korrekt...

Dit tredie link siger bare at en "CEO" trak sig efter nogle
beskyldninger, hvilket ikke beviser noget som helst....

Det eneste jeg vil give dig ret i er at elektronisk afstemning giver
mulighed for snyd, men det er utrolig nemt at afsløre, for selv en
nyuddannet programmør... Så HVIS der rent faktisk blev snydt, så ville
det klart kunne bevises udfra programkoden....

Jeg kunne, hvis jeg gad, garanteret finde lige så mange links der
påstod det modsatte, men det ville du jo bare afvise som løgnagtig
propaganda....

Fra : Ingolf

Dato : 22-07-07 16:09

> Det har da været vist overalt i pressen...

Mener du denne historie?
http://www.associatedcontent.com/article/230770/hugo_chavez_takes_over_american_oil.html
Hvilket han (Venezuela) har fuld ret til...

> Mener du at en google-søgning kan bruges som sandhedsvidne...???
> En søgning på "fox biased" giver for øvrigt færre hits...

Prøv live at google "cnn biased" og "fox biased" igen..
googler du "cnn bias" og "fox bias" har du ret
....og nej det er ikke et sandhedsvidne.. blot et hint med en vognstang.

> Jeg skrev RIMELIG neutral....

Enig.. tror mere på CNN end FOX, men generelt ikke på nogle af dem. Det er
jo begge forretninger.

> Ok, det var ikke så tæt på...

> Drikker det ALDRIG....

Så vi 2 :D

> Tror du da selv at gennemsnits-amerikanerne er så dumme som i
> videoklippet...???

Det virker sådan. Ikke dumme, men uvidende.

> Du har altså forstået at dit oprindelige spørgsmål er tåbeligt...

Nej.. ikke forstået

> Du mener altså at fordi den person, som DU ikke kan lide, blev valgt,
> så MÅ der være blevet "fiflet" med resultatet....

Overhovedet ikke. Men efterfølgende nyhedsartikler, og Princeton's bevis på
hvor nemt det var at hacke, uden at efterlade spor, virker mistænkeligt. Kan
du huske med hvormange stemmer Bush vandt valget med i 2000? Under 400! Ved
godt at Diebold maskinerne ikke dengang var installeret overalt. Senere kom
det frem at døde mennesker havde stemt på Bush, og flere tusinder hvilket
tidligere havde været straffet slet ikke blev talt med. Det er ikke min
opfattelse af demokrati.

> At du betegner diverse internet-links som bevis, siger en hel del om
> din naivitet....

Krydsreferer gerne mine links.

> Dit første link beviser intet, måske lyver han, måske taler han
> sandt...

Hold nu op.. Princeton beviste det jo soleklart!

> Dit andet link siger at man ikke skal stole på elektronisk afstemning,
> da det giver mulighed for snyd, hvilket er korrekt...

Og så er jeg naiv?

> Dit tredie link siger bare at en "CEO" trak sig efter nogle
> beskyldninger, hvilket ikke beviser noget som helst....

Det hedder "circumstancial evidence". Det var bl.a det man gik i krig imod
Afghanistan og Irak med (du husker nok Colin Powell i FN ikke?), og retten i
Irak fik Saddam hængt på. Så hvis man dømmer efter denne standard, så skulle
manden i fængsel på livstid.

> [...]
> nyuddannet programmør... Så HVIS der rent faktisk blev snydt, så ville
> det klart kunne bevises udfra programkoden....

Kildekoden var krypteret. Så ingen "nyuddannet programmør" kunne dekode
den... lige indtil nogle studenter fandt ud af koden var krypteret med DES..
som var knækket helt tilbage i 1997
http://www.dailykos.com/story/2004/11/10/1172/9052

> Jeg kunne, hvis jeg gad, garanteret finde lige så mange links der
> påstod det modsatte, men det ville du jo bare afvise som løgnagtig
> propaganda....

Du må gerne komme med et par stykker der holder fast i at Diebold's system
ikke kan knækkes, uden spor, hvis du da gider.. jeg kan ikke finde nogle. Og
hvis du da endelig gider, er det vist dig der er naiv. Det er blevet bevist
igen og igen at ALLE krypteringer kan knækkes. Blot et spørgsmål om tid.
Siger DVD-Jon der f. eks noget ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Lech_Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 17:29

On Sun, 22 Jul 2007 17:08:43 +0200, "Ingolf"

>Mener du denne historie?
>http://www.associatedcontent.com/article/230770/hugo_chavez_takes_over_american_oil.html
>Hvilket han (Venezuela) har fuld ret til...

Jeps, men du mener altså at hvis man først laver en lov der siger at
tuveri ikke er ulovligt, så er det helt fint med dig...???

>Prøv live at google "cnn biased" og "fox biased" igen..

"CNN biased" giver 1.850.000 hits
"FOX biased" giver 1.760.000 hits

>googler du "cnn bias" og "fox bias" har du ret

"CNN bias" giver 1.940.000 hits
"FOX bias" giver 2.020.000 hits

>...og nej det er ikke et sandhedsvidne.. blot et hint med en vognstang.

"Ingolf is stupid" giver 132.000 hits.... Og hvad så...???

Antallet af hits på Google, kan da ikke bruges til en skid...

>Enig.. tror mere på CNN end FOX, men generelt ikke på nogle af dem. Det er
>jo begge forretninger.

Du mener altså at de ikke er sandfærdige FORDI det er
forretninger...???

>Det virker sådan. Ikke dumme, men uvidende.

Du er sgu nem at narre...

>Nej.. ikke forstået

Du mener jo at man er dum hvis man stemmer på Bush.... DIN (eller for
den sags skyld MIN) mening om Bush (eller hvilken som helst anden) kan
IKKE bruges som målestok for dumhed.... At TRO det er dumt....

>Overhovedet ikke. Men efterfølgende nyhedsartikler, og Princeton's bevis på
>hvor nemt det var at hacke, uden at efterlade spor, virker mistænkeligt.

Aha.... Konspiration...

>Kan
>du huske med hvormange stemmer Bush vandt valget med i 2000? Under 400!

Og... Var det ikke et valg herhjemme der blev afgjort af en busfuld
færinger....

>Ved
>godt at Diebold maskinerne ikke dengang var installeret overalt. Senere kom
>det frem at døde mennesker havde stemt på Bush,

Og der var ingen døde mennesker der stemte på den anden...???

>og flere tusinder hvilket
>tidligere havde været straffet slet ikke blev talt med.

Jeg kender ikke reglerne for valgret i USA, men samme regler galdt vel
også for demokraterne....

>Det er ikke min
>opfattelse af demokrati.

Heller ikke min, men det er da ikke relevant, da jeg ikke bor i USA...

>Krydsreferer gerne mine links.

Det bliver det da ikke bedre af....

>Hold nu op.. Princeton beviste det jo soleklart!

De beviste at det kunne lade sig gøre.... IKKE at det rent faktisk var
sket...

>Og så er jeg naiv?

Ja....

>Det hedder "circumstancial evidence". Det var bl.a det man gik i krig imod
>Afghanistan og Irak med (du husker nok Colin Powell i FN ikke?),

Var det ikke noget med "Vi VED de har WMD"....???

>og retten i
>Irak fik Saddam hængt på.

Mener du at Saddam var uskyldig...???

>Så hvis man dømmer efter denne standard, så skulle
>manden i fængsel på livstid.

Snup en tudekiks...

>Kildekoden var krypteret. Så ingen "nyuddannet programmør" kunne dekode
>den... lige indtil nogle studenter fandt ud af koden var krypteret med DES..
>som var knækket helt tilbage i 1997

Så det kunne godt lade sig gøre alligevel...

>http://www.dailykos.com/story/2004/11/10/1172/9052

>Du må gerne komme med et par stykker der holder fast i at Diebold's system
>ikke kan knækkes, uden spor, hvis du da gider.. jeg kan ikke finde nogle.

"Diebold system is safe" giver 485.000 hits....
"Diebold system can't be hacked" giver 146.000 hits...

Søg selv...

>Og
>hvis du da endelig gider, er det vist dig der er naiv. Det er blevet bevist
>igen og igen at ALLE krypteringer kan knækkes.

Selvfølgelig kan de det....

>Blot et spørgsmål om tid.
>Siger DVD-Jon der f. eks noget ?

Var det ikke også ham der "crackede" IPOD...???

Fra : Ingolf

Dato : 22-07-07 18:12

> Jeps, men du mener altså at hvis man først laver en lov der siger at
> tuveri ikke er ulovligt, så er det helt fint med dig...???

Nej det mener jeg ikke. Felterne var på Venezuela's territorie, derfor kan
landet ophæve aftalerne. Hvad har det med tyveri at gøre?

> "CNN biased" giver 1.850.000 hits
> "FOX biased" giver 1.760.000 hits

> "CNN bias" giver 1.940.000 hits
> "FOX bias" giver 2.020.000 hits

> "Ingolf is stupid" giver 132.000 hits.... Og hvad så...???

ingen hits på det.. der står "In golf" .. læs og forstå

> Antallet af hits på Google, kan da ikke bruges til en skid...

Det skriver jeg heller ikke... det jeg mener er at der findes utallige
nyhedsartikler om emnet.. dermed ikke sagt at det er sandt. Hvad kunne disse
nyhedsbereau'er ha' for interesse i at promovere en krig? Kom nu

> Du mener altså at de ikke er sandfærdige FORDI det er
> forretninger...???

Ikke 100% sandfærdige. Ejerne har da indflydelse; aka aktieholdere.
Se f.eks på de forskellige politiske donationer her
http://la.indymedia.org/news/2003/04/47530.php
Stinker det ikke lidt ?

Tag f. eks vore nuværende gratis aviser. Har du lagt mærke til at det er de
samme nyheder i alle aviser hver dag?
Svaret kan du finde her:
http://www.freepress.net/content/ownership

> Du er sgu nem at narre...

De mere kloge narrer de mindre kloge.. men dem med flere penge har altid
mere ret end dem med få. US Jura, vor allierede.

> Du mener jo at man er dum hvis man stemmer på Bush.... DIN (eller for
> den sags skyld MIN) mening om Bush (eller hvilken som helst anden) kan
> IKKE bruges som målestok for dumhed.... At TRO det er dumt....

Hvis en minister her i landet kvajer sig gevaldigt, belønner vi dem så med
flere penge og længere taburet tid?
Du skal ikke tro, du skal vide.. det troede jeg du vidste?

> Aha.... Konspiration...

Det sagde du. Vil nok mere betegne det råddenskab.

> Og... Var det ikke et valg herhjemme der blev afgjort af en busfuld
> færinger....

Har jeg ikke høre? Nogle nyhedsartikler der kan bekræfte det ?
Og nu er Danmark jo ikke den største supermagt, så det er ude af
proportioner.

> Og der var ingen døde mennesker der stemte på den anden...???

Ikke så vidt jeg ved. Nogle nyhedsartikler der kan bekræfte det ?

> Jeg kender ikke reglerne for valgret i USA, men samme regler galdt vel
> også for demokraterne....

Jo.. men ingen døde stemte på Kerry, eller Gore. Kun Bush.

> Heller ikke min, men det er da ikke relevant, da jeg ikke bor i USA...

Jo det er relevant da vi deltager i en krig sammen med dem som nu viser sig
at basere sig på løgn svindel og profit.

> Det bliver det da ikke bedre af....

Hvorfor ikke? Du kan da krydschecke om det er sandt eller ej?

> De beviste at det kunne lade sig gøre.... IKKE at det rent faktisk var
> sket...

Det så korrekt.

> Ja....

> Var det ikke noget med "Vi VED de har WMD"....???

Jo.. og hvor er de? Hvad med det uran som Saddam købte i Nigeria? Hvor er
det?

> Mener du at Saddam var uskyldig...???

Tror ikke han var uskyldig. Han blev blot dømt til døden pga "circumstancial
evidence". Hvilket er helt hen i vejret. Det viser jo så at vesten har
fejlet med at indføre demokrati i landet.

> Snup en tudekiks...

Løb du tør for argumenter igen? Vend nu den plade!

> Så det kunne godt lade sig gøre alligevel...

Ja.. sporløst. Som du jo nægter kunne lade sig gøre.

Modsiger du ikke dig selv nu?

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 19:38

On Sun, 22 Jul 2007 19:11:45 +0200, "Ingolf"

>Nej det mener jeg ikke. Felterne var på Venezuela's territorie, derfor kan
>landet ophæve aftalerne. Hvad har det med tyveri at gøre?

Det var så et JA...

>ingen hits på det..

Så prøv det selv....

>der står "In golf" .. læs og forstå

Det er da ligegyldigt.... Hvis du skriver "Ingolf is stupid" og søger,
så giver det 132.000 hits..

>Det skriver jeg heller ikke...

Sludder... Du mener jo at mange google-hits er "et vink med en
vognstang"....

>Ikke 100% sandfærdige.

Selvfølgelig ikke.... Der er INGEN der er 100% sandførdige...

>Ejerne har da indflydelse; aka aktieholdere.
>Se f.eks på de forskellige politiske donationer her
>http://la.indymedia.org/news/2003/04/47530.php
>Stinker det ikke lidt ?

Har ALLE medier ikke "interessegrupper" bagved...???

>Tag f. eks vore nuværende gratis aviser. Har du lagt mærke til at det er de
>samme nyheder i alle aviser hver dag?
>Svaret kan du finde her:
>http://www.freepress.net/content/ownership

Uha da da... Så kommer konspirationsteorierne frem igen... )

ALLE normalt tænkende mennesker ved da godt at medierne går meget op i
seertal og salgstal....

>Hvis en minister her i landet kvajer sig gevaldigt, belønner vi dem så med
>flere penge og længere taburet tid?
>Du skal ikke tro, du skal vide.. det troede jeg du vidste?

Hvad var det i min sætning, du ikke fattede...???

>Har jeg ikke høre?
>Nogle nyhedsartikler der kan bekræfte det ?

http://www.cepos.dk/cms/fileadmin/user_upload/ceposfiles/PDF/Vaelgernes_holdninger_partiernes_udspil__Professor_Kurrild-Klitgaard__rsdag_2006.pdf

Under punkt 2:

De fleste husker kun, at de borgerlige tabte, og at der kun skulle
have været flyttet 89 stemmer på Færøerne, så ville Uffe
Ellemann-Jensen have været statsminister.

>Og nu er Danmark jo ikke den største supermagt, så det er ude af
>proportioner.

Hvorfor det...???

Er det kun i supermagter man ikke må vinde med få stemmer...???

>Ikke så vidt jeg ved. Nogle nyhedsartikler der kan bekræfte det ?

Altså: Du VED ikke ret meget...

>Jo.. men ingen døde stemte på Kerry, eller Gore. Kun Bush.

Du har da lige skrevet at du ikke ved det...

<snip USA-antipati>

>Jo.. og hvor er de? Hvad med det uran som Saddam købte i Nigeria? Hvor er
>det?

Aner det ikke... Måske gravet ned i ørkenen, solgt, eller noget helt
tredie....

>Tror ikke han var uskyldig. Han blev blot dømt til døden pga "circumstancial
>evidence". Hvilket er helt hen i vejret. Det viser jo så at vesten har
>fejlet med at indføre demokrati i landet.

Er det ikke bedre end det var før...??? Har irakerne ikke haft frie
valg (så frie som muligt)...??? Kender du overhovedet beviserne mod
Saddam (jeg gør ikke)...???

>Modsiger du ikke dig selv nu?

Du bad mig om at komme med et par links der holder fast i at Diebold's
system ikke kan knækkes.... Du har fået 1/2 mill, så mon ikke der er
et par stykker der rent faktisk siger det.... Du kan selv lede efter
dem...

Fra : Ingolf

Dato : 22-07-07 23:43

> Det var så et JA...

Tyveri? Nej! Nogle lande kalder det for embargo.

> Så prøv det selv....

Derfor jeg ved der ingen hits er!

> Det er da ligegyldigt.... Hvis du skriver "Ingolf is stupid" og søger,
> så giver det 132.000 hits..

Og det beviser så at jeg er stupid.. selvom mit nick er stavet forkert..
rofl

> Sludder... Du mener jo at mange google-hits er "et vink med en
> vognstang"....

Nej nej nej! Antallet af NYHEDSartikler der bekræfter hinanden. Selv dem du
anser som konspirationssites.

> Selvfølgelig ikke.... Der er INGEN der er 100% sandførdige...

> Har ALLE medier ikke "interessegrupper" bagved...???

Jo.. men ingen som i USA der vilo bekræfte enhver løgn for profit.. Og det
er blevet bevist masser af gange.. Selv herhjemme (hint TDC)

> Uha da da... Så kommer konspirationsteorierne frem igen... )

Se nu på fakta. Der er ingen konspirationer.. eller teorier.. eller
konspirationsteorier.. blot fakta.. kan du ikke se den røde tråd?

> ALLE normalt tænkende mennesker ved da godt at medierne går meget op i
> seertal og salgstal....

Og ikke mindst profit.. ser du stadig ikke den røde tråd??

> Hvad var det i min sætning, du ikke fattede...???

At du ignorer fakta som ikke passer ind i dit liv. Du har bevist skyklapper
på.

> [...]
> have været flyttet 89 stemmer på Færøerne, så ville Uffe
> Ellemann-Jensen have været statsminister.

LOL.. tror du selv på det? Men tak for oplysningen.

> Hvorfor det...???

Du sammenligner Færøerne&Danmark med USA!

> Er det kun i supermagter man ikke må vinde med få stemmer...???

Det var ikke det vi diskuterede. Og jo det må de godt.

> Altså: Du VED ikke ret meget...

Så kom da med nogle nyhedsartikler der bekræfter din påstand

> Du har da lige skrevet at du ikke ved det...

Jeg har kun set det modsatte. Prøv nu at læs hvad jeg skriver.

> <snip USA-antipati>

> Aner det ikke... Måske gravet ned i ørkenen, solgt, eller noget helt
> tredie....

LOL.. Hvad VED du egentlig? Læste du ikke fakta omkring denne løgn?

> Er det ikke bedre end det var før...??? Har irakerne ikke haft frie
> valg (så frie som muligt)...??? Kender du overhovedet beviserne mod
> Saddam (jeg gør ikke)...???

Ja.. med "circumstancial evidence" blev han dømt for drabene i Halabja.. men
det var Kemiske Ali der fik skylden. Hvordan hænger det sammen? Fint..
lederen af landet må tage ansvaret... men hvorfor gælder det så ikke i USA?

> [...]
> system ikke kan knækkes.... Du har fået 1/2 mill, så mon ikke der er
> et par stykker der rent faktisk siger det.... Du kan selv lede efter

Gaab.. nu fisker du.. blev vi ikke enige om at antallet af google hits er
irrelevante? Nyhedsartikler i mange forskellige medier har en vis vægt. Men
du har stadig ikke formået at komme med en eneste der bekræfter din løgn med
at "Diebold system is safe".. Hvad fattede du ikke af DES krypteringen blev
knækket i 1997?? Tror du skal vaske dine skyklapper.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 12:32

On Mon, 23 Jul 2007 00:42:51 +0200, "Ingolf"

>Tyveri? Nej! Nogle lande kalder det for embargo.

Bortforklaringer.... Bortforklaringer... ))

Fordi andre stjæler, giver det ikke dig lov til at stjæle...

>Derfor jeg ved der ingen hits er!

Nu lyver du jo.... Alle kan da prøve og de vil få 132.000 hits...

>Og det beviser så at jeg er stupid..

Næh, det beviser ikke en skid (lige som dine søgninger på "biased"...

>selvom mit nick er stavet forkert..
>rofl

Nu lyver du jo igen... Er dit nick da ikke "Ingolf"...???

>Nej nej nej! Antallet af NYHEDSartikler der bekræfter hinanden. Selv dem du
>anser som konspirationssites.

Du mener altså at hvis 100 aviser skriver samme historie, så er den
mere sand end hvis kun 10 gjorde det....

>Jo.. men ingen som i USA der vilo bekræfte enhver løgn for profit..

Nu skinner dit USA-had igennem...

Ved du noget om hvordan det f.eks. er i Rusland...???

>Se nu på fakta. Der er ingen konspirationer.. eller teorier.. eller
>konspirationsteorier.. blot fakta.. kan du ikke se den røde tråd?

Jeg ved godt at det ikke er alt man læser i aviser som er sandt...

>Og ikke mindst profit.. ser du stadig ikke den røde tråd??

Næh, for jeg ved det da godt.... F.eks. ved jeg godt at historierne i
Se&Hør ofte er digtede historier for profittens skyld (salgstal)....

>At du ignorer fakta som ikke passer ind i dit liv. Du har bevist skyklapper
>på.

Du vrøvler da totalt.... Det jeg skriver er at sym- og anti-patier
IKKE kan bruges som målestok for noget som helst...

>LOL.. tror du selv på det? Men tak for oplysningen.

Det er ikke en tros-sag, men et faktum at valget blev afgjort med
ganske få stemmer på Færøerne.... Om de kørte i bus er nok
tvivlsomt... )))

>Du sammenligner Færøerne&Danmark med USA!

>Det var ikke det vi diskuterede. Og jo det må de godt.

Du mente da at det var meget vigtigt at valget blev vundet med kun 400
stemmer...

>Så kom da med nogle nyhedsartikler der bekræfter din påstand

Jeg påstår IKKE at jeg ved det, men kan kun konstatere at det gør du
heller ikke....

>Jeg har kun set det modsatte. Prøv nu at læs hvad jeg skriver.

Du skrev sgu da lige "men ingen døde stemte på Kerry, eller Gore. Kun
Bush.", hvilket du ikke aner en skid om.... Du har bare ikke "set"
det, hvilket måske skyldes at du slet ikke har ledt efter det...

>LOL.. Hvad VED du egentlig?

Ikke specielt meget om det nævnte uran, men det har jeg heller ikke
påstået....

>Læste du ikke fakta omkring denne løgn?

Det er et faktum at Saddam har produceret OG brugt WMD (giftgas)...
Det er også et faktum at det ikke er dokumenteret at alle lagrene er
blevet destrueret....

>Ja.. med "circumstancial evidence" blev han dømt for drabene i Halabja.. men
>det var Kemiske Ali der fik skylden. Hvordan hænger det sammen?

Jeg kender ikke beviserne i retssagen, men måske beordrede Saddam det
og Ali udførte det..... Jeg ved det ikke....

>Fint..
>lederen af landet må tage ansvaret... men hvorfor gælder det så ikke i USA?

Nu kikker dit USA-had frem igen... Hvad har amerikansk
retspraksis med Saddam's retssag at gøre...???

>Gaab.. nu fisker du.. blev vi ikke enige om at antallet af google hits er
>irrelevante?

Endelig fattede du det....

> [...]

>Men
>du har stadig ikke formået at komme med en eneste der bekræfter din løgn med

Nu lyver du igen...

Jeg har aldrig påstået at "Diebold system is safe", for det har jeg
ikke den fjerneste anelse om...

>Hvad fattede du ikke af DES krypteringen blev
>knækket i 1997?? Tror du skal vaske dine skyklapper.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.......

Det er ligesom med 9/11...

Der komer en masse teorier om ditten og datten, UDEN bevis for noget
som helst, og når det hele så er modbevist, så kommer påstanden at når
SÅ MANGE tror på det, så MÅ det jo alligevel være sandt....

Fra : Ingolf

Dato : 23-07-07 22:03

> Bortforklaringer.... Bortforklaringer... ))

Forklar venligst... ikke bort :)

> Fordi andre stjæler, giver det ikke dig lov til at stjæle...

Hvordan tolker du det som tyveri?

> Nu lyver du jo.... Alle kan da prøve og de vil få 132.000 hits...

Gaab.. så prøv igen.. søg med GÅSEØJNE omkring din platte udtalelse. Du ved
sådan nogle her "

> Næh, det beviser ikke en skid (lige som dine søgninger på "biased"...

> Nu lyver du jo igen... Er dit nick da ikke "Ingolf"...???

Prøv nu at lære hvordan man bruger google. RTFM

> Du mener altså at hvis 100 aviser skriver samme historie, så er den
> mere sand end hvis kun 10 gjorde det....

Nej blot det at der er mange der finder nyheden tankevækkende op bringer
den. Hvert nyhedsbereau, deres form for ord. Læser man flere artikler om
samme sag, får man mere kendskab til det egentlige indhold. Og på den
baggrund kan man bedre vurdere om det er sandt eller løgn.

> Nu skinner dit USA-had igennem...

Det er ikke noget USA had. Det samme forekommer overalt i verden.

> Ved du noget om hvordan det f.eks. er i Rusland...???

Rusland er også kapitalistisk, så hvad har det nu med sagen at gøre ?

> Jeg ved godt at det ikke er alt man læser i aviser som er sandt...

Så hvad er dit kriterie for at du vurdere en nyhedshistorie som sand eller
løgn ?

> Næh, for jeg ved det da godt.... F.eks. ved jeg godt at historierne i
> Se&Hør ofte er digtede historier for profittens skyld (salgstal)....

Der er vi ret enige. Så vi er enige om at visse aviser/ugeblade osv, kan
finde på at trykke en historie for egen profit?

> Du vrøvler da totalt.... Det jeg skriver er at sym- og anti-patier
> IKKE kan bruges som målestok for noget som helst...

Det var da fantastisk. Vi taler FAKTA, og nu ævler du om sym- og anti-patier
??? Men enig i den udlægning.

> [...]
> tvivlsomt... )))

> Du mente da at det var meget vigtigt at valget blev vundet med kun 400

Ja det var historisk. Det viste sig jo senere at hvis man trak alle de døde
stemmer fra, og lagde alle de bevist udelukkede stemmer til (dem som har en
plettet straffeattest), ville Gore ha' vundet.
http://elandslide.org/display.cfm?id=181

Og lige en korrigering.. det var 537 stemmer Bush vandt med.

Er det den form for Demokrati man ønsker at sprede i mellemøsten, forstår
jeg godt de slår igen.

> Jeg påstår IKKE at jeg ved det, men kan kun konstatere at det gør du
> heller ikke....

Læs nu det link ovenfor

> Du skrev sgu da lige "men ingen døde stemte på Kerry, eller Gore. Kun
> Bush.", hvilket du ikke aner en skid om.... Du har bare ikke "set"
> det, hvilket måske skyldes at du slet ikke har ledt efter det...

Jeg HAR ledt efter det.. men kan intet finde, og spurgte om du havde nogle
links?

> [...]
>
> Det er et faktum at Saddam har produceret OG brugt WMD (giftgas)...
> Det er også et faktum at det ikke er dokumenteret at alle lagrene er

Produceret giftgas?? HAHAHA .. nu vælter din uviddenhed frem igen.. de købte
det fra.. ja gæt selv af hvem.. hvis du vil vide fakta så bekræftes det fra
mange officielle kilder. Hint CIA factbook

Det var mildtbrand sporer, og de har en levetid på svjh 4-5 år. Og disse
købte
de i slutningen af 80'erne. Så påstanden om at Irak havde WMD var så langt
ude i hampen, at man måtte forlænge med brædder. Men verden åd historien. Og
her sidder vi idag.

> Jeg kender ikke beviserne i retssagen, men måske beordrede Saddam det
> og Ali udførte det..... Jeg ved det ikke....

Det er fint nok. Er du interreseret i at vide det ?

> Nu kikker dit USA-had frem igen... Hvad har amerikansk
> retspraksis med Saddam's retssag at gøre...???

Den form for frihed og demokrati de indfører i Irak, er åbenbart ikke
gældende i USA. Bare se på Guantanamo. Hvad med toppe af Bush
administrationen? Skal de ikke stå til ansvar for deres løgne, som nu har
kostet flere hundredetusinder mennesker livet, inkl deres egne landsmænd?

> Endelig fattede du det....

> Hvorfor det...???

Gentager lige mig selv
Hvert nyhedsbereau, deres form for ord. Læser man flere artikler om samme
sag, får man mere kendskab til det egentlige indhold. Og på den baggrund kan
man bedre vurdere om det er sandt eller løgn.

Antallet af hits giver en vis ide om spin og misinformation, hæklet sammen
med sandhed. Det er stadig op til en selv at afgøre hvad er facts og hvad er
løgn, og her er internettet et fantastisk redskab

> Nu lyver du igen...
>
> Jeg har aldrig påstået at "Diebold system is safe", for det har jeg
> ikke den fjerneste anelse om...

Citerer lige det du klippede ud

Du gav dermed udtryk for din holdning. Korrekt du aldrig har påstået det.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.......

Ja.. fakta er kedelige..

> [...]
> som helst, og når det hele så er modbevist, så kommer påstanden at når
> SÅ MANGE tror på det, så MÅ det jo alligevel være sandt....

Der er ikke kommet nogle teorier, andre end dem som USA's FEMA og NIST kom
med. Og de er da nogle af de værste konspirationsteorier jeg nogensinde har
læst. 9/11 er et stort debatområde, og det er op til menig mand selv at
afgøre, hvis man da gider at sætte sig ind i hvorfor Danmark nu deltager i
to åbenlyse ulovlige krige. Det syntes jeg vi alle skylder vort fædreland.
http://911research.wtc7.net/
http://physics911.net/

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 10:49

On Mon, 23 Jul 2007 23:02:42 +0200, "Ingolf"

>Forklar venligst... ikke bort :)

Hvad har andre landes politik med Hugo's tyveri at gøre...???

>Hvordan tolker du det som tyveri?

Fordi det ER tyveri....

>Gaab.. så prøv igen.. søg med GÅSEØJNE omkring din platte udtalelse. Du ved
>sådan nogle her "

Skriver du gåseøjne hver gang du søger på Google...???

>Det er ikke noget USA had. Det samme forekommer overalt i verden.

>Rusland er også kapitalistisk, så hvad har det nu med sagen at gøre ?

Du skrev jo "ingen som i USA der vilo bekræfte enhver løgn for
profit"...

>Så hvad er dit kriterie for at du vurdere en nyhedshistorie som sand eller
>løgn ?

Hvis der henvises til beviser der kan efterprøves, øger
sandsynligheden for at historien er sand....

>Der er vi ret enige. Så vi er enige om at visse aviser/ugeblade osv, kan
>finde på at trykke en historie for egen profit?

Selvfølgelig...

>Det var da fantastisk. Vi taler FAKTA, og nu ævler du om sym- og anti-patier
>??? Men enig i den udlægning.

Du skrev jo at man måtte være dum for at stemme på Bush....

>Ja det var historisk.

Det var det da også med de 89 færinger...

>Det viste sig jo senere at hvis man trak alle de døde
>stemmer fra, og lagde alle de bevist udelukkede stemmer til (dem som har en
>plettet straffeattest), ville Gore ha' vundet.
>http://elandslide.org/display.cfm?id=181

Hvis og hvis min røv var spids...

Du mener måske at ALLE de udelukkede stemmer fra kriminelle var på
Bush...???

>Og lige en korrigering.. det var 537 stemmer Bush vandt med.
>
>Er det den form for Demokrati man ønsker at sprede i mellemøsten, forstår
>jeg godt de slår igen.

Gaaaaaaaaab.... Totalt irrelevant....

Du har ret i, at den amerikanske model for præsidentvalg, IKKE er
"reelt" demokratisk (en mand en stemme)....

Det er den da heller ikke i England og for den sags skyld heller ikke
altid i Danske fagforeninger...

>Læs nu det link ovenfor

Som INTET beviser...

>Jeg HAR ledt efter det.. men kan intet finde, og spurgte om du havde nogle
>links?

DU kom med en påstand som du IKKE kunne bevise.... JEG har IKKE
påstået andet end at DIN påstand ikke er bevist....

>Produceret giftgas?? HAHAHA .. nu vælter din uviddenhed frem igen.. de købte
>det fra.. ja gæt selv af hvem.. hvis du vil vide fakta så bekræftes det fra
>mange officielle kilder. Hint CIA factbook

Om de har produceret eller købt det, er sgu da ligegyldigt....

>Det er fint nok. Er du interreseret i at vide det ?

Der er vist ikke ret mange der ikke mener at Saddam fortjente sin
straf....

>Den form for frihed og demokrati de indfører i Irak, er åbenbart ikke
>gældende i USA. Bare se på Guantanamo.

Hvad har det med Saddam's retssag at gøre...???

>Hvad med toppe af Bush
>administrationen? Skal de ikke stå til ansvar for deres løgne, som nu har
>kostet flere hundredetusinder mennesker livet,

Mener du at USA er ansvarlig for at nogle muslimer sprænger andre
muslimer i luften...???

>inkl deres egne landsmænd?

Tja, det er farligt at være soldat...

<snip gentagelser>

>Citerer lige det du klippede ud
>
>Du gav dermed udtryk for din holdning. Korrekt du aldrig har påstået det.

Ok, så er vi enige...

> [...]
>to åbenlyse ulovlige krige. Det syntes jeg vi alle skylder vort fædreland.

Det er jo tilbagevist et utal af gange...

F.eks.
http://st12.startlogic.com/~xenonpup/video%20archive/wtc-7_collapse.mpa

Der kan enhver idiot da se at de "squibs" først kommer EFTER at
bygningen er begyndt at kollapse....