Usexede Hans Joergensen-typer
Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-07 04:10

Min smukke datter er flyttet ind i mit hus og mens vi sad i haven hørte jeg
et BZtabteVIvandt banner blive revet ned af plankeværket.
Jeg for ud og analyserede lidt om ytringsfrihed til de to ungersvende, den
ene i Chrsistiania tøj.
Ligesom når min samurai-kone har indhentet stenkastere på fortovet, så
valgte hærværksfolkene BZ-tricket AT NÆGTE.
Så så jeg det nedrevne banner ligge på skraldespandens låg og de måtte
erkende at når der på den sommerferietomme gade ikke var andre mennesker
indenfor synsvidde, måtte det være dem.

Jeg vendte tilbage til hvidvinen og min datter skulle ud at se hvad
københavnere kan være for noget ros.

Over plankeværket hørte jeg nu en anderledes vennesæl tone "Bor du her?"
men løgnere er ikke særlig sexede, sympati med BZ er ikke et godt
skoretrick.

NB Vedr tiddligere diskussion om at det er "et kvalificeret gæt" at det er
ungdomshus-klientel, der laver hærværk mod mig, så har jeg skrevet at en jeg
talte med, som kaldte sig "Hans Jørgensen" nok lige så godt kunne have sagt
"Søren Rasmussen" eller et af de andre -sen navne, der er en stor % af
danskeres navne, trods vækst i købenavne.

Ungdomshusklientel kom sjældent fra Nørrebro, så fald i hærværk mod mig har
at gøre med, at der nu ikke er musikfester i nærheden at samles om