Er unge bare blevet dummere?
Fra : Thomas M

Dato : 19-07-07 15:41

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7628463.html?forside

"Det skete på et hotel i fe­riebyen Lloret de Mar i Spanien, da han forsøgte
at klatre mellem to balko­ner"

Klatre mellem to balkoner? Undskyld - er han idiot?

"Ung Rejs undersøger nu om balkonsik­kerheden på hotellet er i orden"

Undersøg istedet hjernerne på de idioter selskabet sender på ferie.

Først dør de af druk, i deres eget bræk, og nu leger de stunt men i Spanien.
Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene. Der er
simpelthen noget der bare ikke stemmer.

--
/ Thomas

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-07-07 16:13

On Thu, 19 Jul 2007 16:40:36 +0200 "Thomas M" <its@secret> sent the
following smoke signals:

> [...]
>at klatre mellem to balko­ner"
>
>Klatre mellem to balkoner? Undskyld - er han idiot?

Ja, og nu altså også handikneppet.

Mon ikke at han havde prøvesmagt "bedstefars hostesaft" inden stuntet?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Steffan

Dato : 19-07-07 22:53

> Mon ikke at han havde prøvesmagt "bedstefars hostesaft"
> inden stuntet?

Det er nok et godt bud. Jeg tror han har hostet hele aftenen!

Det ændre dog ikke ved at det er meget tragisk. Jeg tror at vi er
mange som har gjort dumme ting i vores liv som *kunne* have gået
grueligt galt.

--
Via: http://www.jumlers.com/dk.politik/

Fra : Straight Talk

Dato : 19-07-07 16:26

On Thu, 19 Jul 2007 16:40:36 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
>
>Klatre mellem to balkoner? Undskyld - er han idiot?
>
>"Ung Rejs undersøger nu om balkonsik­kerheden på hotellet er i orden"

Ja, naturligvis. Man skal da kunne klatre sikkert fra balkon til
balkon på samme måde som man skal kunne hægte sig på kørende tog og
busser uden at risikere liv og lemmer.

Hvis ikke hoteller og rejseselskaber selv kan garantere
balkon-sikkerheden må regeringen gribe ind.

Fra : Peter B. P.

Dato : 19-07-07 16:34

Straight Talk <b__nice@hotmail.com> wrote:

> [...]
> busser uden at risikere liv og lemmer.
>
> Hvis ikke hoteller og rejseselskaber selv kan garantere
> balkon-sikkerheden må regeringen gribe ind.

*fnis*

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter B. P.

Dato : 19-07-07 16:34

"Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
>
> "Ung Rejs undersøger nu om balkonsik–kerheden på hotellet er i orden"
>
> Undersøg istedet hjernerne på de idioter selskabet sender på ferie.

Hørt!

> Først dør de af druk, i deres eget bræk, og nu leger de stunt men i Spanien.
> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene. Der er
> simpelthen noget der bare ikke stemmer.

Det er en generel tendens. Folk er blevet vage og svage af årtiers
indpakken i vat.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-07 16:51

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Det er en generel tendens. Folk er blevet vage og svage af årtiers
> indpakken i vat.

Ja der er jo ikke noet at sige til det, de er jo opvokset med at hvis det er
farligt er der advarelses skilte over alt, ren og skær amerikanske
tilstande, vi mangler bare at se retssagerne imod f.eks hotellet her for
ikke at have sikkerheden i orden, det er ikke et sekund for sent at de
bliver sagsøgt herfra og til dommedag, så kan de lære at holde folk i hånden
hele tiden!!

Eller noget...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 19-07-07 17:40

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spanien. Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med
> årene. Der er simpelthen noget der bare ikke stemmer.

Selvfølgelig er de ikke blevet dummere, men medierne er blevet mere
sentationslystne og det der for 15 år siden var endt som en tragisk notits
på side fire, kommer nu på forsiden og ender som en forspørgeselsdebat i
folketinget.

Der var også drukferier da jeg var 20, ikke organiseret i et enkelt selskab,
men drukferier var det.I Spanien. Druk var også en stor del af konceptet den
gang.
Når det store forargelsesmaskineri sætter i gang nu, er det vel en
kombination af at en del af befolkningen ønsker at vi bliver pakket ind i
love og regulativer til vi keder os ihjel, og at medierne ikke har andet at
skrive om for tiden.
Det er vist altid forkommet at berusede overmodig unge mænd er omkommet i
deres brændert.

vv

Fra : John

Dato : 19-07-07 18:18

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene.

Tvivler.

Unge har jo altid opført sig dumt, men de har i dag flere penge mellem
hænderne samt adgang til billige rejser med billig sprut, og dermed langt
større muligheder for at opføre sig dumt.

Når sprutten (måske blandet med lidt andet godt) går ind, går forstanden som
bekendt ud.

John

Fra : C.H

Dato : 19-07-07 21:26

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene.

Næppe... Men ens egen ungdom står i et glansfuldt gloriefyldt lys jo flere
år der går....

CH

Fra : Michael Weber

Dato : 19-07-07 22:36

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Næppe... Men ens egen ungdom står i et glansfuldt gloriefyldt lys jo flere
> år der går....

Og et andet ord for det er senil demens.
;)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Pjensen73

Dato : 19-07-07 22:46

Den Thu, 19 Jul 2007 17:33:44 +0200 skrev Peter B. P.:

> Hørt!

> Det er en generel tendens. Folk er blevet vage og svage af årtiers
> indpakken i vat.

Ja, de var jo små børn, da Nyrup var statsminister.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-07-07 23:29

Thomas M wrote:
> Først dør de af druk, i deres eget bræk, og nu leger de stunt men i Spanien.
> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene. Der er
> simpelthen noget der bare ikke stemmer.

De keder sig bare for meget og har for lidt livserfaring... flere Ungdomshuse!
så er den klaret :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : John

Dato : 19-07-07 23:33

> De keder sig bare for meget og har for lidt livserfaring... flere
> Ungdomshuse!
> så er den klaret :)

Nemlig. De skal ha' en pose brosten i stedet for en pose bajere...

Fra : Kasper Madsen

Dato : 20-07-07 14:49

> De keder sig bare for meget og har for lidt livserfaring... flere
> Ungdomshuse!
> så er den klaret :)

Fordi det er mindre farligt at sætte byer i flammer og slås mod politiet,
end at ta på drukferie i spanien? Måske hvis man er fra DK. Har en anelse om
at det førstnævnte er farligst i mange andre lande....

Fra : vvv

Dato : 20-07-07 16:21

> De keder sig bare for meget og har for lidt livserfaring... flere
> Ungdomshuse!
> så er den klaret :)

Det har du ret i..
Ungdomshus(e) nu!! Gerne i en tom kirke, tag den Ruth!

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-07-07 16:37

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du ret i..
> Ungdomshus(e) nu!! Gerne i en tom kirke, tag den Ruth!

Det skal da være under gulvet så.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-07 17:40

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Det skal da være under gulvet så.

Under en gravsten ja.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-07 17:40

"vvv" <?@?> wrote in message

>Gerne i en tom kirke, tag den Ruth!

Det kommer ikke til at ske, det vil være blasmefami.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 20-07-07 18:59

> "vvv" <?@?> wrote in message

> Det kommer ikke til at ske, det vil være blasmefami.

Og jeg vil nyde hvert sekund!

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-07 19:07

"vvv" <?@?> wrote in message

> Og jeg vil nyde hvert sekund!

Hvilken del af"det kommer ikke til at ske" var det du ikke fattede ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 20-07-07 20:18

> "vvv" <?@?> wrote in message

> Hvilken del af"det kommer ikke til at ske" var det du ikke fattede ?

Retten til at drømme er ikke kommet med i nogen af jeres terrorpakker endnu

vv

Fra : @

Dato : 20-07-07 18:32

On Fri, 20 Jul 2007 17:21:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

>Det har du ret i..
>Ungdomshus(e) nu!! Gerne i en tom kirke, tag den Ruth!

hvis nogen unge så gerne vil have et hus

hvad forhindrer dem så i at købe et?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Lyrik

Dato : 21-07-07 22:44

Den 19.07.2007 kl. 16:40 skrev Thomas M <its@secret>:

> [...]
> Spanien.
> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene. Der
+++++++++++++++++
De er blevet får uden hyrde. Man slagter dem og river klovene af dem.

Der mangler mission. Her og i verden.

"Drik jer ikke fulde i vin, det fører kun til udsvævelser".<Paulus>

jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Gert Medom

Dato : 23-07-07 05:51

Thomas M skrev:
> [...]
> Jeg tror seriøst at danske børn / unge, er blevet dummere med årene. Der er

<ironi=on> Ja.

Aldrig nogensinde i verdenshistorien har unge været så dumme som de er
idag. De er snotforkælede og u-efterrettelige!!

<ironi=off>

Mon man kan tage enkelte uheldige elementer til indtægt for at alle er
dumme? Medierne beskæftiger sig jo ikke med de ting der går normalt. De
andre ting forstørres op gennem intensiv dækning så nogle tror fænomenet
rent faktisk har den størrelse...

Hvor mange af os kan sige os fri for at have lavet dumme ting som
purunge? Ikke jeg!

Gert Medom Madsen
hjemmeside: http://home1.stofanet.dk/gert.medom/
HTML tutorials: http://www.html.dk/tutorials/

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-07 13:36

In article <469f77ec$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, its@secret
says...

> Klatre mellem to balkoner? Undskyld - er han idiot?

Yep.