Forlad Danmark
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 16-07-07 13:05

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1720-mid-1-params-2.html

Ordet femte-kolonne virksomhed og landsforræderi har i den forløbne
uge været under retslig behandling. Det drejer sig om sagen mod Pia
Kjærsgaard, som er anlagt af Det Islamiske Trossamfund.

Det er to meget stærke ord, som man ikke skal bruge medmindre der er
begrundelse for det. Jeg har brugt ordet femte-kolonne virksomhed
flere gange her på DDF`s hjemmeside.

For mig er der tale om femtekolonne virksomhed,- hvis man bevidst
arbejder på at skade Danmarks navn udenfor landets grænser.

Det gælder også danske firmaer, organisationer, dagblade, og
enkeltpersoner, der arbejder efter lov og ret.

Hvis man aktivt søger støtte udenfor Danmarks grænser, for at
modarbejde bl.a Morgenavisen Jyllands-Posten´s grundlovssikrede
ytringsfrihed under Muhammed-krisen, -Ja, så er der i allerhøjeste
grad tale om femte-kolonne virksomhed.

Mange ville kalde det landsforræderi. For talsmanden fra Det Islamiske
Trossamfund, Kasem Ahmad, er det stærk kost.

Hertil er at sige, det er ikke hver dag Danmark oplever, at omkring-
rejsende danske statsborgere forsøger at sætte Danmark I så dårligt et
lys muligt.

Mit råd er, forlad Danmark.

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!