Koranen skal forbydes ifølge dansk Grundlo~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-07-07 15:34

SIAD har nu fundet en advokat der både har kompetence og mod til at føre
vores Grundlovssag.

SIAD vil have disse dele af koranen der er i strid med dansk lovgivning
forbudt v.h.a. §67 og §69 i Grundloven. §67 der fortæller hvorfor og §69 der
fortæller hvordan dette skal gøres.

Derforuden vil vi have prøvet §78 stk. 2 der kan forbyde foreninger der
virker ved vold eller med trusler om vold. Dermed burde enhver moské lukkes
indtil de ulovlige dele af koranen er fjernet. Vi samler for øjeblikket
penge ind til retssagen, nærmere oplysninger, spørgsmål og svar på tlf: +45
9677 1784 eller skriv til retssag@siad.dk

Penge til retssagen kan doneres til:

Morsø Andelskasse, reg nr: 9860 Kontonr: 8890006451

Fra udlandet:

IBAN D78 9860 8890006451
Swift kode: FIONDK 22

Fundet på http://siad.dk/

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the same,
see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:00

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]
>fjernet. Vi samler for øjeblikket
>penge ind til retssagen, nærmere
>oplysninger, spørgsmål og svar på tlf: +45

Er der noget som en gang censur og en rask lille bogafbrænding?

Fra : @

Dato : 09-07-07 19:21

On 09 Jul 2007 18:00:21 GMT, Peter Bang <peterbang@YTRE8privat.dk>
(slet YTRE8) wrote:

>Er der noget som en gang censur og en rask lille bogafbrænding?

hvad med at forholde dig til det indlæg du svarer på?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:36

>hvad med at forholde dig til det indlæg du svarer på?

I samme høje grad som dig??

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-07 19:35

> hvad med at forholde dig til det indlæg du svarer på?

Jamen er det ikke et komplet latterligt indlæg. Her har vi en gruppe
mennesker der med den ene hånd - og med rette - er særdeles utilfreds med de
ikke kan vandre igennem Vollsmose med et dansk flag og synge fædrelandssange
og med den anden hånd ønsker at indskrænke ytringsfriheden. Det er en
gruppe, der - med rette - er særdeles fornærmet over at man ikke må have en
bibel i flere arabiske lande, men i fuldt alvor vil forbyde en anden
"hellig" bog herhjemme. Hvor hyklerisk kan det blive?? Jamen, det kan
åbenbart blive så hyklerisk at det er latterligt.
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:50

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

> [...]
>"hellig" bog herhjemme. Hvor hyklerisk
>kan det blive?? Jamen, det kan
>åbenbart blive så hyklerisk at det er latterligt.

Præcis.

Men jeg tror ikke @ så ironien bag det med bogafbrændig og
censur. Bær derfor over.

Fra : @

Dato : 09-07-07 19:53

On Mon, 9 Jul 2007 20:34:52 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>ikke kan vandre igennem Vollsmose med et dansk flag og synge fædrelandssange
>og med den anden hånd ønsker at indskrænke ytringsfriheden.

pladder

ytringsfriheden giver ikke ret til i skrift eller tale at opfordre til
eller virke ved vold

grundlovens
§ 67
Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den
måde, der stemmer med deres overbevisning,
dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller
den offentlige orden.

§ 78
Stk. 2.
Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold,
anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
tænkene, bliver at opløse ved dom.

kender du begrebet proportioner?

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-07 20:15

> pladder
>
> ytringsfriheden giver ikke ret til i skrift eller tale at opfordre til
> eller virke ved vold

Så alle der har en koran er altså voldelige? Og bogen er den farlige? Her
gik dumme jeg og troede det var personerne der var farlige....

> [...]
> Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold,
> anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes

Det har fortsat ikke noget gøre med koranen? Nogle voldelige tosser bruger
den til at undskylde deres handlinger med. Så det er altså foreninger, der
benytter vold, man vil forbyde, det gør man skal allerede.

> kender du begrebet proportioner?

??

At forbyde koranen står ikke propertionelt mål med at forbyde biblen i et
arabisk land eller hvad?

Fra : @

Dato : 09-07-07 20:31

On Mon, 9 Jul 2007 21:15:01 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>gik dumme jeg og troede det var personerne der var farlige....

>Det har fortsat ikke noget gøre med koranen?

mener du da ikke at flerkoneri strider mod sædeligheden her i landet?

mener du ikke at udryddelse af alle vantro(ikke-muhamedanere) strider
mod den offentlige orden?

> Nogle voldelige tosser bruger

<klip>

find bare een muhamedaner som du kan få til at undsige hvad der står i
koranen

>??
>
>At forbyde koranen står ikke propertionelt mål med at forbyde biblen i et
>arabisk land eller hvad?

nej

det er ikke kristne i Iran eller Saudi-Arabien der begår terror

det er muhamedanere i kristne lande der gør sådan

derfor er din "sammenligning" helt ude af proportioner

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-07-07 19:48

Kim2000 skrev:

> Så alle der har en koran er altså voldelige? Og bogen er den farlige? Her
> gik dumme jeg og troede det var personerne der var farlige....

> Det har fortsat ikke noget gøre med koranen?

Åhjo. Det har det desværre ganske påviseligt. Beklager at skulle
fortælle dig det.

> Nogle voldelige tosser bruger
> den til at undskylde deres handlinger med. Så det er altså foreninger, der
> benytter vold, man vil forbyde, det gør man skal allerede.

Før du fremturer i dette ulykkeligt naive Islamapologetiske "Koranen
MISBRUGES til terror"-spor, så må jeg altså lige bede dig kort skimme
nogle passager fra bemeldte bog og andre såkaldte "helligskrifter", der
i Islamisk praksis nyder mindst lige så stor "respekt" (her selvfølgelig
forstået på den islamiske måde som "blind underkastelse") blandt muslimer:

Qur'an:9:29 "Fight those who do not believe until they all surrender,
paying the protective tax in submission."

Ishaq:325 "Muslims, fight in Allah's Cause. Stand firm and you will
prosper. Help the Prophet, obey him, give him your allegiance, and your
religion will be victorious."

Qur'an:8:39 "Fight them until all opposition ends and all submit to Allah."

Qur'an:8:39 "So fight them until there is no more Fitnah (disbelief
[non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the
whole world)."

Ishaq:324 "He said, ‘Fight them so that there is no more rebellion, and
religion, all of it, is for Allah only. Allah must have no rivals.'"

Qur'an:9:14 "Fight them and Allah will punish them by your hands, lay
them low, and cover them with shame. He will help you over them."

Ishaq:300 "I am fighting in Allah's service. This is piety and a good
deed. In Allah's war I do not fear as others should. For this fighting
is righteous, true, and good."

Ishaq:587 "Our onslaught will not be a weak faltering affair. We shall
fight as long as we live. We will fight until you turn to Islam, humbly
seeking refuge. We will fight not caring whom we meet. We will fight
whether we destroy ancient holdings or newly gotten gains. We have
mutilated every opponent. We have driven them violently before us at the
command of Allah and Islam. We will fight until our religion is
established. And we will plunder them, for they must suffer disgrace."

(Fra hjemmesiden http://www.prophetofdoom.net/ , her nærmere angivet den
FYLDIGE samling af flere hundrede citater fra såkaldte de islamiske
"helligskrifter" - Koranen og Hadith'erne - samlet anskueligt og
tematisk opdelt på: http://www.prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam )

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-07-07 06:44

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]

Du glemte vist denne perle?:

008:012 Sarwar Your Lord inspired the angels saying, "I am with you.
Encourage the believers. I shall cast terror into the hearts of the
unbelievers and you will strike their heads and limbs;

008:012 Shakir When your Lord revealed to the angels: I am with you,
therefore make firm those who believe. I will cast terror into the hearts of
those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every
fingertip of them.

008:012 Sherali When thy Lord revealed to the angels, saying, `I am with
you; so make firm those who believe. I will cast terror into the hearts of
those who disbelieve. Smite them above their necks, and smite off all
finger-tips.'

008:012 Yusufali Remember thy Lord inspired the angels (with the message):
"I am with you: give firmness to the Believers: I will instil terror into
the hearts of the Unbelievers: smite ye above their necks and smite all
their finger-tips off them."

og hvorfor skal de have hovedet skåret af?

008:013 Sarwar they have opposed God and His Messengers." For those who
oppose God and His Messengers, God has prepared a severe retribution.

008:013 Shakir This is because they acted adversely to Allah and His
Messenger; and whoever acts adversely to Allah and His Messenger-- then
surely Allah is severe in requiting (evil).

008:013 Sherali That is because they have opposed ALLAH and HIS Messenger.
And whoso opposes ALLAH and HIS Messenger, Then ALLAH is surely Severe in
retribution.

008:013 Yusufali This because they contended against Allah and His
Messenger: If any contend against Allah and His Messenger, Allah is strict
in punishment.

Og dem der ikke vil have islam indført, de er pr definition imod Allah og
Muhammed, - det er hvad jihadierne støtter sig til i deres
verdensomspændende kamp for kalifatets indførelse.

En tidligere jihadi fra England skrev i sidste uge at: "vi griner, når I
hopper på den med, at det er pga Irak at vi udøver terror"

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-07-07 20:18

"@" <1@invalid.net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold,
> anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes

'Peter Bang' er embedsmand. Han bliver betalt for det han laver her. Og til
dette formål har han også fået den retoriske uddannelse, som muliggør det
for ham at dreje ordene i munden på dem, der ikke er på den officiele linie.

Han er i øvrigt temmelig aktiv i den seneste tid, med mindre jeg tager fejl.
Det kunne antyde, at de endnu hærskende - hvor han indirekte får sine ordre
fra - har i tiltagende grad bukserne fulde med noget, man helst ikke vil
have dér.

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 20:34

> [...]

>seneste tid, med mindre jeg tager fejl.
>Det kunne antyde, at de endnu
>hærskende - hvor han indirekte får sine ordre

Jeg synes vi skal meditere lidt over den begavede Michael
Laudahns berigende og begavede observationer :)

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-07-07 20:49

"Peter Bang (slet DVBSE)" <peterbang@DVBSEprivat.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Jeg synes vi skal meditere lidt over den begavede Michael
> Laudahns berigende og begavede observationer :)

Hvad var det jeg lige sagde om retorisk efteruddannelse?!? >.)

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 20:56

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]

Noget mindst ligeså begavet, som det resterende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-07-07 17:53

"Peter Bang (slet DVBSE)" skrev i en meddelelse

> Jeg synes vi skal meditere lidt over den begavede >Michael
> Laudahns berigende og begavede observationer :)

LOL ... Hva er den af Peter , er du Agent for .... nå ja "nogen".
Syntes også dine indlæg bære præg af at være embedsmand's agtig

Michael L må være gammel Ossi , flere af dem ser stadig Stasi alle vegne

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 10-07-07 22:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> schrieb im
Newsbeitrag news:4693b969$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> LOL ... Hva er den af Peter , er du Agent for .... nå ja "nogen".
> Syntes også dine indlæg bære præg af at være embedsmand's agtig

Han har selv indrømmet det tidligere. Det var jo heller ikke svært at gætte.

> Michael L må være gammel Ossi , flere af dem ser stadig Stasi alle vegne

Jeg må skuffe dig. Men du virker i hvert fald lidt naiv.

Fra : Peter Bang

Dato : 11-07-07 16:46

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]
Er der mange hemmelige agenter, der giver sig til kende, i din
verden??? :D

>Jeg må skuffe dig. Men du virker i
>hvert fald lidt naiv.

Naiv? ... hvem?

Fra : Peter Bang

Dato : 11-07-07 16:49

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev:

>LOL ... Hva er den af Peter , er du
>Agent for .... nå ja "nogen".
>Syntes også dine indlæg bære præg af
>at være embedsmand's agtig

Jada. Jeg er vistnok noget PET/CIA-agtigt, som er ansat til at
infiltrere dk.politik .... fordi den danske stat bare ikke kan
bære de mange sandheder ex. Laudahn kommer med herinde ... tror
jeg nok ...

>Michael L må være gammel Ossi , flere
>af dem ser stadig Stasi alle vegne

Jeg tror nu du skal mere over i afkommere efter eksil-tyskere i
Argentina, for at finde hans sympatier

Fra : Lyngeparabol-service

Dato : 09-07-07 21:30

"Peter Bang (slet YTRE8)" <peterbang@YTRE8privat.dk> skrev i en meddelelse
> Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:
>>

> Er der noget som en gang censur og en rask lille bogafbrænding?

Nu er det ikke fordi jer tilhænger af forbud imod Islam i DK, men Islam og
koranen har tidligere i dansk historie været forbudt, faktisk lavede de en
særlov der forbød Islam i DK

Under mine studier af reformationen viser det sig at de man allerede i 1569
har vedtaget et Islamforbud i danmark. De skriver at:

"Muhammedanske sekter er aldeles adskilt og fremmede for guds kirke og
(deres) menighed er djævelen undergivne."

Jamen når det nu forholder sig sådan! hvordan kan man da tillade at de
kommer ind i vort rige. Spørgsmålet er nu: var de forud for deres tid og bør
denne lov genindføres.

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 22:39

Lyngeparabol-service <fl@get2net.dk> skrev:

> [...]
>hvordan kan man da tillade at de
>kommer ind i vort rige. Spørgsmålet
>er nu: var de forud for deres tid og bør

jaja ... diverse talenter der omtaler andre, som værende djævlen
undergivne, er heeelt sikkert forud ...

Og lad os derfor endelig styre efter en overtro hen mod at
forbyde en anden ...

Eller måske skulle man bruge energien på at styrke
frihedsrettighederne, menneskerettighederne og måske endda
indføre borgerpligt til at bruge hjernen lidt mere.

Fra : @

Dato : 10-07-07 15:39

On 09 Jul 2007 21:38:40 GMT, Peter Bang <peterbang@BWV91privat.dk>
(slet BWV91) wrote:

> [...]
>frihedsrettighederne, menneskerettighederne og måske endda
>indføre borgerpligt til at bruge hjernen lidt mere.

det du foreslår er jo netop det samme som at forbyde muhamedanismen

Fra : Peter Bang

Dato : 11-07-07 16:50

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 09 Jul 2007 21:38:40 GMT, Peter Bang
<peterbang@BWV91privat.dk>

djævlen

>det du foreslår er jo netop det samme som at forbyde
muhamedanismen

Altså forbud er frihed?!?

Fra : @

Dato : 11-07-07 16:58

On 11 Jul 2007 15:49:57 GMT, Peter Bang <peterbang@3A79Wprivat.dk>
(slet 3A79W) wrote:

><peterbang@BWV91privat.dk>

>djævlen

>muhamedanismen
>>
>Altså forbud er frihed?!?

læs ovenfor:

"Eller måske skulle man bruge energien på at styrke
frihedsrettighederne, menneskerettighederne"

muhamedanismen er det stik modsatte af frihedsrettigheder og
menneskerettigheder

Fra : Peter Bang

Dato : 11-07-07 17:11

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>frihedsrettighederne, menneskerettighederne"
>

>muhamedanismen er det stik modsatte af frihedsrettigheder og

Så forbud er frihed?

Fra : @

Dato : 11-07-07 17:24

On 11 Jul 2007 16:10:52 GMT, Peter Bang <peterbang@XXZX8privat.dk>
(slet XXZX8) wrote:

><peterbang@3A79Wprivat.dk>

>Så forbud er frihed?

ja da

hvis det f.eks. er forbudt at stene "utro" kvinder til døde eller på
anden måde forfølge dem

så er disse kvinder frie til at leve videre

så visse forbud er lig frihed

Fra : Arthur Trier

Dato : 11-07-07 20:35

"Peter Bang (slet XXZX8)" <peterbang@XXZX8privat.dk> skrev i en meddelelse
> <peterbang@3A79Wprivat.dk>

> Så forbud er frihed?

Ja for som Orwell skrev i sin bog 1984 om nysprog "Frihed er slaveri og
slaveri er Frihed.".

Fra : Frank

Dato : 09-07-07 21:21

Hej

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i meddelelsen

> SIAD vil have disse dele af koranen der er i strid med dansk lovgivning
> forbudt v.h.a. §67 og §69 i Grundloven. §67 der fortæller hvorfor og §69
> der fortæller hvordan dette skal gøres.

Jeg kan ikke rigtigt se hvordan de nævnte paragraffer kan benyttes til at
forbyde koranen.

Men det er muligt at det kan umuligtgøre anerkendelsen af trossamfund der
bruger koranen som grundlag for deres forkyndelse.

Mvh
Frank

Fra : Chrisjoy

Dato : 10-07-07 02:21

On Jul 9, 4:33 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:
> [...]
>
> --
> No third-world immigration to the western world! Many danes think the same,

Dette er meget spennende og noe jeg har efterspurt nu snart i ti år.
Kan du være snill å legge ut lovteksten i de nevnte paragrafer, samt
hvilke vers i koranen en søker å få prøvet?

Kommentar til Frank:

Gitt at en bok oppmuntrer til terrorisme. Mener du at det ikke finnes
lover i Danmark egnet til å få boken forbudt, samt straffeforfølge
praktisering av tilbedelse til aktull bok, eller mener du bare at de
valgte paragrafer er uegnet?

Jeg kan foresten fortelle at det i Norge finnes lover som forbyr å
medvirke til å fremme vold, og derfor vil utfordringen i å få koranen
forbudt ligge i å vise sammenhengen mellom terrorisme og koranen. En
fruktbar måte å gjøre dette er ved å ta utgangspunkt i terroristene.
Jeg tviler på at dette ville kunne gjøre inntrykk på en jury uten
vitner. Eksempelvis omvendte terrorister. Hvis disse kan fortelle at
det ville vært umulig å rekrutere dem uten å bruke koranen som "bevis"
for at det de lokkes til er moralsk holdbart, så ville de aldri la seg
rekruttere. I tillegg bør man få frem hvor sterkt religionen står
blandt muslimer, at de knapt kan tenke seg et liv uten.
Så langt vil du nok kanskje si at vi ikke vil klare å få forbudt mer
enn de titalls vers som er opplagt lovstridige og dermed feile i den
målsetning å forby boken, og religionen som sådann. Men da
undervurderer du den gode hjelp vi vil få fra våre fiender når det
blir kjent blandt muslimer at koranen bare kan unnslippe å bli
forbudt, om disse vers fjernes. Det er som med koranen som det er med
bibelen: noe verre enn helvetesild skal ramme den som rører ved så
meget som en tøddel av innholdet. Da kan du muligvis innvende at
delvis sekulariserte muslimer i Norge (og Danmark) vil være praktiske
og efterkomme kravet for å unnslippe totalforbud, men da undervurderer
du den innflytelse som lederne innen de muslimske trossamfunn ligger
under iforhold til lederne i opprinnelsesland. Jeg føler meg svært
trygg på at forsøk på å gjøre endringer i deres trosbok vil være å
betrakte som krigserklæring fra lederne i de aktuelle muslimland.

Derfor, de som starter et arbeide hvor hensikten er å forby koran-vers
som oppmuntrer og formaner til terrorisme, må være villig til å starte
tredje verdenskrig, atomkrig, ellers vil det hele komme til å fortone
seg som et patetisk angrep som kulminerer i noe patetisk babbel a la
"jo, vi ønsker riktignok å fjerne terrorismen fra Koranen, men er ikke
villig til å betale hva det koster.

Derfor spør jeg deg, hvor mange har du med deg på atomkrig, Michael?

(du kan starte å telle 1 med meg. Jeg er for. Bare vis meg knappen som
sender Natos arsenal til Iran, Pakistan og Saudi. Jeg er av den
oppriktige mening at det er viktigre å få utryddet disse
søplemennesker enn å bevare mitt eget og min families liv. Jeg er et
helstøpt menneske)

Fra : C Lund

Dato : 10-07-07 08:36

In article <1184030442.800843.12320@c77g2000hse.googlegroups.com>,
Chrisjoy <ultralibertarianer@gmail.com> wrote:

> [...]
> oppriktige mening at det er viktigre å få utryddet disse
> søplemennesker enn å bevare mitt eget og min families liv. Jeg er et

Helstøpt og helstøpt... dine fantasier om folkemord setter deg i
selskap med folk denne planeten er bedre uten.

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Frank

Dato : 10-07-07 14:07

Hej

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>over i Danmark egnet til å få boken forbudt, samt straffeforfølge
>praktisering av tilbedelse til aktull bok, eller mener du bare at de

§67 siger at:

"Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde,
der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som
strider mod sædeligheden eller den offentlige orden."

Den handler om trossamfund, ikke om skønlliteratur.

Om koranen som grundlag for et trossamfund så strider mod sædeligheden eller
den offenlige orden er et spørgsmål som domstolene må afgøre.

Det skal dog siges at Hizb Ut Tahrir's talsmand i er dømt for følgende
koran-citat brugt i en løbeseddel:

"Og dræb dem, hvorend I finder dem, og fordriv dem, hvorfra de fordrev jer."

Han fik 60 dages betinget fængsel for overtrædelse af §266 b, stk 2 (racisme
paragraffen).

Og der findes vist flere andre af den slags citater i koranen.

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 10-07-07 21:59

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

-----------------------------------

Angående spørgsmål om retssagen foreslår jeg du træder i kontakt med SIAD.

Angående islam-problemet på verdensplan er der åbenbart to komponenter: den
numere indenrigspolitiske hos os, tak være den af vores 'elite' førte
hyperintelligente politik - se mit løsningsmodel på

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3ef86ca1e4cb0d91?hl=de& ;

og så den udenrigspolitiske som du nævner. Og jeg forestiller mig du kan
godt tro at der er mange i vestverden (og derudover), som har lignende
tanker som du selv har.

Ved siden af atomvåben er der i øvrigt også en del andre våben, der virker
massivt, på forskellige måder. Og da ikke alene den hvide verden er
anti-islamsk, men stort set resten af dens ikke-islamske del, ser jeg ikke
nødvendigvis fare for en VK3, hvis antislam-kræfterne (det kvalificerede
flertal ville række) slutter sig sammen for at agere koordineret målrettet,
med al den kraft der er nødvendig for at løse dette verdensproblem een gang
for alle.

Muftierne har fundet på en måde at udnytte vores systems svagheder.
Advarslerne om det fra kompetent side til politikerne bliver flere og mere
højlydt, alligevel tillader vores tåbe-elite at denne udvikling fortsætter i
følge sin egen logik. Man må spørge sig, hvad der foregår i deres hoveder.
Er de virkelig så åndssvage, at de ikke begriber hvad de er ved at bestille?
Vi er nødt til at agere, ellers når vi vores ende muligvis snarere end de
fleste forestiller sig i øjeblikket.

Hvis jeg skal valge mellem fremtidig verdensomspændende kalifat og en
kraftig forebyggende forsvarsindsats, så behøver jeg ikke at overveje længe.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 10-07-07 12:58

> [...]

> SIAD vil have disse dele af koranen der er i strid med dansk lovgivning
> forbudt v.h.a. §67 og §69 i Grundloven. §67 der fortæller hvorfor og §69

Måske I med samme ihærdighed kunne finde et par passager i bibelen, som
burde forbydes.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-07 13:22

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Måske I med samme ihærdighed kunne finde et par passager i bibelen,
> som burde forbydes.

Jeg finder SIAD og foreningens seneste tiltag ualmindelig tåbelig, men kunne
da godt tænke mig at vide, hvilke dele af NT du mener, skal forbydes (fordi
de kan sammenlignes med koranen)? Kristendommen bygger som bekendt på den
nye pagt. Islam bygger som bekendt på koranen, der ikke tager afstand for
vold men tværtimod ser det som en særlig kvalitet, når budskabet skal
udbredes.

Er du én af dem der mener, at islam og kristendom principielt er "det
samme"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 10-07-07 13:36

"Jens Bruun" skrev

> [...]
> på den nye pagt. Islam bygger som bekendt på koranen, der ikke tager
> afstand for vold men tværtimod ser det som en særlig kvalitet, når

GT er vel også en del af bibelen, så vidt jeg husker min søndagsskole.

> Er du én af dem der mener, at islam og kristendom principielt er "det
> samme"?

Nej!

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-07 14:17

> GT er vel også en del af bibelen, så vidt jeg husker min søndagsskole.

Øh, ja, men det var nu ikke det, jeg spurgte dig om. Er vi enige om, at
kristendommen bygger på den nye pagt repræsenteret ved Jesus Kristus?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 10-07-07 14:35

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Øh, ja, men det var nu ikke det, jeg spurgte dig om. Er vi enige om, at
> kristendommen bygger på den nye pagt repræsenteret ved Jesus Kristus?

Jeg kan vel dårligt være uenig, når jeg ikke aner, hvad kristendom eller den
nye pagt er for noget. Jeg mener dog at have hørt om Jesus.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-07 14:43

> Jeg kan vel dårligt være uenig, når jeg ikke aner, hvad kristendom
> eller den nye pagt er for noget. Jeg mener dog at have hørt om Jesus.

OK.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-07-07 13:52

> [...]
> nye pagt. Islam bygger som bekendt på koranen, der ikke tager afstand for
> vold men tværtimod ser det som en særlig kvalitet, når budskabet skal

Det muntre kristne hovedbudskab ?

(Mat kap. 10,34)
Jesus, de kristnes Frelser, siger det selv: "Tro ikke, at jeg er kommet for
at bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for at bringe fred, men sværd."

(Mat kap. 3, 12).
Evangelisten uddyber: "Sin kasteskovl har Han (Jesus) i hånden, og han skal
gennemrense sin lo og samle sin hvede i laden, men avnerne (de vantro) skal
han opbrænde med uudslukkelig ild."

Hvad er kristnes syn på kvinder?

(Timotheusbrev kap. 1, 11-12)
"En kvinde skal lade sig belære i stilhed og underordne sig i alt men at
optræde som lærer tillader jeg ikke en kvinde, heller ikke at bestemme over
sin mand. hun skal leve i stilhed."

Hvordan skal den kristne reagere, hvis et familiemedlem forslår at dyrke en
anden gud end den kristne?

(5. Mosebog kap. 13, 11).
"Du skal stene ham til døde, for han har forsøgt at lede dig bort fra Herren
din Gud."

Mon ikke der er en eller anden der kan få nogle
"interessante" fortolkninger ud af de citater ?!
Alternativt kunne personen kunne jo starte med
at handle præcis som der står, uden nogen form for fortolkning.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-07 14:22

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Det muntre kristne hovedbudskab ?

Jeg finder det ikke specielt muntert. Jeg er forresten ikke kristen.

> (Mat kap. 10,34)
> Jesus, de kristnes Frelser, siger det selv: "Tro ikke, at jeg er
> kommet for at bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for at bringe
> fred, men sværd."

Og du mener, der heri skal læses en opfordring til at udøve vold?

> [...]

> at optræde som lærer tillader jeg ikke en kvinde, heller ikke at
> bestemme over sin mand. hun skal leve i stilhed."

Hvad har det med sagen at gøre?

> [...]
> dyrke en anden gud end den kristne?
>
> (5. Mosebog kap. 13, 11).
> "Du skal stene ham til døde, for han har forsøgt at lede dig bort fra

Du ved åbenlyst intet om kristendommen, når du kan bruge et citat for 5.
Mosebog i forbindelse med, hvordan en kristen skal reagere i en given
situation.

Start med at læse NT (jeg vil anbefale dig bjergprædiken, hvis du ikke kan
overkomme hele testamentet), og lad os så tage den derfra.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-07-07 14:51

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>
> Start med at læse NT (jeg vil anbefale dig bjergprædiken, hvis du ikke kan
> overkomme hele testamentet), og lad os så tage den derfra.

Det handler ikke om hvad jeg ved, men om hvordan en eller anden skør kule
kunne
fortolke det.
Og hvis man skal forbyde noget fordi det kan fortolkes i alle mulige og
umulige retninger, hvor
er vi så henne ?!

Det er sådan set bare min pointe.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Michael Weber

Dato : 10-07-07 16:39

> [...]
> kunne
> fortolke det.
> Og hvis man skal forbyde noget fordi det kan fortolkes i alle mulige og

Apropos tolke andres religion...
kunne jeg jo, som ateist, begynde at fortolke nogle af
citaterne og spørge :

"Hvad fanden har I kristne gang i.
Vil I slå mig ihjel ?!...Jeg skal fandme give jer kristne "slå
ihjel"....*ladegreb*...."

Med venlig hilsen
MIchael Weber

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-07-07 06:38

Michael Weber wrote:

> [...]
> Alternativt kunne personen kunne jo starte med
> at handle præcis som der står, uden nogen form for fortolkning.

Og det forhold at der i virkelighededen verden kun er islam som har dødsstaf
for at forlade religionen, OG at kun islam bruger stening - det betyder
intet for en "teoretiker"?

Man har lige stenet en mand i Iran, og hans kærste står for tur, OG 36% af
de unge engelske muslimer mener der bør være dødsstraf for at forlade islam.

Fra : @

Dato : 10-07-07 15:44

On Tue, 10 Jul 2007 13:58:19 +0200, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>"Michael Laudahn eOpposition" skrev

>Måske I med samme ihærdighed kunne finde et par passager i bibelen, som
>burde forbydes.

ikke nødvendigt så længe folkekirkepræster ikke den ene søndag efter
den anden opfordrer kristne til at udrydde alle vantro(ikke-ktistne)

Fra : Chrisjoy

Dato : 10-07-07 14:04

On Jul 10, 9:36 am, C Lund <c...@notam02SPAMBLOCK.no> wrote:

> Helstøpt og helstøpt... dine fantasier om folkemord setter deg i
> selskap med folk denne planeten er bedre uten.

Planeten har ingen bevissthet og mangler således ønske i denne
sammenheng.
Er det menneskene du snakker om, så kommer du an på hvem du spør; spør
du psykopatene, så er det åpenbart at de ønsker meg fjernet fremfor
dem selv.

Fra : C Lund

Dato : 11-07-07 09:49

In article <1184072639.605995.305600@d55g2000hsg.googlegroups.com>,
Chrisjoy <ultralibertarianer@gmail.com> wrote:
> Planeten har ingen bevissthet og mangler således ønske i denne
> sammenheng.

Du vet nok hva jeg mente. Hvis ikke så gidder jeg ikke forklare det
for deg.

> Er det menneskene du snakker om, så kommer du an på hvem du spør; spør
> du psykopatene, så er det åpenbart at de ønsker meg fjernet fremfor
> dem selv.

Det er nå helst psykopatene som går rundt omkring og fantaserer om å
begå folkemord...

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Chrisjoy

Dato : 10-07-07 17:50

On Jul 10, 4:43 pm, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> ikke nødvendigt så længe folkekirkepræster ikke den ene søndag efter
> den anden opfordrer kristne til at udrydde alle vantro(ikke-ktistne)

Du kunne ha imøtegått Jan Bangs uvitenhet med meget større eleganse
enn dette. Eksempelvis med følgende:

Det finnes ingen oppfordring eller formaning til å ramme annet
menneske med vold i bibelen, fordi bibelen består av to ulike
testamenter hvor det siste er en oppgradering av det første, og hvor
det siste nøytraliserer den handlingens vei til frelse som det gamle
testamentet forvalter med troens vei til frelse i det nye testamentet.
Hardheten i det gamle testamentet er byttet ut med jesu' mykhet i det
nye, og dermed er det i prinsippet umulig å ramme bibelen i dette
spørsmål, om en så finner et og annet verst som oppmuntrer til vold i
det gamle testamentet. Koranen har ikke fått en slik oppgradering, men
formaner muslimpakket til å bedrive vold. Således kan disse to
religioner IKKE likestilles når premisset er "ram de som oppmuntrer
eller formaner til vold".

Fra : TL

Dato : 10-07-07 20:04

On Jul 10, 5:51 am, "Michael Weber" <mich...@removemichaelweber.dk>
wrote:

> [...]
> gennemrense sin lo og samle sin hvede i laden, men avnerne (de vantro) skal

Ja, overlad straf til Gud, det er da bestemt ingen opfordring til at
kristne skal tage loven i egen hånd og udbrede kristendom med vold og
mord.

> [...]
> optræde som lærer tillader jeg ikke en kvinde, heller ikke at bestemme over

Og hvor er opfordringen til vold og mord? Det er ikke forbudt at have
tåbelige meninger og livssyn. Det er opfordringerne til had og vold,
der er problematiske.
Det sagt, så synes jeg nu også, at SIADs tiltag er temmelig tåbeligt.

GT

Fra : Shapescare

Dato : 11-07-07 22:36

On 10 Jul, 03:20, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:

> Det er som med koranen som det er med
> bibelen:

Riktig!

> noe verre enn helvetesild skal ramme den som rører ved så
> meget som en tøddel av innholdet.

Riktig!
Så individene som inngår i helvetesgjørma kristendom/islam har
virkelig et godt incitament for å skikke seg vel, selv om det skulle
bety at vantro må betale.

Fra : Chrisjoy

Dato : 12-07-07 20:35

On Jul 10, 2:51 pm, "Michael Weber" <mich...@removemichaelweber.dk>
wrote:

> [...]
> Alternativt kunne personen kunne jo starte med
> at handle præcis som der står, uden nogen form for fortolkning.

Det er for n'te gang jeg sier det. Forskjellen mellom bibel
og koran når verkene vurderes mht. terrorisme ligger i at
bibelen har fått sinn oppgradering i det nye testamentet;
hvor det før var gjerninger som frelste, er det troen som
oppnår dette i det nye testamentet. I det nye testamentet
er der ingen oppfordring til terrorisme, men bare i det
gamle testamentet. Der hvor hardhet og fysiske handlinger
før var det viktigste, er nu tro blitt det viktigste i det
nye testamentet. Dette kan du lære å forstå om du faktisk
leser bibelen.

Koranen har ikke fått noen slik oppgradering.

Fra : lvbundli@gmail.com

Dato : 14-07-07 19:41

On 12 Jul, 21:34, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:

> [...]
> nye testamentet. Dette kan du lære å forstå om du faktisk
> leser bibelen.
>
> Koranen har ikke fått noen slik oppgradering.

Jeg synes det er langt mer interessant
i å vite -hvorfor- Gud valgte å oppgradere Bibelen.

Registrerer også at du ikke har no' særlig til overs for
'muslimpakket',
men det kan vel umulig komme av formaningen av terrorisme da
Gamle testamentet også formaner slikt?

Fra : lvbundli@gmail.com

Dato : 14-07-07 19:42

Fra : Chrisjoy

Dato : 15-07-07 15:12

On Jul 14, 8:41 pm, lvbun...@gmail.com wrote:

> [...]
> 'muslimpakket',
> men det kan vel umulig komme av formaningen av terrorisme da

Nei, tviler på det. Det er veldig vanskelig å finne svar på dette ved
å lese bibelen. Det nærmeste vi kommer er noe ullent om at det ikke er
mulig for mennesker å gjøre seg rettferdig ved sine gjerninger, og
derfor ga Gud opp dette prosjekt. Vi får ingen forklaring på hvordan
en omni.* Gud kan gjøre en slik tilsynelatende bommert. Om vi
overtolker bibelen så kan det være at det er bare nettopp en Gud i
stadig utvikling som kan være allmektig. Vi får noen bekreftelser på
dette, blandt annet i rekkefølgen han skaper de ulike arter. Han
begynner med de enkleste.