Ikke dyrplageri at lade tyre løbe før slag~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 18:16

Pampiola er dyrevenlig og erstatter tyrefægtningstortur med en løbetur
gennem byen før slagtning, og kun de mennesker der løber for langsomt og
stanges, bliver plaget

Men flotte piger er ekshibitionister og demonstrerer imod dyrplageri tsk tsk

Toreador sporten ville jeg se som berigelse af mit liv, hvis jeg var tyr og
ellers stod i stald eller kedede mig på en mark

Fra : Hauge

Dato : 07-07-07 18:42

Bo Warming wrote:
> ... hvis jeg var
> tyr og ellers stod i stald eller kedede mig på en mark

Med alt det vrøvl du lukker ud, så skulle man tro du hørte til ovenstående.

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 20:51

> Med alt det vrøvl du lukker ud, så skulle man tro du hørte til
> ovenstående.

Du har altså også drøn på forestillingsevnen, så lad mig høre hvad du tror,
at du ville mene hvis du var tyr og skulle slagtes - ville du foretrække at
få det overstået straks eller ville du gerne være centrum for underholdning
ved gadeløb eller tyrefægtning først?

Jeg synes det er dyrplageri at fjerne den spanske festlighed før døden

Helt onde mod mink er de dyreværnsfolk, der vil forbyde minkfarme, så masser
af mink aldrig bliver født.

Ved du hvordan kvinder får mink?
På samme måde som mink får mink.

Rigtig onde mod negre var de der forbød slavetransporterne over Atlanten -
sorte i Afrika lever i verdens værste kzlejr nogensinde - dem der slap til
USA er verdens rigeste negre idag.

Sorte har altid været ondere mod sorte end hvide og muhamedanere opfandt
slavehandel og er grusomme sadister mod deres slaver - negre på handelsskibe
over Atlanten i 1700tallet havde større overlevelse end matroser og
betalende passagerer på de samme skibe, for der var penge at tjene for
kaptajnen på at sikre god overlevelse og godt helbred på de menneskelige
handelsvarer

Fra : Hauge

Dato : 07-07-07 20:56

Bo Warming wrote:
> Ved du hvordan kvinder får mink?

Ved du hvordan du får fisse?
Ved at betale for det..

/Hauge

Fra : Martin

Dato : 07-07-07 20:57

Hej
Hauge wrote:
> Ved at betale for det..

Så mange penge har han ikke.

/Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 21:21

> Ved du hvordan du får fisse?
> Ved at betale for det..

Undertiden , ja, den samleverske jeg har fået flest børn med var næsten så
dyr som en minkpelskrævende elskerinde, og da hun ville have nyt køkken
sagde jeg stop, og hun rejste hjem til Jylland med børnene

(jeg havde sagt gymnasielærerjob op for at få tid at være heltids-far med de
spændende småbørn, og jeg havde fået gjort lejligheden gældfrit og var
dengang lidt gammeldags om ikke at tage lån. Hvilket betød at jeg havde råd
at købe 1 salslejligheden, da den kom til salg, så jeg ku blive bolighaj og
husejer - en klog beslutning.

Jo, de er dyre, især i langvarige parforhold.
Svensk og dansk og 1 time på Nørrebros massagesteder gider jeg ikke mere men
det var nu også sjovt - og billigere end en kone.