Kaj Munks martyrium havde SANDSYNLIGHEDEN ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 12:05

Kaj Munks martyrium havde SANDSYNLIGHEDEN IMOD SIG, a la mit.

OM MARTYRIER

"At lide for sandheden og at spille martyr er dårlig smag". Nietzsche

"There are characters which are continually creating collisions and nodes
for themselves in dramas which nobody is prepared to act with them.
George Eliot(hvis drama queen teori jeg i artier har overvejet at føle mig
truffet af.)

Martyrer har skadet sandhedens sag. Hvad ændres dog af at nogen dør for det.
? Nietzsche

"En stædig flugt fra konventioner er udtryk for begær efter
ikke at blive forstået. Hvad er formålet med den moderne besættelse efter
originalitet. Nietzsche

"Skønt jeg altid er forberedt på et martyrium, foretrækker jeg, at det
stilles i bero. Churchill

ALLE BRITISKE KRIGSSKIBE telegraferede til hinanden "Winston is back" da han
blev udnævnt til marineminister i 1939, og de krigsliderlige
anti-isolationister så håb om en mindre pacifistisk linie.

Churchill var en - betydningsfuld - enmandshær som USA fik manipuleret ind
på statsministerposten efter Frankrigs nederlag 1940,

Han havde grund til at frygte martyrium pr attentat, men intet tyder på at
Tyskland overvejede sådant. De var kloge nok til at vide, at "for de gamle
der faldt, er der ny overalt".

Best har næppe beordret attentatet på Kaj Munk, som gavnede
sabotage-bevægelsen dengang i 1944.

Ny viden peger mod at briterne havde en agent i den uafhængige Peter-gruppe
som valgte at lade Kaj Munk dø i clearing- dvs modterror-sammenhæng.

Kaj Munk havde god grund til at tro, at han ikke ville dø af at holde et par
tyskerfjendske prædikener - selvom de tryktes i mange illegale blade.

Min ven pastor Bock i nabosognets kirke hylder Kaj Munk - og mig - som
stridsmænd, men fraråder at jeg har israelstjerner på min matrikel og derved
kunne provokere til mord på mig.

Jeg anser sandsynligheden for % af % af % vedr mord på mig, -

- og højst % af % for mord på Kaj Munk i 1944.

Bock evner at kombinere sin Kaj Munk begejstring med at fraråde mig mine
israelstjerner, idet han mener at jeg skaber konflikt på Nørrebro og at
løsningen er fredelighed og dermed gradvis integration

Jeg tror - desværre - ikke at jeg som en landsbytosse-enmandshær kan skabe
konstruktiv eller anden ufredelighed på Nørrebro. Jeg satser på at skabe
debat - og ligesom BZ stoppede ved min havelåge, når bortset fra
rudeknusninger, så tror jeg at godhedsindustrien har styr på deres
muslimtropper -

- og korporlig vold der hidtil har ramt mig, er fra atypiske loose canons,
og risikoen er derfor minimal. De mest truende helligkrigere hidtil har
udstrålet ufarlighed. , sikkert efter instruks fra deres imamer, der
udskyder rigtig borgerkrig til muslimantal er nærmere ved 50%.

Erik Bock lod i 70erne autonome blive låst ind i sin Nørrebro-kirke, så de
kunne besætte kirketårnet i lang tid, a la Hjardemål Kirke ved Thy lejren.

Han var dermed volds-aktivistisk og Danmarks-skadelig, og at den sippede
bisp suspenderede pastor Bock for en kort periode, kan næsten undskyldes.

At fremme voldelighed såsom berigelseskriminalitet incl besættelse er
abeagtigt, skadeligt og uigennemtænkt.