Militant islam appellerer bredt
Fra : Martin Larsen

Dato : 03-07-07 23:21

Mange velmenere er blevet rystet over at erfare at terroristerne i London er
læger, og de er blevet forvirrede i deres traditionelle opfattelse af
hvordan ting som klasse, uddannelse og militant islam hænger sammen.

Læs mere her om hvorledes det hænger sammen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6267194.stm

Mvh
Martin

Fra : Henri Gath

Dato : 03-07-07 23:29

> Mange velmenere er blevet rystet over at erfare at terroristerne i London
> er læger, og de er blevet forvirrede i deres traditionelle opfattelse af
> hvordan ting som klasse, uddannelse og militant islam hænger sammen.

Utroligt, at det stadig kan overraske halal'erne....Mine Damer og
Herrer...vi er i krig!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-07-07 18:13

On Wed, 4 Jul 2007 00:28:47 +0200, Henri Gath wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Utroligt, at det stadig kan overraske halal'erne....Mine Damer og
> Herrer...vi er i krig!

Ja, med Irak og Afghanistan, ellers nogen?

Personligt mener jeg at AFR burde overtale Bush til at vi må nappe en
bid af Sydsverige (så man lovligt kan lufte sin hund på vej til
Bornholm)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 04-07-07 18:28

Umma

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-07-07 20:01

On Wed, 04 Jul 2007 19:28:03 +0200, @ wrote:

> Umma

nåhja, det havde jeg glemt

På den anden side skrev jeg om hvem DK var i krig med, ikke dine
personlige antisympatier.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 05-07-07 20:35

On Thu, 5 Jul 2007 21:01:18 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>nåhja, det havde jeg glemt
>
>På den anden side skrev jeg om hvem DK var i krig med, ikke dine
>personlige antisympatier.

og vi er så i krig med Umma

eller rettere de har erklæret at de bekriger os

eller du tager måske ikke engang fjendens krigserklæring for gode
varer, når du nu ikke stoler på havd jeg oplyser

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-07 22:35

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> og vi er så i krig med Umma
>
> eller rettere de har erklæret at de bekriger os
>
> eller du tager måske ikke engang fjendens krigserklæring for gode
> varer, når du nu ikke stoler på havd jeg oplyser

Udtalelse fra Al Quedas næstkommanderende i dag:

The short-term aim, says Zawahiri, is to attack the interests of the
"Crusaders and Jews" (the United States, its Western allies and Israel).

Sig til, Bruno, hvis du ikke forstår engelsk.

Mvh
Martin

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-07-07 17:31

On Thu, 5 Jul 2007 23:34:30 +0200, Martin Larsen wrote:

> Sig til, Bruno, hvis du ikke forstår engelsk.

Mit engelske er elendigt, på amerikansk forstår og taler jeg vel
omkring 90%, til det sidste kan jeg anbefale "Websters dictonary".

Mit barnebarn på 4 år "erklærer" sommetider "krig" mod hendes
bedstefar (for det meste vinder hun).

At en Al-queda-gut "erklærer" "krig mod dem han ikke kan lide", er mig
ligegyldigt, sålænge der ikke er nogle tåber der starter.

Hvormange europæere har Al-queda dræbt?

Hvormange irakere/afghanere har europæere dræbt?

Hvormange amerikanere har Al-queda dræbt?

Hvormange irakere/afghanere har amerikanere dræbt?

For et par måneder siden læste jeg et uddrag af en rapport om
terrorisme i europa, der var i 2006 begået ca 5oo terrorhandlinger
hvoraf 2 (to) var bevislige islamisk inspirerede.

2 terrorhandlinger er selvfølgelig 2 for mange, men vi er tilbøjelige
til at glemme hvad der sker i Spanien (baskerne) og i de østeuropæiske
lande.
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-07 18:01

> [...]

> Hvormange irakere/afghanere har europæere dræbt?
>
> Hvormange amerikanere har Al-queda dræbt?
>
> Hvormange irakere/afghanere har amerikanere dræbt?

Hvorfor spørger du ikke om hvor mange irakere og afghanere Al Qaeda har
dræbt?

De tal vil jo være de allerhøjeste i en sådan spørgerunde - men så
kommer det vil ikke til at passe med hvad du søger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-07-07 19:45

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> At en Al-queda-gut "erklærer" "krig mod dem han ikke kan lide", er mig
> ligegyldigt, sålænge der ikke er nogle tåber der starter.

Besynderlig udtalelse. Du mener altså ikke at al Queda har begået
terrorhandlinger.
Det siger vel alt om din forstand

Mvh
Martin

Fra : Peter

Dato : 04-07-07 08:25

> [...]
> hvordan ting som klasse, uddannelse og militant islam hænger sammen.
>
> Læs mere her om hvorledes det hænger sammen:

Ja lidt hjerne skal der trods til for effektuere et terrorangreb,
men vi da også mange gedehyrder boende der er potentielle terrorister,
de skal blot tage et bælte på og hive i en snor.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-07-07 10:39

Peter skrev:
> Ja lidt hjerne skal der trods til for effektuere et terrorangreb,
> men vi da også mange gedehyrder boende der er potentielle terrorister,
> de skal blot tage et bælte på og hive i en snor.

Jeg undre mig over hvordan dygtige læger kan finde på at angribe så
velbevogtede steder, som en lufthavn.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 11:00

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk> wrote:

> Jeg undre mig over hvordan dygtige læger kan finde på at angribe så
> velbevogtede steder, som en lufthavn.

Det drejede sig jo om at dræbe så mange som muligt - på en så spekulær
måde som muligt.

Det er så nu kommet frem at samtlige anholdte var læger, lægestuderende,
sygeplejersker og en enkelt hospitalsansat laborant. Alle muslimer,
naturligvis.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John

Dato : 04-07-07 14:56

> Det er så nu kommet frem at samtlige anholdte var læger, lægestuderende,
> sygeplejersker og en enkelt hospitalsansat laborant. Alle muslimer,
> naturligvis.

Naturligvis, og:

" 'Those Who Cure You Will Kill You'. An Anglican churchman working in Iraq
says he may have been given a chilling warning about the London and Glasgow
terror attacks over two months ago .."
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30100-1273642,00.html?f=rss

Der kan være flere på fri fod:

"UK Police Hunting More Plot Suspects .."
http://hosted.ap.org/dynamic/stories/B/BRITAIN_TERRORISM?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2007-07-04-06-52-06

Også denne sag er dårlig PR for islam. Muhammedanerne har igen skudt sig
selv i foden.

John

Fra : @

Dato : 04-07-07 14:17