Israelstjerne afføder vold på Nørrebro
Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-07 15:52

Israelstjerne afføder vold på Nørrebro

Kl 1630 idag trængte en palæstienseragtig stor mand ind i min have og slog
mig i ansigtet med løs knytnæve.
Jeg så derefter at han havde fjernet et skilt med en blå israelstjerne på
hvid baggrund som var placeret højt i et af træerne i min have.
Jeg anmelder hermed overfaldet til politiet og jeg kan let genkende den
muskuløse bredansigtede mand og jeg ønsker politiets vejledning om hvordan
vold på min matrikel, forebygges.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 18:33

> jeg ønsker politiets vejledning
> om hvordan vold på min matrikel, forebygges.

Det behøver du da ikke politiet til at vejlede dig om. Du ved udmærket hvad
det er, der får folk til at hærge din ejendom og true dig med og nu også
udøve vold.

Du opsøger selv dit martyrium og jeg gider ikke længere have ondt af dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 03-07-07 19:42

On Tue, 3 Jul 2007 19:32:53 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>udøve vold.
>
>Du opsøger selv dit martyrium og jeg gider ikke længere have ondt af dig.

det lyder nærmest som om du billiger trusler og vold

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-07 19:47

> det lyder nærmest som om du billiger trusler og vold

Jens er de sidste par uger blevet meget hellig efter han ellers har været en
af de mest rabiate i gruppen. Det kan være han har mødt en sød iransk
pige...
mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 20:17

> Jens er de sidste par uger blevet meget hellig efter han ellers har
> været en af de mest rabiate i gruppen.

Du forveksler "hellig" med "nuanceret".

> Det kan være han har mødt en
> sød iransk pige...

Desværre. De kan ellers se rasende godt ud.

Og ja, jeg hader stadig islam og muslimsk "kultur".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : JBH

Dato : 04-07-07 01:58

> [...]
> en af de mest rabiate i gruppen. Det kan være han har mødt en sød iransk

Eller mand..

mvh
JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-07 21:00

> [...]
> også udøve vold.
>
> Du opsøger selv dit martyrium og jeg gider ikke længere have ondt af dig.

Nogle af mine med-jøder går med jøde-kalot på Nørrebro og udsætter sig for
risiko , og opnår ved deres offervilje at få Islam til at vise sit sande
ansigt, så måske danskerne kan vågne op før det er for sent.

Er de provokatører eller er Danmark et land med ytringsfrihed?

Pia Kjærsgård vovede at betræde Nørrebro og blev overfaldet. Var hun
medskyldig i den abeagtige, ondskabsfulde, uundskyldelige vold?

Nej, på ingen måde.

Selvfølgelig har jeg som fædrelandskærlig frihedskæmper opsat flere
jødestjerner nu og meterstore bannere med teksten "Israel forever", og
overfaldsmanden går nok hjem og taler med sin imam før han gentager udåd.

Og imamen vil meddele ham at Sharia endnu ikke hersker her og han bør holde
sig i skindet - og overlade til 3F og de autonome at hærværke og ildspåsætte
mod mig, og at borgerkrigen i Danmark ikke er nået en fase hvor han bør slå
mig ihjel - som han truede mig med i eftermiddags.
Forhåbentlig vil andre gå i mine fodspor og vise muslimerne, at de ikke ejer
Danmark før de er 51%.

Der er intet opsøgende martyrium i min strategi.
Og jeg må skuffe Jens Bruun med at jeg ikke har behov for at han eller andre
har ondt af mig.
Debat om hvorvidt min strategi eller den slavemoralske skaber størst mulig
lykke for flest mulig danskere, er det eneste jeg efterlyser - ikke
medlidenhed som altid er skadelig, når bortses fra spædbørnsmødres.