italiensk skødespil barbarossa
Fra : nbt@stofanet.dk

Dato : 14-08-07 20:42

Jeg kan ikke skille det ad med henblik på at rense det!
Er der nogen der ved hvordan?
Bendt.

Fra : Leif Aakjær

Dato : 15-08-07 07:28

Hej Bendt
Du fjerner kærvskruen i midten og trækker tromlen lige op evt. med en
aftrækker hvis der er længe siden det har været adskildt.

Fra : Morten Hindsholm

Dato : 15-08-07 08:00

nbt@stofanet.dk writes:
> Jeg kan ikke skille det ad med henblik på at rense det!
> Er der nogen der ved hvordan?
> Bendt.

Jeg ved det ikke, men Barbarossa blev i 1987 overtaget af Harken.

Hvis man søger efter Barbarossa på harken.com, så får man også et link til
dokumentet "Servicing your winches"
(http://www.harken.com/winches/Harken_servicingwinchesmikelee.php), men
desværre nævner det ikke noget om Barbarossa alligevel

--
/\/\orten