25.okt. til 16.nov.?
Fra : bj

Dato : 14-08-07 12:13

Hvor rejser man hen når der skal være mulighed for godt vejr: læs sol og
skyfrit og et kriterie er at racercyklen skal luftes dagligt?

Måske er det for få oplysninger, men skyd fra hoften, jeg har brug for
input..

tænke selv på Malaga-området, men kan se at i november er der hvor der
falder mest nedbør på kysten i Spanien.

mvh
bj

Fra : Bjarne

Dato : 14-08-07 12:53

bj skrev:
> [...]
> input..
>
> tænke selv på Malaga-området, men kan se at i november er der hvor der

Hvad med Calabrien?
Det er langt mod syd.

Vi mødte en hel del gale racercyklister, da vi var der.
Jeg kunne især forestille mig, det ville være skønt at cykle i
nationalparkerne.
Og/eller i de store Sila-bjerge

Hvad regn angår så østkysten af Calabrien så tør og afsveden ud, at der
næppe falder ret meget vand overhovedet.

Bjarne

Fra : bj

Dato : 15-08-07 08:39

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad regn angår så østkysten af Calabrien så tør og afsveden ud, at der
> næppe falder ret meget vand overhovedet.

det vil jeg da lige kigge nærmere på

mvh
bj