Bespisning i London?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 13-08-07 14:21

Hejsa:)

Jeg skal i slutningen af August sammen med alle mine kollegaer til London.
Det er en tur hvor også påhæng skal med. Alt med hensyn til hotel og fly er
booket og betalt
men vi mangler stadig at finde ud af hvad vi skal lave Lørdag den 29
September 2007,
når vi er derovre.

Er der nogen der kender et godt sted at spise og holde en fest sidste lørdag
i September i London?
nogle der har nogle geniale forslag?

Det skal siges at vi er hele 115 mennesker!!! Altså hele firmaet:)

Dinnercruise på themsen var en mulighed, men taget af bordet p.g.a. nogle
mente at folk blev søsyge;)
Det må gerne indeholde lidt musik. Folk i mit firma er fra starten af
20'erne til slutningen midten af
60'erne i alder:)

mvh jan

Fra : care

Dato : 14-08-07 12:25

"Jan Tovgaard" <jantovgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal siges at vi er hele 115 mennesker!!! Altså hele firmaet:)

Jeg tror at du skal til at have fingeren ud af gaskammeret hvis du skal
finde en restaurant som kan tage 115 mennesker om 14 dage!

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 14-08-07 21:05

well.. 29 september er om ca 1 1/2 måned;)

Fra : Ulvir

Dato : 15-08-07 10:23

"Jan Tovgaard" <jan@tovgaard.dk> skrev i meddelelsen

> well.. 29 september er om ca 1 1/2 måned;)

Der fik du ham..

Fra : care

Dato : 15-08-07 13:01

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der fik du ham..

Huh?

Fra : Holst

Dato : 15-08-07 10:31

Jan Tovgaard wrote:

> well.. 29 september er om ca 1 1/2 måned;)

Så tager I tidligt af sted!

Fra : care

Dato : 15-08-07 13:01

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Så tager I tidligt af sted!

Ja, det må man sige

Fra : care

Dato : 15-08-07 13:00

"Jan Tovgaard" <jan@tovgaard.dk> skrev i en meddelelse

> well.. 29 september er om ca 1 1/2 måned;)

Jamen, det har du da ret i
Jeg hæftede mig ved denne sætning: