dagligvarepriser i lyon ?
Fra : jytte jensen

Dato : 12-08-07 10:35

Hej
Hvad er dagligvareprisniveauet i Lyon, Frankrig ?

Jeg mener pris på f.eks. en øl, en sandwich, et rimeligt måltid mad ?
osv.

Hvor nemt er det at bruge visa/dankort ?

Jeg skal til Lyon næste uge, og vil gerne forsøge at lave et budget.

VH
Jytte

Fra : urlex

Dato : 15-08-07 14:15

On 12 Aug., 12:35, jytte jensen <mismer...@5H4HXgmail.dk> (slet 5H4HX)
wrote:
> [...]
> osv.
>
> Hvor nemt er det at bruge visa/dankort ?
>
> Jeg skal til Lyon næste uge, og vil gerne forsøge at lave et budget.

http://aldi.fr/
http://www.lidl.fr/fr/home.nsf/pages/i.home
http://www.netto.fr/
http://champion.fr/
http://spar.fr/
der er masser af kæderestauranter i France, priserne er ca. som i DK
Du kan også vælge Michelin guiden med stjerne restauranter, regn med
mindst 200 Eur/person
De tager alle Visa/dankort !
vh urlex