Benzint til en Blackbird
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 14-08-07 20:34

Hey,

Min "nye" Blackbird har jeg hidtil fodret med oktan 95, men er den lige så
glad for oktan 92? Hvis ikke der er nogen grund til at vælge 95'eren, så vil
jeg da hellere spare de par kroner pr. tankfuld. Der fulgte ikke lige en
manual med den, for der ville det jo ellers nok have stået i. Hvad siger I?

/Sjang

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-07 22:03

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg da hellere spare de par kroner pr. tankfuld. Der fulgte ikke lige
> en manual med den, for der ville det jo ellers nok have stået i. Hvad

Skal prøve at spørge min kollega imorgen . (det andet dumme svin det også
har en blackbird at køre rundt på hver dag)

Den ikke ret meget misundelige

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-07 05:16

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

> "Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

Hej

92 er lige det den er født til at køre med inden man piller ved den.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Troels Jensen

Dato : 15-08-07 21:38

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> 92 er lige det den er født til at køre med inden man piller ved den.
>
> Hygge PD CBR1100t

Man "piller" da ikke ved noget, der er perfekt i forvejen......

--
Troels
CBR 1100XX

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-07 05:33

> Man "piller" da ikke ved noget, der er perfekt i forvejen......
>
> --
> Troels
> CBR 1100XX

Hvis man vil frem i verden he he.

Hygge PD CBR1100t = + 200hk. på hjulet.

Fra : Troels Jensen

Dato : 15-08-07 09:50

> [...]
> vil jeg da hellere spare de par kroner pr. tankfuld. Der fulgte ikke lige
> en manual med den, for der ville det jo ellers nok have stået i. Hvad

Fra manualen:

"Use unleaded petrol with a research octane number of 91 or higher."

--
Troels
CBR 1100XX

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 15-08-07 16:33

> Fra manualen:
>
> "Use unleaded petrol with a research octane number of 91 or higher."

Mange tak, så tror jeg da jeg vil gå tilbage til min gamle vane, og spare
lidt håndører :)

/Sjang

Fra : HC

Dato : 15-08-07 16:56

Henrik Davidsen wrote:

> Mange tak, så tror jeg da jeg vil gå tilbage til min gamle vane, og spare
> lidt håndører :)

Pas på hvis du kører til Østeuropa - der er kvaliteten af benzinen tit
dårligere og oktantallet afspejler det sjældent - gå efter 95 oktan på
de kanter!

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005