Campingplads nordlige Gardasø
Fra : Lars D

Dato : 14-08-07 15:19

Hej Campister

I forbindelse med planlægning af næste års sommerferie søger jeg oplysninger
om gode campingpladser ved eller omkring den nordligedel af Gardasøen.

Det skal være i den nordlige del da ferien til dels skal bruges til
mountainbike kørsel i bjergterræn. Er der nogen der har gode mtb ruter i
området vil jeg også meget gerne høre om dem.

Af krav til pladsen er der få, men en pool hvor børnene kan få noget tid til
at gå er ufravigeligt.

Mvh
Lars

Fra : OK

Dato : 15-08-07 20:08

"Lars D" <ldan@mobilixnetxyz.dk (fjern xyz)> skrev i en meddelelse
> [...]
> området vil jeg også meget gerne høre om dem.
>
> Af krav til pladsen er der få, men en pool hvor børnene kan få noget tid

Husk lige på at den nordlige del ligger meget i skygge af bjergene (=
lidt/ingen sol).
mvh Ole

Fra : Ped

Dato : 15-08-07 22:35

OK skrev:

> Husk lige på at den nordlige del ligger meget i skygge af bjergene (=
> lidt/ingen sol).

Og tordenvejr om eftermiddagen...

M.v.h.

Jens L. Pedersen