Sony E. P1i hos 3?
Fra : Jan Tønder

Dato : 13-08-07 13:15

Hej.

Nogen der har en idé om Sony Ericssons nye topmodel P1i kommer hos 3? De har
jo i forvejen P990i og M600i. Hvor lang tid kan det tage, før den lanceres
hos 3, hvis de altså tager telefonen til sig?

Hilsen

Jan T

Fra : John

Dato : 13-08-07 15:05

Jan Tønder skrev:
> [...]
> jo i forvejen P990i og M600i. Hvor lang tid kan det tage, før den lanceres
> hos 3, hvis de altså tager telefonen til sig?

Sidst jeg spurgte, var svaret at den ikke kom hos 3 grundet dårlig salg
af P990. Telia regner heller ikke med at den kommer i deres sortiment og
hos Sonofon går der nok en måneds tid, da den er i testfasen hos dem.

TDC har den, men den koster stort set det samme som uden abonnement.

Mvh

John

Fra : Jan Tønder

Dato : 13-08-07 20:59

> [...]
> Sonofon går der nok en måneds tid, da den er i testfasen hos dem.
>
> TDC har den, men den koster stort set det samme som uden abonnement.

Hej John.

Øv, det håber jeg godt nok de gør - vi får se.

Tak for svar.

Mvh Jan

Fra : John

Dato : 13-08-07 21:36

Jan Tønder skrev:

> Hej John.
>
> Øv, det håber jeg godt nok de gør - vi får se.
>
> Tak for svar.

Ellers har CBB den til 3.595 kr.
Det er uden abonnement og den er ikke låst.
Jeg har selv lige bestilt en.

Mvh

John

Fra : Jan Tønder

Dato : 14-08-07 12:28

> Ellers har CBB den til 3.595 kr.
> Det er uden abonnement og den er ikke låst.
> Jeg har selv lige bestilt en.
>

> Mvh
>
> John

He he, det er sørme fristende. Jeg går ud fra at Planet 3 ikoner samt andet
"3" relateret ikke længere er på telefonen, hvis man køber den uden om 3 men
bruger 3-SIM kort fra ens nuværende telefon?

Fra : Jan Tønder

Dato : 15-08-07 09:44

> Ellers har CBB den til 3.595 kr.
> Det er uden abonnement og den er ikke låst.
> Jeg har selv lige bestilt en.
>

> Mvh
>
> John

Sidste nyt: Jeg kontaktede igen 3. Nu kunne vedkommende jeg talte med, se
P1i i et excel-ark med påbegyndte prisudregninger - han var 99% sikker på at
den derfor vil blive lanceret snart. Så jeg venter med at købe telefonen
andetsteds lige foreløbig.

Jan

Fra : John

Dato : 15-08-07 15:35

Jan Tønder skrev:

> [...]
> den derfor vil blive lanceret snart. Så jeg venter med at købe telefonen

Det bliver spændende at se hvad den kommer til at koste hos 3.
Telekæden kunne sælge den til 3.500 kr. med et dyrt TDC abonnement.
Uden abonnement skulle de have 3.600 kr. for den. Den pris accepterede
jeg, men så kostede den pludselig 3.899 kr., så nu kan de af
principielle årsager beholde den.

3 har jeg været kunde hos én gang, første, eneste og sidste gang :)
Desuden gider jeg ikke deres brandede telefoner.

Mvh

John

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-08-07 21:12

Hej

John <jk7410@gmail.com> wrote:

> [...]
>Uden abonnement skulle de have 3.600 kr. for den. Den pris accepterede
>jeg, men så kostede den pludselig 3.899 kr., så nu kan de af

Du kan købe den hér for kr. 3595,- uden nogen form for dikkedarer, ingen
abb. eller andre mærkværdigheder, og selvfølgelig ikke låst:

http://www.cbbdistribution.dk/shop/

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : John

Dato : 15-08-07 21:54

Ole Rasmussen skrev:

> Du kan købe den hér for kr. 3595,- uden nogen form for dikkedarer, ingen
> abb. eller andre mærkværdigheder, og selvfølgelig ikke låst:
>
> http://www.cbbdistribution.dk/shop/

Ja, det skriver jeg allerede i mit indlæg den 13. kl. 22.36 :)

- og den er skam allerede bestilt og kommer i morgen

Mvh

John