DDF opfordrer til mord?
Fra : Neuman

Dato : 29-06-07 16:32

Hvis man så TV2NEWS tidligere på dagen (stadigvæk?) kunne man se
overskriften "Den Danske Forening: Opfordrer til mord"
Er dette ikke bare en LILLE smule venstreorienteret skævvridning af
historien om Voldsmosespillet?

Ligegyldigt hvor meget jeg end prøver at tænke som venstrefløjen kan jeg
altså ikke se disse opfordringer noget sted i spillet:
http://www.dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.SÆRTRYK.pdf

Fra : N_B_DK

Dato : 29-06-07 16:50

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> overskriften "Den Danske Forening: Opfordrer til mord"
> Er dette ikke bare en LILLE smule venstreorienteret skævvridning af

En lille smule ? næ ekstremt meget, og mon ikke der vil blive lagt sag an
pga det, og den ville da undre mig andet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : El Trabajador

Dato : 29-06-07 17:38

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i

> [...]
>
> Ligegyldigt hvor meget jeg end prøver at tænke som venstrefløjen kan
> jeg altså ikke se disse opfordringer noget sted i spillet:

Hvis man skal kunne tænke som venstrefløjen, skal man have specielle
"evner" til at kunne vende alt på hovedet og kunne koble enhver form for
retfærdigheds- og virkelighedssans fra.
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 29-06-07 22:55

On Fri, 29 Jun 2007 18:37:48 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i

>Hvis man skal kunne tænke som venstrefløjen

gøre HVAD ?

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-06-07 03:23

@ skrev:

> gøre HVAD ?

Ja, der synes vist at være tale om en ret åbenlys selvmodsigelse?

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-07 19:17

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> overskriften "Den Danske Forening: Opfordrer til mord"
> Er dette ikke bare en LILLE smule venstreorienteret skævvridning af

Hvad mon "Notion" nu siger )

Mvh
Martin

Fra : Notion

Dato : 29-06-07 19:59

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Hvad mon "Notion" nu siger )

Hvad skulle jeg da sige ???

Jeg bevæger mig da ikke ind på en så useriøs site, så fred være med dem og
deres lavstatus som tabt af deres egne. ) ...

Fra : Neuman

Dato : 29-06-07 20:25

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bevæger mig da ikke ind på en så useriøs site, så fred være med dem og
> deres lavstatus som tabt af deres egne. ) ...
Det var nu ikke beskrevet på TV2's site men på deres NEWS kanal

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 01:49

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
> Jeg bevæger mig da ikke ind på en så useriøs site,

Er siden useriøs fordi den skriver faktuelle ting ? er det virkeligheden der
skræmmer dig ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 16:10

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Er siden useriøs fordi den skriver faktuelle ting ? er det virkeligheden
> der skræmmer dig ?

Hvor er det faktuelle lige ???

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 02:23

Den Sat, 30 Jun 2007 02:48:56 +0200 skrev N_B_DK:

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Er siden useriøs fordi den skriver faktuelle ting ? er det virkeligheden der
> skræmmer dig ?

Det er ikke altid fakta, det kommer an på, men hvem der levere faktaen.

Fra : @

Dato : 30-06-07 11:47

On 30 Jun 2007 01:23:05 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Det er ikke altid fakta, det kommer an på, men hvem der levere faktaen.

rigtigt

når fjolserne ikke kan skyde budskabet ned fordi de inderst inde godt
er klar over at budskabet er korrrekt

så skyder de på budbringeren

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 16:12

> rigtigt
>
> når fjolserne ikke kan skyde budskabet ned fordi de inderst inde godt
> er klar over at budskabet er korrrekt
>
> så skyder de på budbringeren

Hvem skyder jeg på ?? kan du nævne et navn da ??

Fra : @

Dato : 30-06-07 16:16

On Sat, 30 Jun 2007 17:11:30 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvem skyder jeg på ?? kan du nævne et navn da ??

notion:"Jeg bevæger mig da ikke ind på en så useriøs site"

du kalder budbringeren useriøs

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 19:21

> notion:"Jeg bevæger mig da ikke ind på en så useriøs site"
>
> du kalder budbringeren useriøs

Det er min mening, min ret er da at mene at det er useriøst.

Fra : @

Dato : 30-06-07 19:40

On Sat, 30 Jun 2007 20:21:07 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er min mening,

nej, det er at stemle budbringeren,

og det gør du altid, netop fordi du selv udmærket er klar over at
budskabets rigtighed ikke kan anfægtes

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 20:29

> nej, det er at stemle budbringeren,

Gud er det da ej man

> og det gør du altid, netop fordi du selv udmærket er klar over at
> budskabets rigtighed ikke kan anfægtes

Hvor er rigtigheden???? .. at du er bange for din egen skygge, ja det er
alle da klar over, men at tror at vi er i fare for ulykker af værste art i
DK er på høje med at Thor frembringer torden.

Hvis det var seriøst så beskrev de hvordan landmændene har fået skjult
skattelettelse i de seneste 5 år. At regeringen bevidst har puttet penge i
lommerne på vennerne. At regeringen har undladt at fortælle at
landbrugsstøtten ikke ville falde i den kommende tid og derved at den
føromtalt skattelettelse ikke burde være givet i så mange år som indtil nu
har fundet sted. Se det er seriøst at beskæftige sig med real snyd og
bedrag.

Du har nu brugt så meget tid på at gemme´, men hvor bliver dommedag af ???
hvornår kommer den? Prøv at spørge Pia, måske skal hun lige hjælpe lidt til
ved at i ly af mørket at tage et tørklæde på og råbe .. Ælp . hhhh ..
ælp ... auggghhh . hJæælp .. Jeg mangler stemmer ..

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 00:47

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til ved at i ly af mørket at tage et tørklæde på og råbe .. Ælp . hhhh ..
> ælp ... auggghhh . hJæælp .. Jeg mangler stemmer ..

Dommedag...hint, global opvarmning (selv om det ikke føles sådan for tiden)

Hilsen Sten

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 21:26

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Det er min mening, min ret er da at mene at det er useriøst.

Det har vi også ret til at mene om dig, når du ikke forholder dig til
fakta.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Notion

Dato : 05-07-07 19:27

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Det har vi også ret til at mene om dig, når du ikke forholder dig til
> fakta.

Fakta fra din side, er at fortælle at du er skræmt og bange for din egen
skygge, det er ikke det samme som at tro, at fakta er, at muslimer er den
ulv du leder efter, for at retfærdiggøre din angst. Det er kun dig selv som
kan løse det problem. Mit råd er at du prøver at se dig om i verden, så vil
du opdage hvor fredeligt og dejligt vi har det i DK

Fra : @

Dato : 05-07-07 20:24

On Thu, 5 Jul 2007 20:27:02 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

>Fakta fra din side,

nej ikke fra nogen side

men historiske fakta, som blot viderebringes

hvorfor fornægter du fakta

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 11:54

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Det er ikke altid fakta, det kommer an på, men hvem der levere
> faktaen.

Men i tilfælde med indvandrer vold og hærgen, er det altid kilden der er
forkert på den ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 30-06-07 13:19

On Sat, 30 Jun 2007 12:54:08 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

>Men i tilfælde med indvandrer vold og hærgen, er det altid kilden der er
>forkert på den ;)

læg mærke til at hver eneste gang et det budbringeren og ikke
budskabet der skydes på,

fjolserne ved udmærket godt at budskabet er korrekt, de er blot sure
over at sandheden om deres koran-nazitiske venner bliver
offentliggjort

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 16:13

> [...]
>
> fjolserne ved udmærket godt at budskabet er korrekt, de er blot sure
> over at sandheden om deres koran-nazitiske venner bliver
Hvor er det korrekt, det kan du så lige fortælle os andre

Fra : @

Dato : 30-06-07 16:18

On Sat, 30 Jun 2007 17:13:07 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvor er det korrekt, det kan du så lige fortælle os andre

alle steder

muhamedanske 2. og 3. generationsindvandreres overrepræsentation inden
for kriminalitet er blevet dukumenteret mange gange her i gruppen

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 19:22

Fra : @

Dato : 30-06-07 19:41

On Sat, 30 Jun 2007 20:21:45 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvor er det korrekt, det kan du så lige fortælle os andre

det har du læst indtil flere gange i denne gruppe,

at din begyndene senilitet har ramt din hukommelse må du hellere
snakke med din læge om

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 20:33

> [...]

Du kan altså ikke vise information med kendsgerninger i ? SÅ blive bare i
din egen opdigtet virkelighed, mens vi andre lever i den rigtige verden.
> det har du læst indtil flere gange i denne gruppe,
>
> at din begyndene senilitet har ramt din hukommelse må du hellere
> snakke med din læge om

Når jeg snakker med min læger er det som regel om hvilken elendighed der
findes ude i verden og hvor dejlig fredeligt vi har det i DK, også selv om
der bor en lille del muslimer, jøder, katolikker osv.

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 00:50

> [...]

> findes ude i verden og hvor dejlig fredeligt vi har det i DK, også selv om
> der bor en lille del muslimer, jøder, katolikker osv.

Jamen hvis der virkelig er så fredeligt, så kan politiet ligeså godt fjerne
sine vagter fra synagogen i København.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 01-07-07 07:11

On Sun, 1 Jul 2007 01:49:45 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Jamen hvis der virkelig er så fredeligt, så kan politiet ligeså godt fjerne
>sine vagter fra synagogen i København.

og politieskorterne til brandbilerne når de skal ind i
muhamedanerbefængte områder

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 20:52

@ <1@invalid.net> skrev:
>On Sun, 1 Jul 2007 01:49:45 +0200,

>og politieskorterne til brandbilerne
>når de skal ind i
>muhamedanerbefængte områder

Du har ret. Danmark er en krigszone.

Fra : Notion

Dato : 03-07-07 21:25

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Jamen hvis der virkelig er så fredeligt, så kan politiet ligeså godt
> fjerne sine vagter fra synagogen i København.

Jeps her i landet er der fredeligt og rart.

Fra : @

Dato : 03-07-07 21:38

On Tue, 3 Jul 2007 22:24:33 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

>Jeps her i landet er der fredeligt og rart.

tror du virkelig selv i ramme alvor at politiet bruger af dets
sparsomme mandskab uden grund?

tror du ligeledes det er uden grund at jødernes religiøse ledere
advarer jøder mod at vise de er jøder når de færdes i København?

i begge tilfælde er grunden at racistiske voldelige muhamedanere ikke
kan lade andre folk være i fred

Fra : Notion

Dato : 05-07-07 19:31

> tror du virkelig selv i ramme alvor at politiet bruger af dets
> sparsomme mandskab uden grund?

Åhh ja, jeg har da set dem 2 mand i en bil med kamera, en søndag uden trafik
uden mulighed for fartbøder, da trafikken var så tæt at hastigheden ikke kom
over 40 km/t så jo det er da gode brugte skatte kroner.

> tror du ligeledes det er uden grund at jødernes religiøse ledere
> advarer jøder mod at vise de er jøder når de færdes i København?

Alle ved da, at jøderne har deres egen agenda, så det har ikke den store
betydning hvad en jøde siger om en muslim.

> i begge tilfælde er grunden at racistiske voldelige muhamedanere ikke
> kan lade andre folk være i fred

De eneste som er virkelige racister er dem som, leder efter påskud for
fjenskab.

Fra : @

Dato : 05-07-07 20:28

On Thu, 5 Jul 2007 20:31:20 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Åhh ja, jeg har da set dem 2 mand i en bil med kamera, en søndag uden trafik
>uden mulighed for fartbøder,

udenomssnak og vås som sædvanlig fra din side

kan du på nogen måde dokumentere at muhamedanismen ikke er den
inkarnerede vold og ondskab?

>Alle ved da,

vås, hvad "alle ved" er ikke noget argument

> [...]
advarer jøder mod at vise de er jøder når de færdes i København?

>De eneste som er virkelige racister er dem som, leder efter påskud for

det vil sige at alle som er tilhængere af hvad der står i koranen, og
som mener at Muhammed var en ægte profet er racister

Fra : Notion

Dato : 07-07-07 10:44

> udenomssnak og vås som sædvanlig fra din side
>

> kan du på nogen måde dokumentere at muhamedanismen ikke er den
> inkarnerede vold og ondskab?

Hvorfor skulle jeg dog det, det er jo det du har ledt efter i 30 år, men
aldrig fundet et bevis for det vel.

> vås, hvad "alle ved" er ikke noget argument
>

> tror du ligeledes det er uden grund at jødernes religiøse ledere
> advarer jøder mod at vise de er jøder når de færdes i København?

Jøder har deres egen agenda, det ved du jo godt.

Nej det er ikke derfor, det er kun i din lukket verden det foregår, hop ud i
virkeligheden og lad være med at skræmme dig selv med ord du ikke kan se
rigtigheden af i forvejen. Byg din fremtid på viden ikke kun på fantasi.

> det vil sige at alle som er tilhængere af hvad der står i koranen, og
> som mener at Muhammed var en ægte profet er racister

igen leder du efter holdepunkt for din egen fantasi, men prøv at fortælle
mig hvordan du kan se sammenhæng i det jeg skrev og det du tror der er
skrevet ??? bare sådan så vi andre kan følge lidt med i din fantasi om
virkeligheden.

Fra : @

Dato : 07-07-07 12:48

On Sat, 7 Jul 2007 11:44:26 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor skulle jeg dog det

og det kunne du så (heller) ikke

>Jøder har deres egen agenda, det ved du jo godt.

>Nej det er ikke derfor

nå ikke

så prøv at spørge jøderen hvilke forbrydere det er der overfalder dem

>igen leder du efter holdepunkt for din egen fantasi

læs koranen

den er temmelig fyldt med racistiske vers