Hejsa, jeg søger hjælp til køb at et trådl~
Fra : Rex

Dato : 08-07-01 18:45

Hejsa, jeg søger hjælp til køb at et trådløst netværk.

Jeg skal bruge det til at forbinde min stationære med min bærbare på hjemme
basis...
Kun til brug for at overføre Internettet...

Lidt data:

Stationær:
AMD Atlron 1000Mhz
Gigabyte 7IXE4 Main Board
384 MB Ram 120 GB Harddisk
Tele DK Adsl 2Mbit

Bærbar:
Fujitsu SlimLite
Celeron 400 Mhz
Usb, PCMcia, 10/100 netkort.

Afstand: ca. 30 m.

--
Enjoy Life
Rex

Fra : Søren Blom

Dato : 08-07-01 19:10

I PC Planet nummer 14 (det seneste) på side 125, er der en kort omtale af
noget trådløst netwærk der hedder Unex NexEz som koster ca. 2000 kr. pr sæt.
Der er desværre ingen henvisninger til en URL, men prøv om du kan finde
noget om det alligevel. Det ser ret så spændene ud

God sommer
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Walther

Dato : 08-07-01 19:33

It's rumoured "Rex" <rex03@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal bruge det til at forbinde min stationære med min bærbare på hjemme
>basis...
>Kun til brug for at overføre Internettet...

Nortel har lige lanceret deres trådløse Netgear udstyr til private til
den indtil nu billigste pris i Danmark. Af forhandlere kan jeg nævne
ComputerCity og Nem (www.nemdirect.dk).

[snip data]

>Afstand: ca. 30 m.

Afstanden er så vidt jeg husker 40m arfhængig af omgivelserne.

--
Henrik Walther
A dream is an answer to a question we have not yet learned to ask ourselves..

Fra : Philip Søeberg

Dato : 08-07-01 21:11

> Jeg skal bruge det til at forbinde min stationære med min bærbare på
hjemme
> basis...
> Kun til brug for at overføre Internettet...

smut ind på:
http://www.nemdirect.dk/find.asp?shop=pc&soeg=wireless

Jeg har selv brugt Lucents, Intels & Nokias; og finder dem alle ganske
glimrende.

- Philip