Kritisk analyse af WTC kollaps
Fra : Jesper

Dato : 24-06-07 10:58

http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20
as%20of%209-8-06%20.pdf

Sandheden er ilde hørt blandt "sølvpapirshattene" her i gruppen.

--
Jesper

Fra : @

Dato : 24-06-07 11:12

On Sun, 24 Jun 2007 11:58:15 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20
>as%20of%209-8-06%20.pdf
>
>Sandheden er ilde hørt blandt "sølvpapirshattene" her i gruppen.

netop

fra linket:
"Close examination of these events from every video and photographic
angle does not indicate failure originating from the lowest, rather
clearly shows each building beginning to fail at preciesly the point
where the respective planes struck."

at en bande muhamedaner-appologeter forsøger med løgne og fordrejelser
ændrer jo intet ved at det er muhamedanere som står for den
overvældende part af al terror
også den forbrydelse det var at ødelægge WTC og dræbe mennesker i
tusindvis
--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 13:36

On Sun, 24 Jun 2007 12:11:32 +0200, @ skrev:

> [...]
> where the respective planes struck."
>
> at en bande muhamedaner-appologeter forsøger med løgne og fordrejelser

Hvilken bande taler du om?

> ændrer jo intet ved at det er muhamedanere som står for den
> overvældende part af al terror

Hvad er din definition på terror?

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : BigBother

Dato : 24-06-07 14:54

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Hvilken bande taler du om?

Det må være sådan nogen som dig og mig. Vi er jo nogen værre halalhippier.
LOL.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 16:41

On Sun, 24 Jun 2007 15:54:09 +0200, BigBother skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det må være sådan nogen som dig og mig. Vi er jo nogen værre halalhippier.
> LOL.

Sådan læste jeg det også.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 16:23

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:96p7dobvyqxw.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> Hvad er din definition på terror?

I mangel af andet kan straffelovens §114 bruges.

"§ 114. For terrorisme straffes med fængsel indtil på livstid den, som med
forsæt til at skræmme en befolkning i alvorlig grad eller uretmæssigt at
tvinge danske eller udenlandske offentlige myndigheder eller en
international organisation til at foretage eller undlade at foretage en
handling eller at destabilisere eller ødelægge et lands eller en
international organisations grundlæggende politiske, forfatningsmæssige,
økonomiske eller samfundsmæssige strukturer begår en eller flere af følgende
handlinger, når handlingen i kraft af sin karakter eller den sammenhæng,
hvori den begås, kan tilføje et land eller en international organisation
alvorlig skade:
-cut-

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 16:43

On Sun, 24 Jun 2007 17:23:08 +0200, Rea721 skrev:

> [...]
>
> "§ 114. For terrorisme straffes med fængsel indtil på livstid den, som med
> forsæt til at skræmme en befolkning i alvorlig grad

Altså det med fortsæt at skræmme en befolkning i alvorlig grad
- er terror?

Så kan jeg komme i tanker om en hel del andre end
muhamedanere, der er terrorister.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 16:50

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:1vgjyk75paydq.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> Altså det med fortsæt at skræmme en befolkning i alvorlig
> grad - er terror?

Ja, det står der vist.

> Så kan jeg komme i tanker om en hel del andre end
> muhamedanere, der er terrorister.

Ok det lyder fint.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 17:03

Så må vi bare afvente og se om @ er enig med os to.

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 18:41

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:3b8ufh23fah9.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> Så må vi bare afvente og se om @ er enig med os to.

Enige med os 2??? Om hvad??

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 19:30

On Sun, 24 Jun 2007 19:41:24 +0200, Rea721 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
> meddelelse news:3b8ufh23fah9.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> Enige med os 2??? Om hvad??

I det du klippede fra?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 19:51

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:ya565xg5rzwz.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> I det du klippede fra?

Nej nej pophans...den går ikke. Hvis du skal lege katten efter musen, skal
du altså finde en mus du kan klare

Som udgangs punkt er jeg ikke enig med dig i noget somhelst.....imodsat fald
skriver du hvad _du_ er enig med _mig_ om.

Du skal ikke ta mig til indtægt for noget du ikke kan eller vil
specificerer.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 20:26

On Sun, 24 Jun 2007 20:50:56 +0200, Rea721 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
> meddelelse news:ya565xg5rzwz.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> Nej nej pophans

Nånå.

> ...den går ikke. Hvis du skal lege katten efter musen, skal
> du altså finde en mus du kan klare

Anede ikke du legede en leg.

> Som udgangs punkt er jeg ikke enig med dig i noget somhelst.....imodsat fald
> skriver du hvad _du_ er enig med _mig_ om.

I alt hvad du er enig med mig i, naturligvis.

> Du skal ikke ta mig til indtægt for noget du ikke kan eller vil
> specificerer.

Du kan da bare kikke i det du fraklippede. Jeg kan godt
gentage det for dig:

> Ja, det står der vist.

(her er jeg enig med dig)

> Ok det lyder fint.

(her er jeg enig med dig)

Og det var jo ligesom det du fraklippede - det jeg var enig
med dig i.

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 21:03

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:1p25od2dne0lx.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

> (her er jeg enig med dig)

Nææ, du stiller et spørgsmål til en lovtekst... jeg bekræfter dig i din
opfattelse af hvad der står...det har intet med en enighed med mig at gøre.

> (her er jeg enig med dig)

??? Du er enig med mig i at jeg syntes det er fint at du kommer i tanke [..]
bla ???

Der er jo ingenting du kan være enig med mig i.......

> Og det var jo ligesom det du fraklippede - det jeg var
> enig med dig i.

? Du gir ingen mening.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 21:37

On Sun, 24 Jun 2007 22:02:58 +0200, Rea721 skrev:

> [...]
> opfattelse af hvad der står...det har intet med en enighed med mig at gøre.

Jo, jeg er fuldkommen enig med dig i, at der står sådan. Men
du er naturligvis velkommen til at være uenig med mig i det.

> ??? Du er enig med mig i at jeg syntes det er fint at du kommer i tanke [..]
> bla ???

Ja. Helt enig.

> Der er jo ingenting du kan være enig med mig i.......

Joda - jeg er da enig med dig i de viste punkter. Du er
velkommen til at mene, at min enighed med dig ikke er udtryk
for, at jeg enig med dig. Det kan jeg så desværre ikke være
enig med dig i.

> ? Du gir ingen mening.

Ikke anden end den, at jeg er enig med dig i de to omtalte
punkter. Jeg håber, det er i orden.

Fra : Rea721

Dato : 24-06-07 21:50

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
meddelelse news:1s4pomvei9au9$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de

-snip-

Klovn
EOD

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 21:54

On Sun, 24 Jun 2007 22:49:33 +0200, Rea721 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
> meddelelse news:1s4pomvei9au9$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de
>
> -snip-
>
> Klovn

Jeg er en klovn, fordi jeg enig med dig?

Hvad er du så?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-07 21:44

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så kan jeg komme i tanker om en hel del andre end
> muhamedanere, der er terrorister.

Og din pointe er...?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 21:55

On Sun, 24 Jun 2007 22:43:50 +0200, Jens Bruun skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Og din pointe er...?

At muhamedanere ikke er helt så overvældende terroristiske
relativt til alle andre?

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-07 23:24

> At muhamedanere ikke er helt så overvældende terroristiske
> relativt til alle andre?

Relativt til andre terroristiske?

Anfægter du, at muslimer er overrepræsenteret i forbindelse med
terrorhandlinger?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 23:56

On Mon, 25 Jun 2007 00:24:04 +0200, Jens Bruun skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Relativt til andre terroristiske?

Relativt til alle andre. Altså gruppen af alle andre end
muhamedanere.

> Anfægter du, at muslimer er overrepræsenteret i forbindelse med
> terrorhandlinger?

Ud fra den givne definition, ja absolut.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-06-07 19:35

Henrik Svendsen wrote:

> Ud fra den givne definition, ja absolut.
>
> Hvad er din definition på terror?

Lad os bare holde os til den version, der benyttes af det internationale
samfund.

Vil du svare på mit spørgsmål nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-07 20:56

On Mon, 25 Jun 2007 20:35:15 +0200, Jens Bruun skrev:

> Lad os bare holde os til den version, der benyttes af det internationale
> samfund.

Hvordan lyder den?

Fra : @

Dato : 24-06-07 17:05

On Sun, 24 Jun 2007 14:36:05 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Hvilken bande taler du om?

>Hvad er din definition på terror?

enten direkte gennem voldshandlinger eller ved at udnytte andres frygt
for samme, at fremme egne mål

terrorisere=skabe frygt

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 17:10

On Sun, 24 Jun 2007 18:04:39 +0200, @ skrev:

> enten direkte gennem voldshandlinger

Dem er der en hel del andre end muhamedanere, der begår.

> eller ved at udnytte andres frygt
> for samme, at fremme egne mål

Igen - en hel del andre end muhamedanere gør i den slags.

> terrorisere=skabe frygt

Det er ganske udbredt blandt andre end muhamedanere at skabe
frygt.

Jeg synes du overdriver voldsomt, når du ud fra den definition
siger, muhamedanerne står for den overvældende part af al
terror.

Fra : @

Dato : 24-06-07 18:34

On Sun, 24 Jun 2007 18:10:23 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Dem er der en hel del andre end muhamedanere, der begår.

ikke i tilnærmelsesvis samme omfang

er det eet af de sædvanlige forsøg på at bortforklare den helt
overvældende mænge muhamedanske volds- og terrorhandlinger

> [...]

>Jeg synes du overdriver voldsomt, når du ud fra den definition
>siger, muhamedanerne står for den overvældende part af al

hvorfor?

kan du nævne en eneste anden terrororganisation end muhamedanismen som
uafbrudt i over 1350 har brugt terror mod alle andre?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 19:34

On Sun, 24 Jun 2007 19:34:17 +0200, @ skrev:

> ikke i tilnærmelsesvis samme omfang

Enig. Tager man alle andre end muhamedanere, så begår den
gruppe langt flere voldshandlinger end gruppen af
muhamedanere.

> er det eet af de sædvanlige forsøg på at bortforklare den helt
> overvældende mænge muhamedanske volds- og terrorhandlinger

Ja, det er jeg jo berømt for herinde.

> ikke i tilnærmelsesvis samme omfang
>
> er det eet af de sædvanlige forsøg på at bortforklare den helt
> overvældende mænge muhamedanske volds- og terrorhandlinger

> hvorfor?

Se ovenfor.

> kan du nævne en eneste anden terrororganisation end muhamedanismen som
> uafbrudt i over 1350 har brugt terror mod alle andre?

Sagtens; men nu taler vi om terror idag. Desuden bruger nogen
muhamedanere også terror mod hinanden. Ligesom f.eks. nogen
kristne bruger terror mod hinanden. Jeg er heller ikke bekendt
med, at der skulle have været et tidspunkt i de sidste 1350
år, hvor nogen kristne ikke brugte terror mod nogen andre.

--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-07 21:46

> Dem er der en hel del andre end muhamedanere, der begår.

Ja - og din pointe er...?

> Igen - en hel del andre end muhamedanere gør i den slags.

Ja - og din pointe er...?

> Det er ganske udbredt blandt andre end muhamedanere at skabe
> frygt.

Ja - og din pointe er...?

> Jeg synes du overdriver voldsomt, når du ud fra den definition
> siger, muhamedanerne står for den overvældende part af al
> terror.

Ah, der kom pointen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 21:57

On Sun, 24 Jun 2007 22:46:15 +0200, Jens Bruun skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja - og din pointe er...?

> Ja - og din pointe er...?

> Ja - og din pointe er...?

> Ah, der kom pointen.

Ahem - hvad er pointen med dit indlæg?

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : BigBother

Dato : 24-06-07 15:06

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> det er muhamedanere som står for den overvældende part af al terror

Enig, men 9/11 var en undtagelse. Man gør islamkritikken en bjørnetjeneste
ved stædigt at fastholde, at det var muslimer, der stod bag lige netop denne
terrorhandling. Ja, der var en gruppe muslimer involveret som garanteret var
ellevilde med at få lov at dø som martyrer i et helligt jihad mod den store
satan, men det var bare ikke dem, der var de egentlige bagmænd.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-06-07 01:05

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
> overvældende part af al terror
> også den forbrydelse det var at ødelægge WTC og dræbe mennesker i

Selv i den hypotetiske tilfælde at det var Bush Adm. selv der havde
planlagt WTC-katastrofen, ville det ikek ændre på at mange muhamedanere
er nogle aber.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 12:37

On Sun, 24 Jun 2007 11:58:15 +0200, Jesper skrev:

> http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20
> as%20of%209-8-06%20.pdf
>
> Sandheden er ilde hørt blandt "sølvpapirshattene" her i gruppen.

Sandheden er altid ilde hørt blandt verdens aluhatte. Kast du
et blik på denne side og se kritisk analyse:
http://journalof911studies.com/

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 12:42

(Jesper) wrote:

>http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20as%20of%209-8-06%20.pdf
>
>Sandheden er ilde hørt blandt "sølvpapirshattene" her i gruppen.

Godt link.... Det er jo præcis det jeg har sagt i årevis....

Det burde være obligatorisk læsning for alle konspirations-tosser, men
de vil nok ikke tro på det alligevel (for de kender jo den "rigtige"
sandhed)....

Fra : BigBother

Dato : 24-06-07 15:10

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20
> as%20of%209-8-06%20.pdf
>
> Sandheden er ilde hørt blandt "sølvpapirshattene" her i gruppen.

Kan ikke få linket til at virke, selvom jeg har kopieret begge linier.

Jeg ville ellers gerne høre sandheden. Den er bestemt ikke ilde hørt for
mig, specielt hvis den er rigtig. Tro mig, det ville være en lettelse at
finde ud at, at jeg tog fejl, og at alle mine paranoide konspirationsteorier
slet ikke havde hold i virkeligheden.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : Jesper

Dato : 24-06-07 15:50

BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> [...]
> finde ud at, at jeg tog fejl, og at alle mine paranoide konspirationsteorier

Så poster vi det på en linie:

Fra : BigBother

Dato : 25-06-07 00:59

> Så poster vi det på en linie:
>
> http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20as%20of%209-8-06%20.pdf

Tak for det. Her er mine kommentarer. Først og fremmest vil jeg hilse det
velkomment med lidt kvalficeret modspil her i gruppen, i modsætning til det
sædvanlige personfnidder og "du har sølvpapirshat på", som ikke fører nogen
vejne.

Lad os starte med starten, nemlig overskriften, hvor det gøres klart, at
analysen foretages ud fra et "conventional demolition industry viewpoint."
Det er altså med disse briller, Brent Blanchard kigger på sagen. Dette
udgangspunkt skinner igennem hele rapporten - hvis noget afviger det mindste
fra de traditionelle kontrollerede nedrivninger, forfatteren er vant til, så
tages det til indtægt for, at der ikke blev brugt sprængstof i World Trade
Center. Muligheden for at sprængstoffer, eller andre hjælpemidler kunne være
brugt på en anden måde end den traditionelle nedrivningsmetode bliver ikke
seriøst overvejet som en mulighed.

Det virker også tendensiøst at han hurtigt kommer til konklusioner om at
ting er umulige, uden rigtigt at begrunde det. F.eks. påstår han i
slutningen af første kapitel, at det ville have været umuligt at anbringe
sprængladningerne uden at det var blevet opdaget. Har han overset, at der
var mange etager, der stod helt tomme, og at bygningen i perioden op til 11.
september undergik nogen større renoveringsprojekter, hvor sektioner af
bygningerne blev lukket af, så kontorarbejderne ikke havde adgang? For mig
at se var der rigeligt med mulighed for at sprængstofferne kunne anbringes.
Og det må de mange tidligere medarbejdere i WTC, som agiterer for
sprængstofshypotesen jo også være enige i. F.eks. vedligeholdelseschefen
William Rodriguez, der havde været ansat i WTC i 19 år, og derfor burde have
en vis fornemmelse for, hvad der kunne lade sig gøre i de bygninger.

At det hele ses ud fra et traditionelt kontrolleret demolerings-synspunkt er
også tydeligt ud fra, at der lægges så stor vægt på, hvor kollapset
startede. Det er lige før, han siger "kollapset startede i toppen, case
closed." Men der er da ingen, der er uenige i, at Tvillingetårnene
kollapsede fra toppen og ned, og at det ikke ligner en traditionel
nedrivning med sprængstof. Så hvorfor spilde så meget tid med det? Der er
stadig muligheden for, at det var en UTRADITIONEL nedrivning med sprængstof
eller andre hjælpemidler. I sages natur må det jo være en utraditionel
nedrivning, hvis "inside job" hypotesen holder, for det var nok ikke
meningen at folk skulle opdage, hvad der helt præcist skete. Hvis
Tvillingetårnene f.eks. havde kollapset fra bunden, så var der nok mange,
der havde undret sig. Så det er ikke et argument mod et inside job eller
sprængstof, at de kollapsede som de gjorde.

Tendensen med at se alt fra et traditionelt kontrolleret
sprængnings-synspunkt fortsætter med argumentet om, at der skulle foregå en
grundig og tidskrævende forberedelse af stålelementerne for hver
sprængladning, der skulle placeres. Andre muligheder end den der kendes fra
nedrivningsindustrien overvejes som sædvanligt ikke. F.eks. blev der nogen
år før 2001 taget patent på en anordning, som ved hjælp af det militære
sprængstof Thermate kunne gennemskære stålelementer ved blot at blive
placeret ved siden af, f.eks. fastgjort med en elastik. Sådan et apparat har
fysikprofessor Steven Jones senere konstrueret og testet med succes.

Når sammenligningerne med helt traditionelle nedrivninger ikke er nok, tyes
der til stråmandsargumenter, hvilket plejer at være en indikation på, at man
er løbet tør for rigtige argumenter. F.eks. påstås det, at
konspirationsfolket argumenterer med at "ingen stålbygning før er kollapset
som følge af brand, og derfor må der være brugt sprængstof 11. september."
Sådan har jeg i hvert fald ikke hørt det argument før. Det plejer at være
noget med, at ingen stålbygning er før kollapset som følge af brand, og
derfor er det UNDERLIGT, at der kollapser tre bygninger af den grund på
samme dag. Det beviser ikke noget, men bruges typisk for at vække
nysgerrigheden hos folk, der ikke interesserer sig for emnet i forvejen.

Når stråmandsargumenterne ikke er nok kommer han med direkte usandheder.
F.eks. "all lower floors remained completely intact until they were consumed
by the collapse from above." Det kan man let se er forkert på
videooptagelserne, hvor der skydes materiale eller røg (såkaldte "squibs")
ud til siden langt under der hvor kollapset er kommet til. Det indrømmer han
dog andetsteds, så der er ikke rigtig konsistens i hans skriv. Her forklarer
han det med at det indre kollaps går hurtigere end det ydre. Men det
materiale, der skydes ud til siden kommer op til over 20 etager under det
synlige kollaps. Vil han bilde os ind, at bygningen kollapser internt mere
end 20 etager, hvor ydersiden er helt fin og glat, på nær et par enkelte
udladninger af støv, og så 20+ etager senere kommer der af uransaglige
årsager lige pludseligt en ydre kollapsbølge samtidigt hele vejen rundt om
bygningen? Ud over at dette virker noget søgt ville det også være i strid
med naturlovene, da det ville betyde, at kollapset gik hurtigere end frit
fald. Det kan man se ved at ingen af de løsrevne stålelementer, der falder
ned ved siden af bygningen er nået til der hvor der kommer "squibs" ud.

En anden direkte usandhed er, at ingen af oprydningsarbejderne så noget
mistænkeligt. Jo, de så bl.a. rødglødende smeltet metal under alle tre
bygninger. Men vidner er generelt ikke noget, han gider tage alvorligt. Alle
dem, der observerede eksplosioner hørte nok bare noget andet efter hans
mening, uden at han dog kan nævne eksempler på, hvad det skulle være. Og at
mange af vidnerne er brandmænd, og derfor burde have en vis erfaring i, hvad
der kan forventes under en brand, er heller ikke noget, der får Blanchard
til at tage vidnerne det mindste alvorligt.

Det er ved at være sent, så jeg tager lige et par hurtige punkter i
stikordsform...

Udeladelser
- Hastigheden. Hvordan kunne bygningerne kollapse med samme hastighed som
frit fald gennem luft? Hvorfor ydede konstruktionen næsten ingen modstand?
- Orangeglødende metal kan ses flyde ud af vinduerne. Det kan forklares ud
fra en thermate/termit-hypotese, og jeg har ikke hørt andre plausible
forklaringer. Brand kan smelte aluminium, men det ser ikke sådan ud ved
temperaturer der kan opnås ved en brand.
- Lobbyerne i stueetagen blev kraftigt beskadiget da flyene ramte 80+ etager
over - hvorfor?

"Umuligt" at bomber kunne overleve brand - hvordan kan han udtale sig så
skråsikkert? Igen er det kun hans egen lille nedrivningsverden, han ser alt
ud fra.

Ingen billeder, illustrationer eller beregninger til at bakke hans forsvar
for den officielle kollaps-teori op. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at se
noget dokumentation for påstanden om at der kom store flammer ud fra alle
sider af WTC7? Det har jeg ikke set før. Eller hvad med at vise matematisk,
at bygninger sagtens kan kollapse så hurtigt uden at blive hjulpet på vej?
Det ville da være det størst mulige knock-out man kunne give til
sprængstofshypotesen.

Skader i hjørnet af WTC7 bruges som argument for at bygningen kollapsede
symmetrisk, selvom den blev holdt oppe af et indre stålskelet. Det giver
ikke mening.

Seismisk data viser ikke eksplosioner - hvordan kan man skelne eksplosioner
fra de rystelser kollapset af en 110-etagers bygning vil give? Desuden er
thermate mig bekendt ikke et traditionelt sprængstof, der giver en kraftig
eksplosion. Styrken ligger i at det når en høj temperatur, som kan smelte
stål.

Ingen beviser for Thermate? Steven Jones' resultater affejes med at "man
kunne forestille sig så meget." Men han kommer ikke med nogen konkrete
eksempler på, hvordan resterne af thermate ellers kunne have havnet i det
smeltede metal og støvet, som Jones har undersøgt.

"Mange stålstrukturer er kollapset som følge af brand" - igen ingen
eksempler.

Konklusion: Han starter med en forudindfattet mening, og ignorerer,
fordrejer og benægter alt det, der ikke passer med den. Derfor er det klart,
at den forudindtagede mening "holder".

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : BigBother

Dato : 26-06-07 12:13

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Konklusion: Han starter med en forudindfattet mening, og ignorerer,
> fordrejer og benægter alt det, der ikke passer med den. Derfor er det
> klart, at den forudindtagede mening "holder".

Ingen svar?

QED.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : @

Dato : 24-06-07 17:08

On Sun, 24 Jun 2007 16:09:36 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

>Kan ikke få linket til at virke, selvom jeg har kopieret begge linier.

har du også husket at fjerne > fra nederste linie ?

Fra : Maz Spork

Dato : 24-06-07 19:41

On 24 Jun., 13:41, Alucard <alucar...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det burde være obligatorisk læsning for alle konspirations-tosser, men
> de vil nok ikke tro på det alligevel (for de kender jo den "rigtige"

Du kan selv være en sølvpapirshat:

http://journalof911studies.com/articles/Journal_4_Jet.pdf
http://journalof911studies.com/articles/Journal_2_Evidence_for_demolition_20.pdf

-- maz

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 21:02

On Sun, 24 Jun 2007 11:41:15 -0700, Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

>Du kan selv være en sølvpapirshat:
>
>http://journalof911studies.com/articles/Journal_4_Jet.pdf
>http://journalof911studies.com/articles/Journal_2_Evidence_for_demolition_20.pdf

I rest my case...

Fra : BigBother

Dato : 24-06-07 21:42

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> I rest my case...

Det lyder næsten som om du giver op.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-07 21:49

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder næsten som om du giver op.

Kan du huske ordsproget, hvor guderne kæmper forgæves?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 23:40

On Sun, 24 Jun 2007 22:48:50 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Kan du huske ordsproget, hvor guderne kæmper forgæves?

Præcis...