Bondams sex-karakterbog
Fra : Jesper

Dato : 19-06-07 18:58

Klaus Bondam førte karakterbog over sine sexpartnere. Han førte protokol
over sine scoringer på bl.a. Pan og i Ørstedsparken, det fremgår af en
portrætbog om Bondam skrvet af journalist Jacab Rosenkrands.
Så kan man bedre forstå hvorfor Bondam var sur, da Pind fik beskået
buskene i Østedsparken.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article248032.ece

--
Jesper

Fra : Per Rønne

Dato : 19-06-07 20:17

> [...]
> portrætbog om Bondam skrvet af journalist Jacab Rosenkrands.
> Så kan man bedre forstå hvorfor Bondam var sur, da Pind fik beskået

Klaus Bondam er jo gået vildt over gevind, og det fremgår da også af dit
link, at hans eks-partnere er godt sure. I øvrigt også dem der næppe har
været i seng med ham, men som er kendt i offentligheden.

<http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article248689.ece>

Men han kører tilsyneladende et 'glimrende' parløb med Kejserinden på et
af de andre borgmesterkontorer.

Ham her forstår jeg udmærket:

<http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article248692.ece>

=
Jim Lyngvild, Ekstra Bladets 'Modediktator':

- Jeg skal ikke vide noget om, hvad mine politikere foretager sig
seksuelt. Jeg synes, det virker utroværdigt. Når du er politiker, skal
du ikke score penge på din seksualitet. Det er vulgært.

- Klaus Bondam er så medievant, at han udmærket godt ved, at pressen vil
gribe fat i netop de 110 mænd, han påstår at have haft sex med.

- Men det er typisk for hans stil. Når han kæmper for homo-rettigheder,
gør han det på en brovtende måde. Men som homoseksuel bryder jeg mig
ikke om at blive slået i hartkorn med det, han står for. Jeg tror, hans
bog - hans facon - kan være med til at ødelægge meget for os
homoseksuelle.

- Havde jeg rendt rundt og dyrket sex i Ørstedsparken - og det har jeg
altså ikke - ville det da ikke være noget, jeg fortalte om offentligt.
Det ville være noget, jeg skammede mig over og end ikke delte med
familie og venner.
=
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-07 01:05

Den 19.06.2007 kl. 21:17 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> [...]

> altså ikke - ville det da ikke være noget, jeg fortalte om offentligt.
> Det ville være noget, jeg skammede mig over og end ikke delte med
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er netop sagens kerne at han tilsyneladende IKKE kæmper for
homorettigheder. Han beskriver sin egen homoseksualitet ved at sige at den
er udviklet under hans opvækst blandt 3 lesbiske søstre og en mandehadende
mor.
I modsætning til hvad der er politisk korrekt, så giver han miljøet
skylden for homoseksualitet.
Passer jo fint med Sodoma og Ghomorrah. De folk som var der kan vel næppe
alle være født som homoseksuelle? Eller San Fransisco med 25% homofile?
Hvis miljøet spiller en rolle, så bliver det rigtig pinligt for
samfundene. Det er vel derfor samfundene vasker deres hænder i politisk
korrekthed om at det hele er medfødt.

Jeg tror han har fat i noget rigtigt. At forældrenes fremstilling af
kønnene har en stor betydning for deres barns udvikling af dets egne
holdninger til kønnene. I hans tilfælde de "onde kvindemodeller" som har
kastet ham i armene på mandekønnet. Hans egen opvækst er endda yderligere
forsuret af en afvisende farmodel. Måske har det medført et eksperiment
med mandemodeller(givet stjerner op til fem), inden han er faldet til ro
med en empatisk mand.
Har han ret i sin fremlægning vil jeg rejse påstand om at homofili hører
til blandt karakterafvigelserne. Som de øvrige karakterafvigelser står de
ikke til at ændre efter vor nuværende videnstatus.

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-06-07 04:54

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> mor.
> I modsætning til hvad der er politisk korrekt, så giver han miljøet

Han går ind i traditionelt freudiansk overtro, hvor alt kan henvises til
oplevelser i barndommen. Alt jeg har set om området må lede til
konklusionen at de grundlæggende præg er lagt i fostertilstanden,
hovedsageligt baseret på gener, men også med stokastiske ting inde i
billedet. Der synes at være tale om et lavt niveau af kønshormon [er
sandsynligvis mere kompliceret] i en bestemt fase af fostertilstanden.

> Passer jo fint med Sodoma og Ghomorrah. De folk som var der kan vel næppe
> alle være født som homoseksuelle? Eller San Fransisco med 25% homofile?

Det ændrer naturligvis ikke på at arten fra naturens hånd er biseksuel,
men i praksis under stærk påvirkning af den kultur, den enkelte er
vokset op i.

San Francisco er kendt for at tiltrække homoseksuelle fra hele USA, så
det siger intet om hvordan tallene havde set ud, uden den store
tilslutning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 19-06-07 23:16

> Så kan man bedre forstå hvorfor Bondam var sur, da Pind fik beskået
> buskene i Østedsparken.

Velsagtens fordi han sammen med sine bollevenner var storforbruger af
HC. Ørstedsparkenss arealer :)

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Heide

Dato : 20-06-07 00:10

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i meddelelsen

> Velsagtens fordi han sammen med sine bollevenner var storforbruger af
> HC. Ørstedsparkenss arealer :)

Nej.Hvor er du skarp.

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-06-07 04:16

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i meddelelsen

> Nej.Hvor er du skarp.

Herligt at have et forbillede, ikke Peter? :)