"Salam(i)-taktik" II: Første islamofascism~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-07 14:21

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7294694.html?forside

Og jeg citerer:

"Bør­nehavens etnisk danske ledelse sagde op efter Hizb ut-Tharir greb
magten i forældrebestyrelsen og indførte flere muslimske regler, men
ifølge Jan Hoby /var ledelsen ikke rummelig nok/."

Altså: Hvis ikke man vil acceptere Hizb'ut-Tahrirs konranfascistoide
krav om bla. kønsadskillelse er man altså ifølge denne tilsyneladende
livsfarligt halal-hjernevaskede jubelnar "/ikke rummelig nok/"?

Han fortsætter rystende nok med at fremture i sin uhyggelige uvidenhed:

"Det er ikke alle pædagoger, der er i stand til at rumme den
/mangfoldighed/ (!!!), som dem fra Hizb-ut-Tahrir og så mange andre
forældre kan repræsentere".

Påstanden om "mangfoldighed" er nok halal-hippiernes allermest
pervertede pseudoargument af en klam løgn, da vi jo lige netop har med
folk, som helt bogstaveligt talt kæmper åbent for totalitær islamisk
ensretning i henhold til Shariaen, at gøre! (Dette fatter selvhellige
psykopater af Elsebeth Gerner-typen dog tydeligvis bare ikke.)

Ydermere afviser dette totaljols af en debil dåre endda i sin afsindige
arrogance at der overhovedet nogensinde har været et reelt problem, idet
han påstår at pædagogerne slet ikke har bøjet sig for bestyrelsens krav:

"Personalet er også muslimer, men har ikke ladet sig overrumple af, at
der har været forældre, der har ment, at Hizb-ut-Tahrirs værdigrundlag
skulle gælde."

Hvilken del af "børn i børnehaven er blevet forbudt at tegne, danse,
synge og klæde sig ud, ligesom nissehuer ved juletid er bandlyst",
fatter denne mand overhovedet?

Hvis dèt skændigt savlende politisk-korrekte pladder og hele denne
eftergivende holdning over for erklærede islamofascister (med deres rå
og brutale krav om at /DERES/ perifide og primitive principper skal
gælde ikke blot deres egne stakkels børn, men endda /ALLE ANDRES/ børn i
en - totalt uanset forældrenes tro - DANSK BØRNEHAVE), på nogen måde er
repræsentativt for pædagog-standen, så er vi eddermageme da efterhånden
ilde ude. Hvor er det dog skingrende sindssygt at skulle opleve
ansvarsbemidlede mennesker med så lidt selvrespekt og samfundsbevidsthed
som sådanne sørgeligt søgte søforklaringer som regel er symptom på...

Anders Peter Johnsen

Fra : Rea721

Dato : 17-06-07 15:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk>
skrev i en meddelelse

-snip- alt

Helt enig...kunne ikke ha formuleret det bedre :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 15:51

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig...kunne ikke ha formuleret det bedre :)

*host*

Det tror jeg nu nok, du kunne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-07 16:22

Jens Bruun skrev:
> "Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> *host*
>
> Det tror jeg nu nok, du kunne.

Du har sædvanligvis svært ved at tøjle din notorisk overstrømmende
livsglæde, din ukuelige optimisme og dit lyse syn på tilværelsen, kan
jeg høre?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 17:32

meddelelse news:46755195$0$52158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Du har sædvanligvis svært ved at tøjle din notorisk overstrømmende
> livsglæde, din ukuelige optimisme og dit lyse syn på tilværelsen, kan
> jeg høre?

Næ, det har jeg nu ikke. Jeg har dog svært ved at kæmpe mig igennem dine
ulideligt lange sætninsgkonstruktioner, selvom essensen i det, du skriver,
er helt i tråd med mine egne holdninger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-07 16:27

Rea721 skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk>
> skrev i en meddelelse
>
> -snip- alt
>
> Helt enig...kunne ikke ha formuleret det bedre :)

Takker, men så meget desto mere bindegalt er det da desværre også at
sådan en pladdernakke af en pædagog-pamper kan lukke sådan noget ud...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 15:53

meddelelse news:4675352e$0$52114$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> DANSK BØRNEHAVE),

Den "danske" børnehave "Salam" på Jagtvej?

*fnis*

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.