Slog MI6 Diana ihjel?
Fra : John

Dato : 13-06-07 14:20

Konspirations-teorier kan være spændende læsning, og ikke alle handler om
terror-angrebet på WTC:

"De talrige undersøgelser af Prinsesse Dianas død skaber mere og mere næring
til konspirationsteorierne. Var det MI6 der gjorde det, eller fingerede
Diana sin egen død? Læs teorierne her.. "
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=907112

John

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-06-07 14:34

John wrote:
> [...]
> næring til konspirationsteorierne. Var det MI6 der gjorde det, eller
> fingerede Diana sin egen død? Læs teorierne her.. "

Jeg tror selv, at det er Gud eller Allah som ikke mere kunne leve uden at
have Diana tæt på sig, og så har han ikke rigtig gennemtænkt, hvordan
ulykken skulle laves.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-06-07 14:39

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse news:466feec9$0$5721$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> det, eller fingerede Diana sin egen død? Læs teorierne her.. "

Det er ikke en sag der har min interesse, men denne hér høre med.

http://www.bt.dk/article/20061218/royalt/61218010/
Diana forudså sin egen død.

"Efter et meget opsigtsvækkende TV-interview allerede i 1995, hvor
Prinsessen talte åbenhjertigt om sit forhold til resten af den kongelige
familie, blev hun overbevist om, at det engelske kongehus og landets
efterretningstjenester ville have hende dræbt:

- De slår mig ihjel efter dette. Jeg er sikker på, at Prins Philip er
i kontakt med efterretningstjenesterne. Efter dette får de mig af vejen.
De forstår mig ikke. De ser mig som en trussel, sagde Diana til Roberto
Devorik - en nær ven af prinsessen.

Men ikke nok med at hun følte sig truet på livet. Hun forudså også at hun
ville blive dræbt i en bilulykke:

- De vil ikke slå mig ihjel ved brug af gift eller i et stort fly, hvor andre vil
komme til skade. De vil gøre det når jeg er i et lille fly, i en bil eller en helikopter.

Dianas tanker om en bilulykke uddybede hun for en anden fortrolig,
Simone Simmons, i en skriftlig hilsen:

- Kære Simone, som du ved, er der blevet pillet ved bremserne i min bil.
Hvis der sker mig noget vil det være MI5 eller MI6, der står bag.
Kærlige hilsener Diana, skrev prinsessen."

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-06-07 15:15

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvis der sker mig noget vil det være MI5 eller MI6, der står bag.
> Kærlige hilsener Diana, skrev prinsessen."

Hun er paranoid - hun led jo også af anorexi. En neurose kommer sjældent
alene.

Mvh
Martin

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-06-07 15:33

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:466ffb92$0$13988$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hun er paranoid - hun led jo også af anorexi. En neurose kommer sjældent alene.

Sikkert, men det rykker ikke ved fakta, at hun forudså sin egen død.

Lidt om Philip - en google søgning førte mig til denne højreorienteret? side
http://www.schillerinstitut.dk/ka3/gore.html

"Med prins Philip i spidsen har organisationer som Verdensnaturfonden, WWF,
og den mindre kendte 1001 Club, »rigmændenes miljøklub«, i årtier kørt tilsyneladende
tilforladelige kampagner for at redde truede dyrearter eller bekæmpe industriel forurening.

Men bag facaden gemmer der sig en langt mere menneskefjendsk holdning.
fra 1986, at han føler sig fristet til at ønske, at han kunne genfødes som en dødelig virus,
når han tænker på alle de stakkels udrydningstruede dyrearter. En udtalelse han i andre
sammenhænge har uddybet til at betyde en dødelig virus, der effektivt kan nedbringe
befolkningstilvæksten. Og i utallige interviews over de seneste 30 år har han inderligt
beklaget alle de medicinske og sociale forbedringer, der har reddet millioner af
mennesker fra døden. I prins Philips verden er der alt for mange mennesker på
kloden - med den forkerte hudfarve.

Jan Rasmussen

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-06-07 16:39

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse

> Diana forudså sin egen død.

Det skal man vist ikke være Einstein for at kunne gøre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pernille

Dato : 13-06-07 15:05

> [...]
> næring til konspirationsteorierne. Var det MI6 der gjorde det, eller
> fingerede Diana sin egen død? Læs teorierne her.. "

- Det er, trods alt, dejligt for mig, at jeg bare er lille ubetydelige
mig......!
Uanset, hvordan / hvorfor det skete, så er det jo synd, at 2 drenge skulle
miste deres mor. Heldigvis ser det ud til, at de trives, trods alt...

Fra : BigBother

Dato : 13-06-07 15:09

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Uanset, hvordan / hvorfor det skete, så er det jo synd, at 2 drenge skulle
> miste deres mor. Heldigvis ser det ud til, at de trives, trods alt...

Ja, de går kun lidt med Nazi-armbind en gang imellem

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-06-07 16:53

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i meddelelsen
> "Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Ja, de går kun lidt med Nazi-armbind en gang imellem

Ja, det må du da kunne skrive en bestseller om?

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 13-06-07 18:53

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Uanset, hvordan / hvorfor det skete, så er det jo synd, at 2 drenge skulle
> miste deres mor. Heldigvis ser det ud til, at de trives, trods alt...

Jep, men der graves fortsat i Diana's død:

".. Konspirationsteorierne omkring ulykken får nu nyt liv. En fjerde dommer,
Scott Baker fra Londons High Court, skal lede en ny forudgående høring inden
en fuld undersøgelse starter til oktober .."

De to prinser vil bare gerne have fred nu, ganske forståeligt:

".. Prins William og Harry har presset igennem for at få sagen afvist og ud
af verden, inden de til sommer vil markere ti-året for deres mors død .."
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=906966

John

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 19:39

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> [...]
> forudgående høring inden en fuld undersøgelse starter til oktober .."
>
> De to prinser vil bare gerne have fred nu, ganske forståeligt:

Ja det er ganske enkelt svineri, de egoistiske svin der endnu engang vil
have den sag revet op, burde begynde at tænke på andet end egne salgstal, og
deres medieliderlighed.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John

Dato : 13-06-07 20:37

> de egoistiske svin der endnu engang vil have den sag revet op, burde
> begynde at tænke på andet end egne salgstal, og deres medieliderlighed.

Enig, men skudt forbi i denne sag:

".. Det er Dodi Al Fayeds far, multimilliardæren Mohamed Al Fayed, der siden
1997 har presset igennem for at få belyst, det han kalder et planlagt mord
på sin søn og hans kæreste. Mohammed Al Fayed har krævet, at Englands
Dronning Elisabeth og Dianas sønner prins William og Harry vidner foran en
jury .."
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=906966

Dodi's far har jo masser af grunker og dermed magt, men hvad han regner med
at opnå kan jeg ikke gennemskue...

John

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 23:51

> Dodi's far har jo masser af grunker og dermed magt, men hvad han
> regner med at opnå kan jeg ikke gennemskue...

Omtale, han har jo f.eks en "lille" forretning i london...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.