Sproginflation - BZ/Aktivist/Anarkist/Terr~
Fra : cpeter

Dato : 12-06-07 21:05

Hvad pokker er der i sket med at kalde en spade for en spade ? En gang
i tidernes morgen så blev ballademagere omtalt ved det rette navn, men
nu hedder det oh-så-neutralt "de unge"

"Ifølge ekstrabladet.dk's oplysninger har flere unge besat Statens
Museum for Kunst tirsdag aften"

http://ekstrabladet.dk/112/article308343.ece

og lige i denne sammenhæng, så er jeg ret ligeglad med om det er en
happening til forsvar af grønlandske sæleunger, eller endnu en eller
anden protest mod en eller anden indbildt uretfærdighed.

Og nu når jeg har fået udspyet min galde, så må EB hellere komme op
med nogle "unge", og ej en avisand

Fra : vvv

Dato : 12-06-07 22:32

"cpeter" <cphpeter@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

1.
Historien er øjensynlig en and. ingen andre end EB har den og de har selv
fjernet den igen uden forklaring.

2.
Nu vi taler om sproglig inflation. Så er det virkelig trættende at selv de
mest banale lovovertrædelser bliver kaldt terrorisme hvis de bliver begået
af "dem vi ikke kan lide"

vv

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-06-07 04:19

cpeter wrote:
> "Ifølge ekstrabladet.dk's oplysninger har flere unge besat Statens
> Museum for Kunst tirsdag aften"
> http://ekstrabladet.dk/112/article308343.ece

Hah, nu har de fjernet den... det er ellers megafedt, det var en
anmeldt demonstration med start ved Statens Museum for Kunst..

Desværre skulle politiet absolut give sig til at tæske på folk efter
de var begyndt at forlade den opløste demonstration, så det endte
med 5-6 anholdte hvorfra de 3 af dem ihvertfald ikke havde gjort
noget som helst... latterligt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-06-07 09:29

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> de var begyndt at forlade den opløste demonstration, så det endte
> med 5-6 anholdte hvorfra de 3 af dem ihvertfald ikke havde gjort

Ja, de må ærgre sig over at de ikke nåede at gøre noget

Nu bliver de nok medlemmer af "Den Sorte Flok"- dem der leger spøgelser og
fascister med sorte dragter og science fiction udstyr og hjelme - "The Dark
Force" tænker de vel sig selv som, før de går igang med destruktioner?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-06-07 10:31

Knud Larsen wrote:
> Ja, de må ærgre sig over at de ikke nåede at gøre noget

Det gør de nok næppe... til gengæld for de formodentligt erstatning
hele bundtet..

> [...]
> Force" tænker de vel sig selv som, før de går igang med destruktioner?

Æh... hvad fanden snakker du om ?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-06-07 10:50

Hans Joergensen wrote:

> Det gør de nok næppe... til gengæld for de formodentligt erstatning
> hele bundtet..

> Æh... hvad fanden snakker du om ?

Skal de kaldes "De Sorte Blok"? - jeg kunne ikke helt høre om det var det
ene eller det andet, i diskussionen på P1 i går med Karpan...? den tidligere
BZ og en retsordfører.