Pentagon Confirms
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-06-07 22:40

Nedenstående kunne åbne helt nye muligheder i krigen mod terror,

http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html
Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'

CBS 5) BERKELEY A Berkeley watchdog organization that tracks
military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal
to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers
into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.

Pentagon officials on Friday confirmed to CBS 5 that military leaders
had considered, and then subsquently rejected, building the so-called "Gay Bomb."

Edward Hammond, of Berkeley's Sunshine Project, had used the Freedom
of Information Act to obtain a copy of the proposal from the Air Force's Wright
Laboratory in Dayton, Ohio.

As part of a military effort to develop non-lethal weapons, the proposal suggested,
"One distasteful but completely non-lethal example would be strong aphrodisiacs,
especially if the chemical also caused homosexual behavior."

The documents show the Air Force lab asked for $7.5 million to develop
such a chemical weapon.

"The Ohio Air Force lab proposed that a bomb be developed that contained
a chemical that would cause enemy soliders to become gay, and to have their
units break down because all their soldiers became irresistably attractive to
one another," Hammond said after reviwing the documents.

"The notion was that a chemical that would probably be pleasant in the human
body in low quantities could be identified, and by virtue of either breathing or
having their skin exposed to this chemical, the notion was that soliders would
become gay," explained Hammond.

The Pentagon told CBS 5 that the proposal was made by the Air Force in 1994.

"The Department of Defense is committed to identifying, researching and
developing non-lethal weapons that will support our men and women in uniform,"
said a DOD spokesperson, who indicated that the "gay bomb" idea was quickly dismissed.

However, Hammond said the government records he obtained suggest the military
gave the plan much stronger consideration than it has acknowledged.

"The truth of the matter is it would have never come to my attention if it was dismissed
at the time it was proposed," he said. "In fact, the Pentagon has used it repeatedly and
subsequently in an effort to promote non-lethal weapons, and in fact they submitted it to
the highest scientific review body in the country for them to consider."

Military officials insisted Friday to CBS 5 that they are not currently working on any
such idea and that the past plan was abandoned.

Gay community leaders in California said Friday that they found the notion
of a "gay bomb" both offensive and almost laughable at the same time.

"Throughout history we have had so many brave men and women who are gay
and lesbian serving the military with distinction," said Geoff Kors of Equality California.
"So, it's just offensive that they think by turning people gay that the other military would
be incapable of doing their job. And its absurd because there's so much medical data
that shows that sexual orientation is immutable and cannot be changed."

Jan Rasmussen

Fra : Alucard

Dato : 11-06-07 23:16

On Mon, 11 Jun 2007 23:39:31 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Nedenstående kunne åbne helt nye muligheder i krigen mod terror,
>
>http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html
>Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'

<snip>

ROTFLMAO... Der er vist nogen der har glemt deres sølvpapirshat.

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 23:39

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> ROTFLMAO... Der er vist nogen der har glemt deres sølvpapirshat.

Så nu går man også med sølvpapirshat ved at referere til noget, Pentagon har
INDRØMMET?

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 07:44

On Tue, 12 Jun 2007 00:39:08 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>> ROTFLMAO... Der er vist nogen der har glemt deres sølvpapirshat.
>
>Så nu går man også med sølvpapirshat ved at referere til noget, Pentagon har
>INDRØMMET?

LOL... Ideen blev afvist lige så snart den blev kendt af en der IKKE
bruger sølvpapir til sine hatte.... )))

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-06-07 23:22

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> Nedenstående kunne åbne helt nye muligheder i krigen mod terror,
>
> http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html
> Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'
>
> CBS 5) BERKELEY A Berkeley watchdog organization that tracks
> military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal
> to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers
> into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.

68 generationen har ikke levet forgæves:

MAKE LOVE NOT WAR

Peter

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 09:52

Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> skrev

>"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
>> Nedenst?ende kunne ?bne helt nye muligheder i krigen mod terror,
>>
>> http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html
>> Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'
>>
>> CBS 5) BERKELEY A Berkeley watchdog organization that tracks
>> military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal
>> to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers
>> into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.

>68 generationen har ikke levet forg?ves:

>MAKE LOVE NOT WAR

Det er også en bombning jeg kan tilslutte mig *ss*, og specielt
mod disse chokoladebrune, maskuline talebanere.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 08:10

On Tue, 12 Jun 2007 08:52:04 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> skrev
>
>>"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
>>> Nedenst?ende kunne ?bne helt nye muligheder i krigen mod terror,
>>>
>>> http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html
>>> Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'
>>>
>>> CBS 5) BERKELEY A Berkeley watchdog organization that tracks
>>> military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal
>>> to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers
>>> into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.
>
>>68 generationen har ikke levet forg?ves:
>
>>MAKE LOVE NOT WAR
>
>Det er også en bombning jeg kan tilslutte mig *ss*, og specielt
>mod disse chokoladebrune, maskuline talebanere.

Du er godt nok klam.....

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 10:21

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev
>On Tue, 12 Jun 2007 08:52:04 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
>wrote:

>>Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> skrev
>>
>>>"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse

>>>68 generationen har ikke levet forg?ves:
>>
>>>MAKE LOVE NOT WAR
>>
>>Det er også en bombning jeg kan tilslutte mig *ss*, og specielt
>>mod disse chokoladebrune, maskuline talebanere.

>Du er godt nok klam.....

Perverterede snotvalp.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 12:06

On Tue, 12 Jun 2007 09:20:41 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>>>Det er også en bombning jeg kan tilslutte mig *ss*, og specielt
>>>mod disse chokoladebrune, maskuline talebanere.
>
>>Du er godt nok klam.....
>
>Perverterede snotvalp.

Din mor må vist hellere over i børnehaven og fortælle om alle de
grimme ord du har lært der.... )))

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 19:11

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>>>Du er godt nok klam.....
>>
>>Perverterede snotvalp.

>Din mor må vist hellere over i børnehaven og fortælle om alle de
>grimme ord du har lært der.... )))

Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
næse, for den er kun så stor som en ært.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 17:21

On Tue, 12 Jun 2007 18:10:57 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>>>Perverterede snotvalp.
>
>>Din mor må vist hellere over i børnehaven og fortælle om alle de
>>grimme ord du har lært der.... )))
>
>Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
>klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
>næse, for den er kun så stor som en ært.

ROTFLMAO....

Har du været henne i børnehaven og lære nye ord...??? )

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 19:28

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>>>Din mor må vist hellere over i børnehaven og fortælle om alle de
>>>grimme ord du har lært der.... )))
>>
>>Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
>>klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
>>næse, for den er kun så stor som en ært.

>ROTFLMAO....

>Har du været henne i børnehaven og lære nye ord...??? )

Du går stadig børnehave, æv bæv bussemand, og du lugter af lort,
fordi du æder din egen lort.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 18:19

On Tue, 12 Jun 2007 18:27:43 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>>>Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
>>>klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
>>>næse, for den er kun så stor som en ært.
>
>>ROTFLMAO....
>
>>Har du været henne i børnehaven og lære nye ord...??? )
>
>Du går stadig børnehave, æv bæv bussemand, og du lugter af lort,
>fordi du æder din egen lort.

Det er vist langt over din sengetid....

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 17:59

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message
> Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
> klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
> næse, for den er kun så stor som en ært.

Jøsses da.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 18:18

On Tue, 12 Jun 2007 18:59:12 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message
>> Hvad, har din mor ikke tisset på din sukkermad i dag, din lorte
>> klamme pik, hvorfor tager du ikke og rykker din hjerne ud af din
>> næse, for den er kun så stor som en ært.
>
>Jøsses da.

Tja, børnehaven er ikke som i gamle dage...

Fra : Poul E Hansen

Dato : 14-06-07 08:04

On 11 Jun., 23:39, "Jan Rasmussen" <1...@2.3> wrote:
> [...]
> subsequently in an effort to promote non-lethal weapons, and in fact they submitted it to
> the highest scientific review body in the country for them to consider."
>
> Military officials insisted Friday to CBS 5 that they are not currently working on any
> such idea and that the past plan was abandoned.
>
> Gay community leaders in California said Friday that they found the notion
> of a "gay bomb" both offensive and almost laughable at the same time.
>
> "Throughout history we have had so many brave men and women who are gay
> and lesbian serving the military with distinction," said Geoff Kors of Equality California.
> "So, it's just offensive that they think by turning people gay that the other military would
> be incapable of doing their job. And its absurd because there's so much medical data
> that shows that sexual orientation is immutable and cannot be changed."

Tja, man ved aldrig, så lad mig slå fast: dem der måtte bruge den
slags midler bør til enhver tid tabe deres krig.