CIA's hemmelige torturfængsler
Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 00:13

http://digg.com/politics/Secret_CIA_prisons_confirmed_by_Polish_and_Romanian_officials_2

Det er nu helt officiet, at CIA har hemmelige torturfængsler i Østeuropa.
Det er værd at bemærke, at alle der påstod dette for et par år siden blev
betegnet som paranoide konspirationstosser.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 08:31

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er værd at bemærke, at alle der påstod dette for et par år siden blev
> betegnet som paranoide konspirationstosser.

Torturfængsler står der vist intet om.
"were allegedly tortured"... Kan du engelsk, eller skal du have hjælp til
oversættelsen?
Påstået tortur.... Ikke bevist.
Find noget bedre at tage dig til.
Og selv om de blev tortureret, så vær glad for, at det var muhamedanere, der
blev tortureret.
Man skal møde fjenden på deres plan.

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 10:17

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Torturfængsler står der vist intet om.
> "were allegedly tortured"... Kan du engelsk, eller skal du have hjælp til
> oversættelsen?
> Påstået tortur.... Ikke bevist.

Det er nok ikke tilfældigt, at den nuværende amerikanske administration er
ivrige fortalere for tortur. Selv tortur af børn synes de er ok.

http://www.prisonplanet.com/articles/september2006/290906sexuallytorture.htm

> Find noget bedre at tage dig til.
> Og selv om de blev tortureret, så vær glad for, at det var muhamedanere,
> der blev tortureret.
> Man skal møde fjenden på deres plan.

For det første tror jeg ikke, man får andet end falske tilståelser ud af
tortur.

For det andet skal vi ikke nedlade os selv til fjendens plan. Det bliver
bare en nedadgående spiral. Lad os sætte et godt eksempel i stedet for - det
gør det også nemmere at argumentere for, at det er os, der har moralen på
vores side.

For det tredje er der intet til hinder for, at CIA begynder at torturere
kristne eller ateister næste gang. Det kan godt være, mange vil finde det
helt ok at torturere nogen muhamedanere, som en slags hævn fordi de er så
trætte af dem. Men siger man først ja til det siger man også ja til at man
selv kan blive tortureret.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-07 11:01

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> For det første tror jeg ikke, man får andet end falske tilståelser ud af

Du har ikke forstået en skid. Det er ikke tilståelser man er ude efter, men
oplysninger. Og disse kan hurtigt verificeres. Det var intet tilfælde at
gestapo så hurtigt optrævlede den danske modstandsbevægelse.

> For det andet skal vi ikke nedlade os selv til fjendens plan.

Jo det er realister nødt til. Sovjet havde planlagt storstilede
giftgasangreb mod Vesten, og USA havde sellvfølgelig et adækvat modtræk.

Den asymmetriske krigs velsignelser er især noget røde
"menneskeretsforkæmpere" plæderer for - fordi de røde holder med dem der
ikke et sekund tænker på at følge nogen regel. De røde hader sig selv, og de
hader USA.

Mvh
Martin

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 13:01

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Du har ikke forstået en skid. Det er ikke tilståelser man er ude efter,
> men oplysninger. Og disse kan hurtigt verificeres. Det var intet tilfælde
> at gestapo så hurtigt optrævlede den danske modstandsbevægelse.

Så det er altså Gestapos niveau, vi skal ned på. Det bliver ikke med min
velsignelse, det er helt sikkert.

Ingen af de der mærkater passer på mig.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-07 14:14

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Så det er altså Gestapos niveau, vi skal ned på. Det bliver ikke med min
> velsignelse, det er helt sikkert.

Nej, jeg illustrerede for dig at det var *oplysninger* man var ude efter

Mvh
Martin

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 14:22

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i meddelelsen

> Nej, jeg illustrerede for dig at det var *oplysninger* man var ude efter

Men hvis vi accepterer, at myndighederne kan sende folk i hemmelige
torturfængsler for at få oplysninger ud af dem, så har vi også accepteret et
samfund med Gestapo-tilstande.

Tyranni bliver altid solgt til folket med alle de rigtige intentioner, men
når først det er implementeret bliver det altid misbrugt. Det er
forklaringen på, at det kunne gå så galt i Tyskland, som var demokratisk før
Hitler fik lokket folk til at acceptere en glidebane mod dikatur. Hvis vi
ikke lærer af historien er den dømt til at gentage sig.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 16:05

> [...]
>>

> Men hvis vi accepterer, at myndighederne kan sende folk i hemmelige
> torturfængsler for at få oplysninger ud af dem, så har vi også accepteret

Ville du hellere acceptere en verden med islamiske terrorister?

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 18:46

> Ville du hellere acceptere en verden med islamiske terrorister?

Det tror jeg ingen af os vil. Ej heller demokratisk terrorisme...

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 18:48

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in message
>
> Det tror jeg ingen af os vil. Ej heller demokratisk terrorisme...
Kan du ikke lige definere det dersens demokratiske terrorisme, for det har
jeg s'gu aldrig hørt om før...

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 19:29

> "Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige definere det dersens demokratiske terrorisme, for det har
> jeg s'gu aldrig hørt om før...

Hold nu op med at spille uvidende. Er USA et demokrati ? Hører CIA under
USA? Og hvad er det nu CIA er anklaget for? Hvad var det nu denne tråds
overskrift var? Hvad laver de på Guantanamo?

Savner du flere eksempler kan du passende begynde med det demokratiske
Israel.

Fra : Alucard

Dato : 11-06-07 21:00

On Mon, 11 Jun 2007 20:28:49 +0200, "Ingolf"
<Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote:

>Hold nu op med at spille uvidende. Er USA et demokrati ? Hører CIA under
>USA? Og hvad er det nu CIA er anklaget for? Hvad var det nu denne tråds
>overskrift var? Hvad laver de på Guantanamo?

Hold nu op med at spille uvidende. Er kan Morlille flyve...? Kan en
sten flyve...? Ergo er Morlille en sten... )))))

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 21:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> On Mon, 11 Jun 2007 20:28:49 +0200, "Ingolf"
>
> Hold nu op med at spille uvidende. Er kan Morlille flyve...? Kan en
> sten flyve...? Ergo er Morlille en sten... )))))

Men din fantastiske forestillingsevne har du netop bevist at du ikke spiller
uvidende

Skål Alucard!

Fra : Alucard

Dato : 11-06-07 21:55

On Mon, 11 Jun 2007 22:22:08 +0200, "Ingolf"

>Men din fantastiske forestillingsevne har du netop bevist at du ikke spiller
>uvidende

Og jeg ER det heller ikke....

>Skål Alucard!

Hvorfor det...??? Er du på druk...???

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 22:16

> [...]
> overskrift var? Hvad laver de på Guantanamo?
>
> Savner du flere eksempler kan du passende begynde med det demokratiske
Hvad har det med terrorisme at gøre?

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 23:06

> Hvad har det med terrorisme at gøre?

Nu spiller du uvidende igen. Der findes fanatisk terrorisme, og
statsterrorisme. Du har et superbt eksempel idag, i Irak og Afghanistan. Dem
der ikke kæmper med uniform er terrorister.. lidt ligesom vor modstandsfolk
herhjemme dengang under anden verdenskrig du ved, og så er der dem der
udøver terrorisme med uniform, men hvor en supermagt holder hånden over dem.
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/UN/usvetoes.html

Prøv at se tingene fra flere vinkler.

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 07:40

On Tue, 12 Jun 2007 00:06:24 +0200, "Ingolf"
> [...]

>statsterrorisme. Du har et superbt eksempel idag, i Irak og Afghanistan. Dem
>der ikke kæmper med uniform er terrorister..

Du vrøvler... Dem der sprænger uskyldige kvinder og børn i luften på
markedspladser, samt skærer halsen over på uskyldige mennesker, er
terrorister.... Dem der sprænger amerikanske (og danske) soldater i
luften med vejsidebomber, er IKKE terrorister.....

Fra : Ingolf

Dato : 12-06-07 16:45

> [...]
> terrorister.... Dem der sprænger amerikanske (og danske) soldater i
> luften med vejsidebomber, er IKKE terrorister.....

Jeg citerede bare fra Geneva Konventionen, ang uniformer. Nu er vi igen
igang med at definere hvad en terrorist er.
Imo, er begge grupper du nævner terrorister. Men sidstnævnte er IKKE
terrorister, hvis de slås for en legitim hær, og bærer uniform. Så er spgs
om al-quada er en legitim hær? Kommer man frem til at det ER en legitim hær,
ville en simpel t-shirt med navnet "al-quada" legimitere ders adfærd.
Hovedløs lov ?

Fra : WhiteD

Dato : 22-06-07 20:53

> Men hvis vi accepterer, at myndighederne kan sende folk i hemmelige
> torturfængsler for at få oplysninger ud af dem, så har vi også accepteret et
> samfund med Gestapo-tilstande.

Fuldstændig og aldeles enig !!!!!

Fra : Alucard

Dato : 11-06-07 12:11

On Mon, 11 Jun 2007 11:16:57 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>Det er nok ikke tilfældigt, at den nuværende amerikanske administration er
>ivrige fortalere for tortur. Selv tortur af børn synes de er ok.
>
>http://www.prisonplanet.com/articles/september2006/290906sexuallytorture.htm

Den hjemmeside er jo totalt useriøs.... Bare overskriften "Bush Given
Authority To Sexually Torture American Children", er jo totalt ude i
hampen og svarer til at nogen skrev "Kronprins Frederik har fået
tilladelse til at voldtage børn under 12 år"......

<snip konspirations-fantasier>

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 12:38

> [...]
> hampen og svarer til at nogen skrev "Kronprins Frederik har fået
> tilladelse til at voldtage børn under 12 år"......

LOL, det er da dig, der er useriøs. Du forholder dig ikke til, at talsmænd
for det hvide hus har udtalt, at der ikke er nogen lov, der forhindrer
præsidenten i at beordre et barns testikler knust som led i krigen mod
terror.

Citat fra http://en.wikipedia.org/wiki/John_Yoo (som måske også er en totalt
useriøs hjemmeside?)

Cassel: If the President deems that he's got to torture somebody, including
by crushing the testicles of the person's child, there is no law that can
stop him?
Yoo: No treaty.
Cassel: Also no law by Congress. That is what you wrote in the August 2002
memo.
Yoo: I think it depends on why the President thinks he needs to do that

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Alucard

Dato : 11-06-07 13:17

On Mon, 11 Jun 2007 13:37:58 +0200, "BigBother"

> [...]
>for det hvide hus har udtalt, at der ikke er nogen lov, der forhindrer
>præsidenten i at beordre et barns testikler knust som led i krigen mod

Og der er heller ikke nogen lov der forbyder Bush at gå på månen, men
derfor kommer han ikke til at gøre det....

> [...]
>memo.
>Yoo: I think it depends on why the President thinks he needs to do that

Derfor skrev jeg også at der heller ikke er nogen lov der forbyder
Kronprins Frederik at voldtage 12 årige... Det ville være ekstremt
dumt, men han ville ikke kunne dømmes for det...

Mangel på love, betyder ikke et "bevis" for at noget vil ske....

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 14:31

> [...]
> dumt, men han ville ikke kunne dømmes for det...
>
> Mangel på love, betyder ikke et "bevis" for at noget vil ske....

For meget magt til staten har historisk vist sig at være utroligt farligt.
Men Nazityskland, Sovjetunionen, DDR, etc. er måske ved at være for lang tid
siden til at vi kan huske det. Der er dog også masser af nuværende
eksempler, f.eks. Kina og adskillige diktaturstater i Asien, Mellemøsten,
Afrika og Sydamerika, som burde bevise denne pointe. Men de er måske for
geografisk og kulturelt langt væk til at man kan spejle sig selv i dem.

Det skal måske gå galt i den vestlige verden igen før vi fatter det. Så må
man bare håbe, vi får en huskekage, der vil vare i mange generationer, så de
ikke også skal blive ved med at gentage samme mønster.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 18:39

> [...]
> Påstået tortur.... Ikke bevist.
> Find noget bedre at tage dig til.
> Og selv om de blev tortureret, så vær glad for, at det var muhamedanere,

Flueknepperi. Har du ingen ide om hvordan politik og jurisme går hånd i hånd
? At du så åbenlyst syntes tortur er iorden sålænge det er en
befolkningsgruppe der tilhører en vis religion, siger vist alt om din
indstilling?

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 18:46

> [...]
> hånd ? At du så åbenlyst syntes tortur er iorden sålænge det er en
> befolkningsgruppe der tilhører en vis religion, siger vist alt om din
En vis religion... Ikke en hvilken som helst religion, men en ideologi, der
har kostet menneskeheden flere millioner liv end nazismen, kommunismen og
korstogene forårsagede.
Og så tager jeg måske alligevel udtalelsen om nazismen i mig igen. Islam er
så meget lig nazismen, så det er svært at adskille de to størrelser.

Du aner ikke en kæft om islam.

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 19:34

> En vis religion... Ikke en hvilken som helst religion, men en ideologi,
> der har kostet menneskeheden flere millioner liv end nazismen, kommunismen
> og korstogene forårsagede.

Er du bevist komplet blind overfor de sidste 50 år eller passer det bare
ikke med dine argumenter?

> Og så tager jeg måske alligevel udtalelsen om nazismen i mig igen. Islam
> er så meget lig nazismen, så det er svært at adskille de to størrelser.
>
> Du aner ikke en kæft om islam.

Men det gør du? Var korstogene ikke en flok fanatiske kristne? Hvad er så
forskellen på kristendom og islam, når det gælder tro?

Fra : @

Dato : 11-06-07 19:51

On Mon, 11 Jun 2007 20:33:50 +0200, "Ingolf"
<Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote:

>Var korstogene ikke en flok fanatiske kristne

næ det var folk som kunne se at muhamedanernes morderiske remmarch
skulle stoppes

korstogene var det svar der kom EFTER muhamedanerne var begyndt deres
voldelige fremfærd

> Hvad er så
>forskellen på kristendom og islam, når det gælder tro?

en meget væsentlig forskel er at nutudens kristne er tolerante over
for andre

hvorimod muhamedanerne fordrer dødstraf for folk som forlader
religionen

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 20:27

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
> for andre
>
> hvorimod muhamedanerne fordrer dødstraf for folk som forlader

Nu er du og jim jo fortaler for at tortur foregår i islamiske lande. Vil i
så stadig benægte at de personer som er blevet kidnappet af CIA rundt
omkring i verden og fløjet til disse lande, IKKE er blevet udsat for tortur?
Det er altså i orden for CIA/USA at tortere folk, sålænge det er til egen
fordel? Kan i se jeres egen hykleri?

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 22:20

> [...]
> tortur? Det er altså i orden for CIA/USA at tortere folk, sålænge det er
> til egen fordel? Kan i se jeres egen hykleri?
Til egen fordel?
Er du fuld?

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 22:54

> Til egen fordel?
> Er du fuld?

Hvad forstod du ikke i mit ovennævnte indlæg? Er tortur iorden, sålænge det
hjælper os i vesten?. Prøv nu at gå efter indlægget istedet for manden...

Fra : Jim

Dato : 11-06-07 22:19

> [...]
>
> Men det gør du? Var korstogene ikke en flok fanatiske kristne? Hvad er så
> forskellen på kristendom og islam, når det gælder tro?
Tag nu lige en tur på biblioteket og læs lidt om historien, så finder du ud
af, hvornår korstogene fandt sted, og hvornår den islamiske
slagter-mentalitet og bersærkergang startede.
Læs lidt litteratur om islam, så du kan få lidt viden om det, du gerne vil
debattere.

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-07 22:56

> [...]
> slagter-mentalitet og bersærkergang startede.
> Læs lidt litteratur om islam, så du kan få lidt viden om det, du gerne vil

Je vidste ikke du var så fantastisk vidende. Dine indlæg giver mig bare ikke
den opfattelse. Måske skulle du også en tur på biblioteket, og læse hvad
'den anden' side skriver. Det er jo som sagt "vinderne der skriver
historien", og den er ganske fantasifyldt!

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-07 09:46

> [...]
> Det er værd at bemærke, at alle der påstod dette for et par år siden blev
> betegnet som paranoide konspirationstosser.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/11/29/062740.htm?wbc_purpose=updatehttp
%3A

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 11-06-07 11:29

On 11 Jun., 09:30, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:

> [...]
> Find noget bedre at tage dig til.
> Og selv om de blev tortureret, så vær glad for, at det var muhamedanere, der

Nope. Netop ikke -
Man skal selv tage initiativet, og bl. a. selv vælge tid, sted og
indhold.
Og helst et andet sted end i ens egen baggård

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Jesper

Dato : 11-06-07 15:45

> [...]

> Det er værd at bemærke, at alle der påstod dette for et par år siden blev
> betegnet som paranoide konspirationstosser.

Stadig udokumenterede påstande. Kun "anonyme kilder". Såkaldte
"højtstående embedsmænd", ingen navne, kun løse påstande.

Du har brug for en ny sølvpapirshat!
--
Jesper

Fra : BigBother

Dato : 11-06-07 15:56

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Stadig udokumenterede påstande. Kun "anonyme kilder". Såkaldte
> "højtstående embedsmænd", ingen navne, kun løse påstande.
>
> Du har brug for en ny sølvpapirshat!

Du har til gængæld ikke brug for nye skyklapper.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Jesper

Dato : 11-06-07 20:07

BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Du har til gængæld ikke brug for nye skyklapper.

Hvor er dokumentationen henne?
--
Jesper

Fra : C. Overgaard

Dato : 11-06-07 17:52

On 11 Jun., 01:13, "BigBother" <uyuyffyg...@d8hf7e.com> wrote:
> [...]
> Det er værd at bemærke, at alle der påstod dette for et par år siden blev
> betegnet som paranoide konspirationstosser.

Har de ikke efterhånden hemmelige fængsler for alle: www.secretprisonsforteens.dk

Det med at man først indespærrer folk efter dom er efterhånden noget
fremmed for dem og alle gør det - lige fra myndigheder til private.

Mvh
C.Overgaard