Så fik WADA sin vilje
Fra : Kim2000

Dato : 07-06-07 14:22

WADA er sat i verden for at bekæmpe doping og formentlig også for at rydde
op.

Bjarne Riis tilstod misbruget, og så kvitterer man ellers med at fjerne ham
som vinder:

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article306497.ece

Morsomt nok så står Alex Zulle fortsat som etapevinder, _de_ år han blev
taget for doping. Pantani, der døde af doping, står der stadigvæk, fransker
rytterer beholder ligeledes deres plads. Det korte og det lange er, at man
den beslutning har man sagt til alle andre tidligere og nuværende dopede
"hold jeres kæft". Franske Fignon er forøvrigt fortsat i tourfeltet, der var
da ellers noget med han blev taget for doping TO gange, og hans sejere
anerkendes fortsat, men han er jo franskmand, så er det sikkert tilladt....

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-07 14:51

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> WADA er sat i verden for at bekæmpe doping og formentlig også for at
> rydde op.
>
> Bjarne Riis tilstod misbruget, og så kvitterer man ellers med at
> fjerne ham som vinder:

Hvilket er ret underligt, når forældelsesfristen er 8 år, men ja vi er
enige.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 14:54

> [...]

> anerkendes fortsat, men han er jo franskmand, så er det sikkert tilladt....

Ja, det Bjarne Riis har gjort galt i forhold til idrættens verden, var
at /indrømme/ dopingen ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-07 15:52

> Pantani, der døde af doping, står der
> stadigvæk

Pantani døde ikke af doping. Pantani døde på et hotelværelse efter massiv
inddtagelse af kokain, uden der var cykelsport involveret.

> [...]
> blev taget for doping TO gange, og hans sejere anerkendes fortsat,
> men han er jo franskmand, så er det sikkert tilladt....

Du misser den åbenlyse pointe, som alle andre tilsyneladende fanger: Det er
en ren tilståelsessag med Bjarne Riis. At du ikke kan se forskellen, undrer
kun en smule.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-07 21:25

> [...]
>
> Du misser den åbenlyse pointe, som alle andre tilsyneladende fanger: Det
> er en ren tilståelsessag med Bjarne Riis. At du ikke kan se forskellen,

Hvis man vitterlig ønsker at rydde op, så er det særdeles usmart at straffe
dem der fortæller om forholdene. WADA har nu fortalt Indurain, Lemond,
Ullrich, Amstrong og resten af flokken at de under inden omstændigheder skal
tilstå.
mvh
Kim

Fra : Peter T.

Dato : 07-06-07 22:01

Kim2000 udviste en rettidig omhu og skrev:

> WADA har nu fortalt Indurain,
> Lemond, Ullrich, Amstrong og resten af flokken at de under inden
> omstændigheder skal tilstå.

Det er ikke WADA, som man skal skyde skylden på. Det er tour-banden med
Prudhomme i spidsen.

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 07-06-07 17:26

Kim2000 wrote:
> [...]
> blev taget for doping TO gange, og hans sejere anerkendes fortsat,
> men han er jo franskmand, så er det sikkert tilladt....
jamen det er jo franskmænd i en nøddeskal... aaarg... endnu engang skal vi
være vidne til deres oppustede egoer...
nogen der har en brækspand?

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Peter T.

Dato : 07-06-07 19:09

Rasmus M. Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> jamen det er jo franskmænd i en nøddeskal... aaarg... endnu engang
> skal vi være vidne til deres oppustede egoer...
> nogen der har en brækspand?

Det er da altid noget, at Pat McQuaid fra UCI også synes, at franskmændene
er nogle hyklere.