Det er ikke unaturligt at være gamer, selv~
Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:48

Folk har forskellige hobbier, og nogen vælger at samle/spille
computerspil, som feks mig, som har udover PC en gameboy og en
XBOX. Der er nogen, som synes det er barligt, når det er voksne
som spiller spil, men jeg synes det er et naturligt tisdfordriv,
og jeg synes ikke der er noget i vejen for at være gamer, selvom
man er voksen, og lever et normalt liv.

På den ene side er det sjovt at blive lidt udfordret, samtidigt
med at man slapper af. Et af mine yndlingsspil er Halo, som
fulgte med til XBOX, et andet er Animal Crossing, hvor man lever
i en virituel verden, og interagerer med andre, som om det var
virkelighed.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : cpeter

Dato : 04-06-07 19:07

On Jun 3, 11:47 pm, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:
> [...]
> fulgte med til XBOX, et andet er Animal Crossing, hvor man lever
> i en virituel verden, og interagerer med andre, som om det var

Jamen jeg er slet ikke uenig - når din voksen-tid kommer, så skal du
da have lov til at nyde det, uden et ondt ord fra mig eller nogen
anden