Kloppenborg ramte plet
Fra : @

Dato : 03-06-07 08:05

<<<<<<<
http://jp.dk/meninger/breve/article958146.ece
Af Erik Wilms, Nørrevang 9, 1., Birkerød

Offentliggjort 03.06.07 kl. 03:00

JEG ER sjældent enig med Det Radikale Venstre, da jeg betragter
partiet som en flok bedrevidende og virkelighedsfjerne politikere.

Men så læste jeg det radikale medlem Anders Kloppenborgs indlæg
"Nødvendig støtte til politiet" i JP den 30/5.

Hans enkle og jordnære beskrivelse af politiets ikke altid lige lette
arbejdsbetingelser og teksten: »De skal ikke sætte liv, ære og velfærd
på spil, blot fordi akademiske teoretikere kan fremme egen karriere
ved at gå efter politiet eller rettere de enkelte betjente,« ramte
plet.

Jeg vil slutte med at ønske de radikale til lykke med, at de stadig
har et nøgternt medlem med begge ben på jorden.
<<<<<<<<<

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Egon Stich

Dato : 03-06-07 10:03

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:j0q463t39p0vopm3rnu70b4jq6iklk28p9@4ax.com...
> [...]
> <<<<<<<<<
>

> --
> Frihed er retten til at fortælle folk det,

Nåe--
Du har fået læst jyllitikken i dag

Egon