/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Autonome startede voldsorgie i Rostock
Fra : Jesper


Dato : 02-06-07 17:39

De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er stadigt
lige voldelige.

--
Jesper

 
 
Ukendt (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-06-07 17:55

Jesper wrote:
> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
> stadigt lige voldelige.

Føj for satan! Hvorfor bruger politiet dog ikke deres MP5'ere? Det er sgu
det de har fået dem til!

/Kim



Kim Larsen (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-06-07 19:38

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4661a0e6$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
> Jesper wrote:
>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>> stadigt lige voldelige.
>
> Føj for satan!

Det er under al kritik og fjerner fokus fra hvad demonstrationen handler om


Uendeligt trist at demonstrationen skulle ende i sådan et voldsorgie.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
Bevar Christiania ! E-mail: kl2607@gmail.com




Jesper (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 02-06-07 20:44

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:4661a0e6$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
> > Jesper wrote:
> >> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
> >> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
> >> stadigt lige voldelige.
> >
> > Føj for satan!
>
> Det er under al kritik og fjerner fokus fra hvad demonstrationen handler om
>
>
> Uendeligt trist at demonstrationen skulle ende i sådan et voldsorgie.

Kære Kim;
Hvad havde du egentligt forventet? Sådan ender jo 10 ud af 10
autonom-demoer ved G8, Verdensbanken mv.
--
Jesper

Pernille (03-06-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 03-06-07 21:13


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hz3obh.fi7pefkuqtv2N%spambuster@users.toughguy.net...
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:4661a0e6$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>> > Jesper wrote:
>> >> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>> >> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>> >> stadigt lige voldelige.
>> >
>> > Føj for satan!
>>
>> Det er under al kritik og fjerner fokus fra hvad demonstrationen handler
>> om
>>
>>
>> Uendeligt trist at demonstrationen skulle ende i sådan et voldsorgie.
>
> Kære Kim;
> Hvad havde du egentligt forventet? Sådan ender jo 10 ud af 10
> autonom-demoer ved G8, Verdensbanken mv.
> --
> Jesper
>

Sådan ER autonome!
Det er der intet nyt i.





Martin Larsen (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 02-06-07 21:07


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:f3sdf4$moo$1@news.datemas.de...
> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:4661a0e6$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>> Jesper wrote:
>>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>>> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>>> stadigt lige voldelige.
>>
>> Føj for satan!
>
> Det er under al kritik og fjerner fokus fra hvad demonstrationen handler
> om
>
> Uendeligt trist at demonstrationen skulle ende i sådan et voldsorgie.

Det er kosekvensen af at flirte med de røde, Kimse

Mvh
Martin


Kim Larsen (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-06-07 22:45

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4661cdba$0$14013$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:f3sdf4$moo$1@news.datemas.de...
>> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:4661a0e6$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>>> Jesper wrote:
>>>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over
>>>> 100 tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>>>> stadigt lige voldelige.
>>>
>>> Føj for satan!
>>
>> Det er under al kritik og fjerner fokus fra hvad demonstrationen
>> handler om
>>
>> Uendeligt trist at demonstrationen skulle ende i sådan et voldsorgie.
>
> Det er kosekvensen af at flirte med de røde, Kimse

Hvem siger at det ikke er nogen af dine små venner, Martinse ? Jeg ville
meget nødig flirte med den alleryderste tangent af højrerabiate
bevægelser/partier.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
Bevar Christiania ! E-mail: kl2607@gmail.com




Krumme (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 02-06-07 18:20


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
news:1hz3fic.z4fmxc1scvthcN%spambuster@users.toughguy.net...
> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er stadigt
> lige voldelige.
>
> --
> Jesper

Håber fandme politiet bruger deres knipler flittigt nu!!


Krumme


Per Vadmand (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 02-06-07 22:41

Krumme wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> news:1hz3fic.z4fmxc1scvthcN%spambuster@users.toughguy.net...
>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>> stadigt lige voldelige.
>>
>> --
>> Jesper
>
> Håber fandme politiet bruger deres knipler flittigt nu!!
>
>
> Krumme

Sjovt så mange, der går ind for vold her, når bare det går ud over de
"rigtige".

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness



Henri Gath (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 02-06-07 23:04


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4661e401$0$48958$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Krumme wrote:
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
>> news:1hz3fic.z4fmxc1scvthcN%spambuster@users.toughguy.net...
>>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>>> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>>> stadigt lige voldelige.
>>>
>>> --
>>> Jesper
>>
>> Håber fandme politiet bruger deres knipler flittigt nu!!
>>
>>
>> Krumme
>
> Sjovt så mange, der går ind for vold her, når bare det går ud over de
> "rigtige".

Har du et problem med det?



Bo Warming (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-06-07 23:45

I TV hører vi art det var en glad dag i Rostock

og - At al fejl var hos politi der var 1800 og derfor selv var ude om at
blive knivstukket af de autonome...


NEJ AL FEJL ER HOS DEMONSTRANTERNE, der er værre voldsmand end tilskueren i
Parken der tjattede til en dommer





Bo Warming (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-06-07 23:14

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4661e401$0$48958$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Krumme wrote:
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
>> news:1hz3fic.z4fmxc1scvthcN%spambuster@users.toughguy.net...
>>> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
>>> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er
>>> stadigt lige voldelige.
>>>
>>> --
>>> Jesper
>>
>> Håber fandme politiet bruger deres knipler flittigt nu!!
>>
>>
>> Krumme
>
> Sjovt så mange, der går ind for vold her, når bare det går ud over de
> "rigtige".

Tilskueren der af to danske spillere afværgedes i at slå på en dum dommer
søgte vold mod en "rigtig" skurk.

Spilleren der fik rødt kort var ikke en værre voldsmand end
gennemsnitssvenskerne på banen

Tilskueren er nu arresteret af politiet for vold.

Da jeg høfligt ringede på mn nabos dør for at få udleveret et stykke træ fra
mit hus, som han havde låst inde, pudsede han sin hund på mig øjeblikkeligt,
hvilket jeg har amneldt, men politiet har IKKE anholdt min nabo for vold.

Der er gået i betændelse i såret fra hundebiddet., men amputation bliver
næppe nødvendigt




Lyrik (03-06-2007)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 03-06-07 08:02

Den 03.06.2007 kl. 00:14 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> Da jeg høfligt ringede på mn nabos dør for at få udleveret et stykke træ
> fra
> mit hus, som han havde låst inde, pudsede han sin hund på mig
> øjeblikkeligt,
> hvilket jeg har amneldt, men politiet har IKKE anholdt min nabo for vold.
>
> Der er gået i betændelse i såret fra hundebiddet., men amputation bliver
> næppe nødvendigt
+++++++++++++++
Det er dog en hårrejsende historie. Du må da til at skaffe dig en advokat.
Politiet tager dig jo slet ikke højtidelig. Naboen må ikke beholde noget
der tilhørter dig. Pudser han sin hund på dig så den bider dig, kan han
risikere hunden aflivet. Endvidere skulle han nu sidde bag tremmer for
vold mod sagesløs.
Hvad sker der lige i Bjelkes Alle? Er det et lovløst område?
Til gengæld var det jeg så tilsidst i Parken jo en ren børnehave.

Hilsen
Jens



--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Per Rønne (03-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-06-07 05:13

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Krumme wrote:

> > Håber fandme politiet bruger deres knipler flittigt nu!!

> Sjovt så mange, der går ind for vold her, når bare det går ud over de
> "rigtige".

Ja, her er i hvert fald ingen overvejelser om de begrænsninger,
politifolk har i deres beføjelser.

Heldigvis ser det ud til at en chefkriminalkommissær som Per Larsen har
en anden holdning. Da to nordsjællandske gymnasiedrenge, der var blevet
fanget i Ungdomshuset efter en koncert [den ene af dem havde glemt sit
togkort] blev anholdt af politiet, blev de fikseret til et gelænder på i
stueetagen, og fra kælderen hørte de noget der lød meget voldsomt.

Per Larsen udtalte at hvis der var sket voldsomheder dernede, så stemte
det ikke med hvad /han/ havde fået at vide, og så var det en /meget/
alvorlig sag ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (03-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 03-06-07 21:20

Per Rønne wrote:
> Per Larsen udtalte at hvis der var sket voldsomheder dernede, så stemte
> det ikke med hvad /han/ havde fået at vide, og så var det en /meget/
> alvorlig sag ...

Næh, det er jo ikke voldsomt når en person får store blødende sår i
hovedet "fordi han åbentbart ikke kunne tåle tåregassen"...

De er i øvrigt stadig sigtet for det samme som alle andre, forsøg på
grov vold mv.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Jesper (03-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 03-06-07 23:12

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> > Per Larsen udtalte at hvis der var sket voldsomheder dernede, så stemte
> > det ikke med hvad /han/ havde fået at vide, og så var det en /meget/
> > alvorlig sag ...
>
> Næh, det er jo ikke voldsomt når en person får store blødende sår i
> hovedet "fordi han åbentbart ikke kunne tåle tåregassen"...
>
> De er i øvrigt stadig sigtet for det samme som alle andre, forsøg på
> grov vold mv.
>
> // Hans

Idioten er da bare skvattet over sine egne ben, for meget sprut, tjald
eller fortsatte han selv om han blev blændet af tåregassen.
--
Jesper

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 07:48

Jesper wrote:
> Idioten er da bare skvattet over sine egne ben, for meget sprut, tjald
> eller fortsatte han selv om han blev blændet af tåregassen.

Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
om det for at se pæne ud i pressen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Jesper (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 04-06-07 08:05

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jesper wrote:
> > Idioten er da bare skvattet over sine egne ben, for meget sprut, tjald
> > eller fortsatte han selv om han blev blændet af tåregassen.
>
> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
> om det for at se pæne ud i pressen.
>
> // Hans

Idioten kan ligesågodt være blevet ramt i hovedet af en flaske eller
brosten kastet af sine egne.
--
Jesper

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 09:28

Jesper wrote:
>> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
>> om det for at se pæne ud i pressen.
> Idioten kan ligesågodt være blevet ramt i hovedet af en flaske eller
> brosten kastet af sine egne.

Og som udgangspunkt antager du også at han er idiot.. det er meget
sagligt :) han fik slag af politiet, om det var med vilje eller et
uheld står hen i det uvisse, så længe politiet påstår at det var
tåregassen der gjorde det så kan man jo aldrig få en rigtig
forklaring.

Vidneudsagn fra betjente der var hvor jeg blev anholdt er også
fejlbehæftede... det er dog - i dette tilfælde - uvæsentlige småting
det drejer sig om, men de kan altså godt tage fejl, selv om der står
politi på ryggen af dem.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Jesper (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 04-06-07 11:54

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jesper wrote:
> >> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
> >> om det for at se pæne ud i pressen.
> > Idioten kan ligesågodt være blevet ramt i hovedet af en flaske eller
> > brosten kastet af sine egne.
>
> Og som udgangspunkt antager du også at han er idiot.. det er meget
> sagligt :) han fik slag af politiet, om det var med vilje eller et
> uheld står hen i det uvisse, så længe politiet påstår at det var
> tåregassen der gjorde det så kan man jo aldrig få en rigtig
> forklaring.
>
> Vidneudsagn fra betjente der var hvor jeg blev anholdt er også
> fejlbehæftede... det er dog - i dette tilfælde - uvæsentlige småting
> det drejer sig om, men de kan altså godt tage fejl, selv om der står
> politi på ryggen af dem.
>
> // Hans

Man skal da være idiot for at deltage i den slags optøjer. Og så er det
iøvrigt ret almindeligt at ballademagerne kommer til at ramme hinanden
med sten, flasker mm.
--
Jesper

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 10:43

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jesper wrote:
> > Idioten er da bare skvattet over sine egne ben, for meget sprut, tjald
> > eller fortsatte han selv om han blev blændet af tåregassen.
>
> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
> om det for at se pæne ud i pressen.

Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
slagøkser ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 10:53

Per Rønne wrote:
>> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
>> om det for at se pæne ud i pressen.
> Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
> slagøkser ...

Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
eller noget i den stil.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Jens G (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 04-06-07 11:10

On 04 Jun 2007 09:53:03 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Per Rønne wrote:
>>> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
>>> om det for at se pæne ud i pressen.
>> Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
>> slagøkser ...
>
>Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
>en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
>eller noget i den stil.

Ja,- man kan nærmest beskrive det som en teleskopkølle.
Jeg anede ikke at politiet bruger sådan nogle.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 11:17

Jens G wrote:
> Ja,- man kan nærmest beskrive det som en teleskopkølle.
> Jeg anede ikke at politiet bruger sådan nogle.

Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
havde maskinpistoler.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 11:43

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jens G wrote:
> > Ja,- man kan nærmest beskrive det som en teleskopkølle.
> > Jeg anede ikke at politiet bruger sådan nogle.
>
> Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
> Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
> havde maskinpistoler.

Politiet? Maskinpistoler og ulovlige køller?

Hvorfor mon jeg har svært ved at tro på dig?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 11:47

Per Rønne wrote:
>> Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
>> Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
>> havde maskinpistoler.
> Politiet? Maskinpistoler og ulovlige køller?

De havde maskinpistoler, og de havde totenschlägere, jeg var der,
jeg ved det.
Nu var det jo også AKS, de har andet matriel end det normale
politi.

> Hvorfor mon jeg har svært ved at tro på dig?

Ja det ved jeg så ikke... Hvorfor?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Thomas von Hassel (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-06-07 12:02

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
> >> Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
> >> havde maskinpistoler.
> > Politiet? Maskinpistoler og ulovlige køller?
>
> De havde maskinpistoler, og de havde totenschlägere, jeg var der,
> jeg ved det.
> Nu var det jo også AKS, de har andet matriel end det normale
> politi.

kan jo være at det var de "berømte" militærfolk ... ? .. i politi
uniform ? .. altid rart med lidt conspiracy theories ;)

/thomas

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 13:13

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
> > Per Rønne wrote:
> > >> Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
> > >> Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
> > >> havde maskinpistoler.
> > > Politiet? Maskinpistoler og ulovlige køller?
> >
> > De havde maskinpistoler, og de havde totenschlägere, jeg var der,
> > jeg ved det.
> > Nu var det jo også AKS, de har andet matriel end det normale
> > politi.

Som udgangspunkt tror jeg at politiet holder loven, og i hvert fald ikke
har våben med, som de ikke må have med.

Maskinpistoler virker da helt vildt.

> kan jo være at det var de "berømte" militærfolk ... ? .. i politi
> uniform ? .. altid rart med lidt conspiracy theories ;)

Ja, men nu er Hans Jørgensen en slags øjenvidne - men da han kommer fra
de autonome skal hans ord måske nok tages med et gran salt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 14:01

Per Rønne wrote:
> Som udgangspunkt tror jeg at politiet holder loven, og i hvert fald ikke
> har våben med, som de ikke må have med.
> Maskinpistoler virker da helt vildt.

AKS anvender MP5, det er FYI en maskinpistol.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 14:27

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> > Som udgangspunkt tror jeg at politiet holder loven, og i hvert fald ikke
> > har våben med, som de ikke må have med.
> > Maskinpistoler virker da helt vildt.
>
> AKS anvender MP5, det er FYI en maskinpistol.

Og så mangler vi lige at få at vide, hvad AKS er for en størrelse.

Akademisk sKyde Selskab?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 14:28

Per Rønne wrote:
>> Per Rønne wrote:
>> > Som udgangspunkt tror jeg at politiet holder loven, og i hvert fald ikke
>> > har våben med, som de ikke må have med.
>> > Maskinpistoler virker da helt vildt.
>> AKS anvender MP5, det er FYI en maskinpistol.
> Og så mangler vi lige at få at vide, hvad AKS er for en størrelse.
> Akademisk sKyde Selskab?

Politiet's AKtions Styrke

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Thomas von Hassel (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-06-07 14:33

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Per Rønne wrote:
> >> > Som udgangspunkt tror jeg at politiet holder loven, og i hvert fald ikke
> >> > har våben med, som de ikke må have med.
> >> > Maskinpistoler virker da helt vildt.
> >> AKS anvender MP5, det er FYI en maskinpistol.
> > Og så mangler vi lige at få at vide, hvad AKS er for en størrelse.
> > Akademisk sKyde Selskab?
>
> Politiet's AKtions Styrke


Tænk, jeg gik og troede det hed P:I:S ? ;)

/thomas


Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 15:18

Thomas von Hassel wrote:
>> Politiet's AKtions Styrke
> Tænk, jeg gik og troede det hed P:I:S ? ;)

Jeg har faktisk hørt at TV2 News kom til at kalde dem PIS under
rydningen ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Thomas von Hassel (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-06-07 15:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Thomas von Hassel wrote:
> >> Politiet's AKtions Styrke
> > Tænk, jeg gik og troede det hed P:I:S ? ;)
>
> Jeg har faktisk hørt at TV2 News kom til at kalde dem PIS under
> rydningen ;)


Se dét er god værkstedshumor :)

/thomas

@ (04-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-06-07 19:01

On 04 Jun 2007 10:47:29 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Per Rønne wrote:
>>> Det gør de vist heller ikke, ihvertfald ikke officielt.
>>> Men de havde dem ihvertfald inde i Ungdomshuset, og nogle af dem
>>> havde maskinpistoler.
>> Politiet? Maskinpistoler og ulovlige køller?
>
>De havde maskinpistoler,

politiet har maskinpistoler

Hechler & Koch MP5

AFAIK

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 11:20

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Næh, han har fået tæsk med en totenschlager, og politiet har løjet
> >> om det for at se pæne ud i pressen.
> > Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
> > slagøkser ...
>
> Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
> en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
> eller noget i den stil.

For mig er det en flintøkse, sat fast på et stykke træ kaldet skaftet,
og gerne med nogle fjer på til pryd ... og til brug i krig.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 11:26

Per Rønne wrote:
>> Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
>> en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
>> eller noget i den stil.
> For mig er det en flintøkse, sat fast på et stykke træ kaldet skaftet,
> og gerne med nogle fjer på til pryd ... og til brug i krig.

Der er en lignende genstand her:
http://nettauksjon.auksjonshall.no/aitem?aitem_id=109555

Det er altså ikke en økse :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Jesper (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 04-06-07 11:53

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
> >> en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
> >> eller noget i den stil.
> > For mig er det en flintøkse, sat fast på et stykke træ kaldet skaftet,
> > og gerne med nogle fjer på til pryd ... og til brug i krig.
>
> Der er en lignende genstand her:
> http://nettauksjon.auksjonshall.no/aitem?aitem_id=109555
>
> Det er altså ikke en økse :)
>
> // Hans

Det der, det er en morgenstjerne.
--
Jesper

Thomas von Hassel (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-06-07 12:02

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
> >> en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
> >> eller noget i den stil.
> > For mig er det en flintøkse, sat fast på et stykke træ kaldet skaftet,
> > og gerne med nogle fjer på til pryd ... og til brug i krig.
>
> Der er en lignende genstand her:
> http://nettauksjon.auksjonshall.no/aitem?aitem_id=109555

nice ...

og btw ... hvem fanden køber det skidt ?

/thomas


Hans Joergensen (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 04-06-07 12:16

Thomas von Hassel wrote:
> nice ...
> og btw ... hvem fanden køber det skidt ?

AKS? :) eller en eller anden gammel nazist der godt kan li' at lege
krig...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 12:13

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Jeg kan vist ikke stave det rigtigt... det er sådan en stålkølle med
> >> en knop for enden, der kan skydes ud i en længde på omkring en meter
> >> eller noget i den stil.
> > For mig er det en flintøkse, sat fast på et stykke træ kaldet skaftet,
> > og gerne med nogle fjer på til pryd ... og til brug i krig.
>
> Der er en lignende genstand her:
> http://nettauksjon.auksjonshall.no/aitem?aitem_id=109555
>
> Det er altså ikke en økse :)

OK.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Vadmand (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 04-06-07 11:05

"Per Rønne" wrote:

> Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
> slagøkser ...

Du tænker vist på en tomahawk, Per.

Per v.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness



Per Rønne (04-06-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-06-07 11:20

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> "Per Rønne" wrote:
>
> > Totenschläger? Jeg tror ikke at politiet render rundt med indianske
> > slagøkser ...
>
> Du tænker vist på en tomahawk, Per.

Det kan godt være ....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Peter Heide (02-06-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-06-07 23:52


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
news:1hz3fic.z4fmxc1scvthcN%spambuster@users.toughguy.net...
> De autonome startede et voldsorgie i Rostock i eftermiddag, over 100
> tyske politifolk er kvæstet, nogle med knivstik. De autonome er stadigt
> lige voldelige.



Det må sgu' da også virke som en provokation med de politistats
der bliver taget i brug ifbm G8 ;16.000 betjente og en hel by der
er afspærret. Sølle politiet ikke kan tackle et par hundrede
demonstranter.

Knivstikkeri . Hvor har du det fra ?




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408615
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste